ontpillen
+26
Aggi
Parel
Stuiterbal
Eep
Silver
Ella
SoGood
Laurientje
silly-one
Ilovethe90s
Star007
piertje
Le Chat Noir
Lejow
iloverose
Cimic
Fearie
Annie24
Razz
Lady4
Barbabella
Annemie
Tiara
Femmem
Rush
Aimee
30 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: ontpillen
Ik werd de eerste keer precies na 4 weken weer ongesteld, de keer daarop duurde het 9 maanden voor ik weer eens ongesteld werd. Maar dat is jaren geleden geweest.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook, en ik voelde me veel 'vrijer' en meer mezelf.Tiara schreef:Ik werd gewoon netjes na 30 dagen ongesteld, heb ook geen klachten gehad eigenlijk. Behalve dat ik me een stuk beter voelde.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
@silly-one: ik ben onlangs ook gestopt om te kijken of mijn migraine door het gebruik van de pil komt. Ik had al een paar jaar migraine tijdens de stopweek, ook na het wisselen van pil. Tot nu toe geen migraine gehad, niet eens gewoon hoofdpijn.
@aimee: je klachten doen me denken aan pms, ik herken ze ook. Alleen heb ik er niet zo erg last van als jou.
Ik voel me wel een stuk beter nu ik gestopt ben. In de laatste week van mijn cyclus heb ik een enorm opgezette buik (ook door pds), maar mijn menstruatie is wel veel beter geworden. Voordat ik aan de pil ging moest ik platliggen tijdens de eerste dagen omdat ik steeds flauwviel, op aanraden van de huisarts ben ik toen aan de pil gegaan.
Nu heb ik alleen een beetje krampen. Mijn eerste cyclus was 33 dagen. Deze cyclus heb ik denk ik de eisprong gevoeld rond dag 15. Hopelijk wordt ik volgende week ongesteld.
Succes bij de gyn morgen SoGood.
@aimee: je klachten doen me denken aan pms, ik herken ze ook. Alleen heb ik er niet zo erg last van als jou.
Ik voel me wel een stuk beter nu ik gestopt ben. In de laatste week van mijn cyclus heb ik een enorm opgezette buik (ook door pds), maar mijn menstruatie is wel veel beter geworden. Voordat ik aan de pil ging moest ik platliggen tijdens de eerste dagen omdat ik steeds flauwviel, op aanraden van de huisarts ben ik toen aan de pil gegaan.
Nu heb ik alleen een beetje krampen. Mijn eerste cyclus was 33 dagen. Deze cyclus heb ik denk ik de eisprong gevoeld rond dag 15. Hopelijk wordt ik volgende week ongesteld.
Succes bij de gyn morgen SoGood.
Eep- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 85
Registratiedatum : 26-06-13
Fearie schreef:Tiara schreef:Ik werd gewoon netjes na 30 dagen ongesteld, heb ook geen klachten gehad eigenlijk. Behalve dat ik me een stuk beter voelde.
Ik ook, beide keren geen problemen.
Edit mijn eigen qoute, sinds ik gestopt ben met de pil heb ik mega veel pukkeltjes. Verschrikkelijk !
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik had ook echt klachten bij het ontpillen en dan vooral zwangerschap gerelateerde klachten.
Ik werd na het stoppen 2x precies na 28 dagen ongesteld en de 3e maand was ik al zwanger. Juist die maand had ik nergens last van.
Ik werd na het stoppen 2x precies na 28 dagen ongesteld en de 3e maand was ik al zwanger. Juist die maand had ik nergens last van.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Toen ik gestopt was met de pil ben ik 2 maanden lang kotsmisselijk geweest toen ik ongesteld moest worden, de derde maand had ik nergens last van, bleek ik zwanger te zijn!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Lady4 schreef:Ik hoop echt dat, wanneer ik stop met de pil, ik dat in positieve zin ga merken. Een vriendin van mij is er bijvoorbeeld kilo's door afgevallen.
Dit had is dus ook, toen ik stopte met de pil werd ik 6 weken daarna keurig iedere maand ongesteld, en ik ben ook behoorlijk afgevallen. (Ik hield door de pil enorm veel vocht vast) Was ook toen we er voor gingen vrij snel zwanger, na mijn zwangerschap spiraal genomen (Dit omdat ik geen pil meer wilde ivm vocht vasthouden) en nu ben ik weer op het mooie gewicht wat ik had bereikt toen ik zo was afgevallen
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Wat een verschil per persoon, zeg! Ik hoop dat ik niet zo lang op m'n menstruatie hoef te wachten.
Aimee, ik kan wel begrijpen dat je het vervelend vindt je zo te voelen.
Aimee, ik kan wel begrijpen dat je het vervelend vindt je zo te voelen.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Wat balen SoGood! Succes vandaag, hopelijk vinden ze een (niet ernstige) oorzaak.
Ik ben een jaar geleden gestopt, en herken al die vage klachten wel. Ook heb ik een slechtere huid gekregen, daar baal ik van! Nu heb ik nog steeds een erg trage cyclus, meestal exact 6 weken maar op dit moment zijn er al 7 weken voorbij en nog steeds niet ongesteld. Volgens mij komt het er nu wel aan, whoo.
Ik ben gestopt vanwege migraine, dat is ook niet echt veel minder geworden maar ik voel me verder over het algemeen wel wat beter. Alleen de week voor mijn ongesteldheid ben ik af en toe echt niet te genieten!
Ik ben een jaar geleden gestopt, en herken al die vage klachten wel. Ook heb ik een slechtere huid gekregen, daar baal ik van! Nu heb ik nog steeds een erg trage cyclus, meestal exact 6 weken maar op dit moment zijn er al 7 weken voorbij en nog steeds niet ongesteld. Volgens mij komt het er nu wel aan, whoo.
Ik ben gestopt vanwege migraine, dat is ook niet echt veel minder geworden maar ik voel me verder over het algemeen wel wat beter. Alleen de week voor mijn ongesteldheid ben ik af en toe echt niet te genieten!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
SoGood schreef:Nee nog steeds (!) geen menstruatie gehad. Morgen afspraak bij de gyn.. Voor de pil, 11 jaar geleden, had ik wel een normale cyclus. Voel me er best wel rot onder eigenlijk..
Oh wat ontzettend vervelend SoGood! Jeetje. Wat zei de gyn? Als ik ooit zwanger word (schiet ook niet op zeg, jeetje) dan weet ik niet of ik daarna ooit weer aan de pil ga hoor. Wat een troep.
Gast- Gast
Ik zou alleen daarom al graag willen stoppen met de pil. Ik wil heel graag weten hoe mijn cyclus nu is. Het is inderdaad troep maar alleen met condoom durf ik nog even niet.
Isolt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 114
Registratiedatum : 14-06-13
Kun je bij ontpillen ook last hebben van de volgende verschijnselen? Depressief gevoel, lusteloos, de hele dag hangerig en eigenlijk wel willen janken.
Ik zit nu in maand 3 van ontpillen, zou een dezer dagen ongesteld moeten worden.
Ik zit nu in maand 3 van ontpillen, zou een dezer dagen ongesteld moeten worden.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik dacht ook dat ik aan eht 'ontpillen' was ons mam zei; wat een flauwekul dat bestaat niet je bent gewoon zwanger... en hier klopte dat dus. hahaha. Zij gelooft allemaal niet in de mode woorden.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Mijn huisarts gelooft er ook niet in, die zei meteen: dat bestaat niet, de hormonen zijn direct uit je lijf want hoe kun je anders zwanger raken als je onzorgvuldig bent met de pil.
Zelf heb ik wel t gevoel dat je lichaam er even aan moet wennen zonder die hormonen.
Zelf heb ik wel t gevoel dat je lichaam er even aan moet wennen zonder die hormonen.
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Ik denk eerder dat wij vrouwen er even aan moeten wennen, zo zonder hormonen
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik geloof wel in 'ontpillen' niet zozeer qua hormonen, maar mijn cyclus was wel helemaal van slag.
Gast- Gast
Parel schreef:Ik denk eerder dat wij vrouwen er even aan moeten wennen, zo zonder hormonen
hahaha vrouwen zonder hormonen???????? dat bestaat niet hahahha wij gieren vd hormonen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: