Advies (pumps)
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Advies (pumps)
Ik wil graag pumps gaan dragen. Ik heb wel laarzen met hak maar nog geen pumps en dat komt door het volgende, ik heb echt (lelijk) brede voeten, daardoor heb ik ipv mijn maat 40 bijna altijd 41 nodig omdat mijn voeten simpelweg niet in mijn schoenen passen.
Ik heb wel al een aantal modellen pumps gepast, maar ik blijf het gevoel hebben dat er aan de buitenkant een stuk voet uitkomt ofzo..
Heeft iemand tips zodat ik er ook leuk en vrouwelijk uit kan zien met pumps in plaats van als een soort koe op klompen?
Ik heb wel al een aantal modellen pumps gepast, maar ik blijf het gevoel hebben dat er aan de buitenkant een stuk voet uitkomt ofzo..
Heeft iemand tips zodat ik er ook leuk en vrouwelijk uit kan zien met pumps in plaats van als een soort koe op klompen?
Gast- Gast
Re: Advies (pumps)
Speciaalzaak? Mijn dochter heeft juist smalle voeten en in een speciaalzaak hebben ze verschillende breedtes in de schoenen. Je bent dan wel wat meer kwijt, maar dan heb je wel schoenen die je passen en die goed zitten.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Advies (pumps)
Je kunt ook bij de Ecco kijken.
Mijn moeder heeft ook brede voeten (inderdaad ook dat ze vaak een maat groter moet hebben daarom) en zij slaagt daar altijd goed. Nou draagt zij nooit pumps, dus dat weet ik niet zo goed..
Heb je een Ziengs in de buurt? Daar hebben ze ook wel schoenen voor brede voeten.
Mijn moeder heeft ook brede voeten (inderdaad ook dat ze vaak een maat groter moet hebben daarom) en zij slaagt daar altijd goed. Nou draagt zij nooit pumps, dus dat weet ik niet zo goed..
Heb je een Ziengs in de buurt? Daar hebben ze ook wel schoenen voor brede voeten.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: