Michael Kors pumps
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Michael Kors pumps
Wie heeft er ervaring mee? Ik heb een waardebon gekregen van collega's en ik heb online 2 paar pumps, beide van Michael Kors en met korting gezien, die me heel mooi lijken. Alleen, er is geen winkel in de buurt om ze in het echt te zien en te passen.
Wie heeft er een paar en kan me vertellen of ze goed bevallen of niet? Ik durf ze niet zo goed te kopen (ookal kan ik ze terugsturen), heb wel al kleding online gekocht, maar nog nooit pumps. De reviews die erbij staan, zijn wel lovend (very comfortable etc).
Wie heeft er een paar en kan me vertellen of ze goed bevallen of niet? Ik durf ze niet zo goed te kopen (ookal kan ik ze terugsturen), heb wel al kleding online gekocht, maar nog nooit pumps. De reviews die erbij staan, zijn wel lovend (very comfortable etc).
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Re: Michael Kors pumps
Elke voet is anders, dus misschien zit hij een ander goed en jou straks niet. Denk toch dat je ze dan moet halen en als ze niet bevallen, terugsturen.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Michael Kors pumps
Ja, dat is natuurlijk zo. Ik had alleen gehoopt op overweldigende reacties, allemaal superenthousiast en overtuigend, zodat ik zonder verdere twijfel die schoenen kan bestellen . Ik weet het niet, terug sturen lijkt me zo'n gedoe! Moet je ook weer wachten op je geld dat ze dan moeten terugstorten..
Ik wou dat ik ze gewoon in een winkel kon passen, lekker ouderwets...maar ja, zit niks anders op, denk ik.
Ik wou dat ik ze gewoon in een winkel kon passen, lekker ouderwets...maar ja, zit niks anders op, denk ik.
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: