Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Feestje buren, nou is het leuk geweest!

+3
a.k.
ExpressoB
Caribbeanlover
7 plaatsers

Ga naar beneden

Feestje buren, nou is het leuk geweest! Empty Feestje buren, nou is het leuk geweest!

Bericht  Caribbeanlover vr 26 jul 2013 - 12:28

Hier schuin boven hebben ze en feestje, prima en ze hebben nooit wat dus geen problemen mee alleen draaien ze nu nog harde muziek en praten luid. Mijn man vond dat ze best even hadden kunnen zeggen dat ze een feestje hadden zodat wij en de anderen buren het zouden weten.
Hopelijk slaap ik gauw haha.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestje buren, nou is het leuk geweest! Empty Re: Feestje buren, nou is het leuk geweest!

Bericht  ExpressoB vr 26 jul 2013 - 13:20

Was wel zo netjes geweest. 
Je kunt vragen of het wat zachter kan. Of ze naar je luisteren is de vraag..
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestje buren, nou is het leuk geweest! Empty Re: Feestje buren, nou is het leuk geweest!

Bericht  a.k. vr 26 jul 2013 - 13:50

Volgens mij mag je tot 0.00 uur een feestje houden volgens gemeenteverordeningen, daarna ook nog wel maar dan dermate rustig/stil dat het buiten of bij de buren niet te horen is. Tja met dat warme weer staan alle ramen open of zit men in de tuin = extra veel herrie.

Niet erg netjes van ze om geen rekening met de buren te houden!

a.k.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 17
Registratiedatum : 02-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestje buren, nou is het leuk geweest! Empty Re: Feestje buren, nou is het leuk geweest!

Bericht  M-G vr 26 jul 2013 - 14:12

Het zou inderdaad wel netjes zijn van hen om even te melden dat ze een feestje geven en het "laat" kan worden en dat er eventueel overlast kan zijn. Dat is wat ze hier in de buurt tenminste altijd wel doen. Hopelijk heb je er een beetje om kunnen slapen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestje buren, nou is het leuk geweest! Empty Re: Feestje buren, nou is het leuk geweest!

Bericht  Jilke vr 26 jul 2013 - 17:25

Hier geen feestje, of misschien ook wel. Vannacht rond half drie zaten vriend en ik ineens stijf rechtop in bed! Ze waren ergens heel dichtbij vuurwerk aan het afsteken (of zo klonk het in ieder geval) echt kneiterhard. En wij sliepen met het raam open, klonk alsof het onder het raam was. Niks te zien aldus mijn vriend. Wink
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestje buren, nou is het leuk geweest! Empty Re: Feestje buren, nou is het leuk geweest!

Bericht  Caribbeanlover za 27 jul 2013 - 4:15

Ach ik vind het niet erg, het is niet elk weekend,maar 1x per jaar en daar heb ik geen problemen mee. Er wat van zeggen had ik geen zin in, het zijn rare lui waar ik niks mee te maken wil hebben mocht het echt de spuigaten zijn uitgelopen dan had ik wel wat gezegd natuurlijk.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestje buren, nou is het leuk geweest! Empty Re: Feestje buren, nou is het leuk geweest!

Bericht  Nyx za 27 jul 2013 - 4:34

CBL, Ik vind je veranderd. Een stuk positiever, lieflijker.

Maar inderdaad, zolang ze er geen wekelijks terugkomend evenement van maken is er niet zoveel aan de hand. Het zou wat anders zijn als ze elk weekend tot laat door zouden gaan. Nou, vanavond weer rustig slapen. Wink
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestje buren, nou is het leuk geweest! Empty Re: Feestje buren, nou is het leuk geweest!

Bericht  Caribbeanlover za 27 jul 2013 - 9:50

Dank je , da''s erg aardig van je om dat te zeggen. Ik ben nooit ziek, maar gisteravond voelde ik me niet zo lekker en hoopte dat ik gauw zou slapen. Gelukkig was de muziek toen ik naar bed ging een stuk minder hard (blijkbaar begrijpen ze toch iets ivm rekening houden met/van anderen)en ik slaap altijd met oordopjes in dus dat hielp ook wel.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestje buren, nou is het leuk geweest! Empty Re: Feestje buren, nou is het leuk geweest!

Bericht  Saga za 27 jul 2013 - 10:58

Wij wonen vlakbij een aantal campings, en op één daarvan is nu een feestje. Ik kan letterlijk meegenieten van de muziek daar en alles wat ze omroepen, terwijl mijn wekker morgenochtend om 05:30 gaat pale 

Ik hoop écht dat ze zometeen stil zijn..
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestje buren, nou is het leuk geweest! Empty Re: Feestje buren, nou is het leuk geweest!

Bericht  Caribbeanlover za 27 jul 2013 - 13:03

Als het klopt wat a.k. zegt, dan kan je best de politie bellen hoor. Hopelijk kun je nog wat slapen en oordopjes zijn wellicht handig om sowieso in huis te hebben.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestje buren, nou is het leuk geweest! Empty Re: Feestje buren, nou is het leuk geweest!

Bericht  Nyx za 27 jul 2013 - 23:57

Ik woon schuin boven een kroeg en die hadden de gewoonte om de deur open te zetten in de zomer. Dus op vrijdag, zaterdag en soms doordeweeks werd ik mijn bed uit gedreund. En waarom hadden ze de deur open? Omdat ze geen airco hadden. Ja, en DAT is niet mijn probleem. Dus ik heb ook vaak de politie op ze losgelaten. Kennelijk vaak genoeg, want sinds dit jaar hebben ze airco en de deur om 23.00u dicht. Probleem opgelost. Twisted Evil 

Gewoon bellen als het na 00.00u is in het weekend. Helaas mag je tot 00.00u lawaai maken in het weekend. Heel vervelend als je er zelf weer vroeg uit moet.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestje buren, nou is het leuk geweest! Empty Re: Feestje buren, nou is het leuk geweest!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum