Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een moment mogen herbeleven.. welke?

+34
munk
Kreeftje
Snoes
Rouxxxe
Roodkapje
Carra
Printje
kwak
Le Chat Noir
Tsjip
Happinaz
Laurientje
Steep
SuperGrover
Mermaid
Ragazza
Shisha
M@niek
SarahKey
Lejow
Urban Naked
Lady4
Caroow
Marin
Rush
Ella
Blair
L!ND@
Toet
Shy
Stuiterbal
Vanilla Queen
Minx
Parisienne
38 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Een moment mogen herbeleven.. welke?  - Pagina 2 Empty Re: Een moment mogen herbeleven.. welke?

Bericht  Mermaid wo 29 mei 2013 - 22:36

Niet omdat het een leuk moment is, maar omdat ik spijt heb van hoe ik het toen heb aangepakt.

De ziekte van mijn nichtje, ik had achteraf veel meer tijd met haar door willen brengen toen ze ziek werd en vlak voor haar overlijden. Ze was ook één van mijn beste vriendinnen en heb echt spijt dat ik weinig tijd met haar heb doorgebracht toen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een moment mogen herbeleven.. welke?  - Pagina 2 Empty Re: Een moment mogen herbeleven.. welke?

Bericht  SuperGrover wo 29 mei 2013 - 22:42

Mijn reis naar Zweden, mijn examenreis naar Praag en ook wel de vakantie naar Calella. Calella en Praag waren echt fantastisch, toen voelde ik me echt jong, onbezorgd en gelukkig. Mijn reis naar Zweden was ook fantastisch, maar anders. Toen voelde ik me juist volwassen, maar wel gelukkig. En ik zou dan gewoon gelijk een move hebben gemaakt naar die jongen, in plaats van om elkaar heen te draaien.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Steep wo 29 mei 2013 - 23:12

Wat een mooie momenten allemaal! Ik word er helemaal emotioneel van haha.

Hier ook de bevalling en de eerste uren van R. Bij deze wil ik er wel graag meer foto's van, van na de bevalling dan. Misschien dat ik er een zuster voor kan regelen?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Laurientje wo 29 mei 2013 - 23:21

Oh ik kan niet kiezen .. Zou zoveel nog eens opnieuw willen beleven..

Eerste ontmoeting met mijn man en de verkering tijd!
Onze trouwdag, onze vakantie naar New York, eigenlijk alle vakanties samen maar ook samen met de kinderen.
De eerste positieve zwangerschapstest van de eerste na bijna een jaar proberen. Om zwanger te raken.
Beide geboortes van de kinderen.

Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Happinaz do 30 mei 2013 - 2:51

De bevalling van mijn 1e zoontje. Hij werdt zo snel weggehaald dat ik het gevoel bijna niet terug kan halen en alle aandacht naar zoon nr2 is gegaan.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin do 30 mei 2013 - 4:21

Oh ja de eerste date met m'n vriend zou ik ook wel weer willen beleven. Het was namelijk ZO leuk! We waren zo leuk aan het kletsen en ik maakte zo'n bende van m'n tempurahapjes, en ik zou beide zo weer over doen en dat het dan nóg langer mag duren smile OH en hem dan wél zoenen in de auto, want we vonden het achteraf allebei heel stom dat we niet gezoend hadden, maar ja wisten wij veel dat de ander dat ook wilde maar niet durfde. Embarassed
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Tsjip do 30 mei 2013 - 5:03

Oh dan wil ik graag onze bruiloft nog een keer beleven! Het was zo gezellig, zo mooi, zo leuk, we hebben zo genoten en gelachen maar wat ging die dag snel... Dus ja als ik een dag over mocht doen dan was het zeker deze. Gelukkig hebben we nu de foto's en herinneringen nog!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Le Chat Noir do 30 mei 2013 - 7:26

Meerdere... maar sowieso de eerste ontmoeting en eerste dates met mijn man. Voelde me zo gelukkig en verliefd toen in die tijd Very Happy . Onze bruiloft.. Het moment dat we net de overdracht hadden gehad van ons huis en voor t eerst officieel ons huis binnen gingen. De momenten dat ik mijn neefjes voor het eerst zag. Bepaalde vakanties ;-)
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  kwak do 30 mei 2013 - 9:10

Ik kan niet kiezen hoor.... Onze eerste kus, onze bruiloft, de geboorte van onze kinderen, een weekje middelbare school.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Printje do 30 mei 2013 - 9:26

Pfff ook wel meerdere, onze bruiloft ( die was zo mooi) een dagje middelbare school lijkt me ook wel grappig, de eerste vakantie met mijn man (toen nog vriend). De bevallingen niet, hoewel eht allemaal meeviel vallen die niet in de categorie dat doen we nog eens.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Carra do 30 mei 2013 - 9:43

Mijn allereerste keer bij een voetbalwedstrijd in Engeland.
Het concert van vorige maand in Glasgow bij een band waar ik al 14 jaar fan van ben.

Dat zijn twee momenten waar ik extreem gelukkig was.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Roodkapje do 30 mei 2013 - 14:21

De zwangerschap van onze eerste dochter en dan nu dat mijn man er wel bij is. Ik heb deze zwangerschap alleen doorstaan en dat was heel zwaar. Emotioneel was ik echt een wrak en de depressie was zo erg dat ik met 37 weken de overweging nam om een eind te maken aan deze pijn.

Ik zou zo graag een goed gevoel aan haar zwangerschap overhouden dat dat echt nog een x over mag.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Rouxxxe vr 31 mei 2013 - 1:37

Ik zou wel een dagje Pinkpop of Lowlands toen ik daar voor de eerste keer was willen herbeleven, was zo leuk! En een dagje toen ik op mijn MBO opleiding zat, had het daar heel erg naar mijn zin en een superleuke klas. En dan zou ik meteen de dag doorbrengen met een aantal vriendinnen die ik tegenwoordig veel te weinig zie, maar toen iedere dag in de klas smile . Oh en de dag dat ik afstudeerde, omdat het toen zo in een roes gegaan is, dat ik er toen niet echt bewust van heb genoten.

Ik kan nog wel veel meer bedenken wat ik zou willen herbeleven :cheering:
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Snoes vr 31 mei 2013 - 3:35

Mijn bevalling zou ik echt een keer willen herbeleven. Het is zo aan me voorbij gegaan omdat ik heel lang niet besefte dat ik aan het bevallen was, en dat vind ik achteraf wel jammer.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Kreeftje vr 31 mei 2013 - 3:56

De eerste vakantie samen met mijn vriend! Oh wat was die geweldig

En de tijden samen met mijn moeder. Ze is 11 jaar geleden overleden, en mis haar nog iedere dag.... Heb straks het nummer zitten luisteren van Maaike Ouboter, Dat ik je mis. Zo ontzettend mooi, heb gewoon zitten huilen.
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  munk vr 31 mei 2013 - 4:02

Marin schreef:Oh ja de eerste date met m'n vriend zou ik ook wel weer willen beleven. Het was namelijk ZO leuk! We waren zo leuk aan het kletsen en ik maakte zo'n bende van m'n tempurahapjes, en ik zou beide zo weer over doen en dat het dan nóg langer mag duren Een moment mogen herbeleven.. welke?  - Pagina 2 561177 OH en hem dan wél zoenen in de auto, want we vonden het achteraf allebei heel stom dat we niet gezoend hadden, maar ja wisten wij veel dat de ander dat ook wilde maar niet durfde. Embarassed

Hahaha dat klikt als mijn eerste date met mijn man, marin!

Ik zou graag ook wel de eerste date willen herbeleven, trouwen, maar bovenal de geboorte van onze T!
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Bericht  M-G vr 31 mei 2013 - 10:45

De tijd dat ik zwanger was voordat mijn moeder ziek werd en uiteindelijk overleed. Dan had ik haar meegenomen naar alle echo's en onderzoeken van de VK zodat ze zoveel mogelijk mee had kunnen krijgen van haar eerste kleinzoon.

De eerste uren na de bevalling (door de medicijnen heb ik het idee dat ik niet alles bewust heb meegekregen).
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sanne vr 31 mei 2013 - 11:01

Wat een bijzondere, maar ook veel verdrietige, verhalen staan hier. Roodkapje, als ik dat van jou lees, heb ik de tranen in mijn ogen staan. Wat zal die tijd moeilijk zijn geweest voor je.

Ik zou die heerlijk lange avonden met mijn vriend nog wel eens over willen doen, die gezellige eerste afspraakjes, waarbij we allebei direct een vetrouwd gevoel hadden, zoals ik nog nooit bij iemand heb gevoeld.

En de geboorte van mijn dochter uiteraard, ook een heel mooi en bijzonder moment.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  snoezel za 1 jun 2013 - 19:18

Met stip op één de keer dat ik ging logeren bij mijn zus die net was gaan samenwonen met haar toenmalige vriend.. Samen shoppen, eten.. Wist ik veel dat ze maand later doodziek was, en paar maanden later overleed... Zou haar graag nog 1 keer vast willen houden...

Verder de Dresdenreis met school, de fietsweek naar Antwerpen op school, 10daagse Romereis op school... De zwangerschap van mijn dochtertje, de eerste dag in het ziekenhuis met mijn pasgeboren dochtertje. Ondanks de pijn, wat voelde ik me gelukkig!!! Alleen zij en ik...

snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Shopaholic zo 2 jun 2013 - 6:10

De bevalling van de jongste. Bij de oudste was het al maar 4uur in totaal en de jongste nog geen 3uur maar zo vlot...die uitdrijving dan met 2 persweeen was ze er al..maar gewoon het gevoel dat ze er uit kwam en toen op me werd gelegd...dat was echt bijzonder! En veel fijner als bij de 1e...
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 6:15

Mijn eerste concert van Bon Jovi in Landgraaf, in de stromende regen stond ik daar als een verzopen kat en hij zong mijn favoriete nummer. Ik was compleet in trance haha Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: