Pumps met panty
+4
Ilovethe90s
xxjojootjexx
Niki
Melis_je
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pumps met panty
Hey allemaal,
Normaal gesproken draag ik nooit pumps in de winter, want ik had het idee dat het erg koud is. Vorige winter werkte ik bij een buitenschoolse opvang, dus was het ook niet nodig. Nu werk ik als secretaresse en wil ik het eens gaan uitproberen door pumps aan te trekken met een panty.
Hoe doen jullie het? Gebruik je huiskleurige panty? Met glans of zonder glans? Maillot? Moet de panty hetzelfde kleur zijn als de schoenen of juist broek of rok?
Ik ben benieuwd. Want ik heb veel te mooie pumps in de kast en ik kan niet wachten om ze weer eens aan te trekken... Heb afgelopen maand op laarzen gelopen.
Ik hoor het graag...
Groetjes Niki
Normaal gesproken draag ik nooit pumps in de winter, want ik had het idee dat het erg koud is. Vorige winter werkte ik bij een buitenschoolse opvang, dus was het ook niet nodig. Nu werk ik als secretaresse en wil ik het eens gaan uitproberen door pumps aan te trekken met een panty.
Hoe doen jullie het? Gebruik je huiskleurige panty? Met glans of zonder glans? Maillot? Moet de panty hetzelfde kleur zijn als de schoenen of juist broek of rok?
Ik ben benieuwd. Want ik heb veel te mooie pumps in de kast en ik kan niet wachten om ze weer eens aan te trekken... Heb afgelopen maand op laarzen gelopen.
Ik hoor het graag...
Groetjes Niki
Re: Pumps met panty
Ik draag zwarte panty's zonder glans of dunne, zwarte of grijze maillots, want daar krijg je geen ladders in. Bij de H&M verkopen ze dunne maillots die ik fijn vind (per twee verpakt). Die hebben een enkele naad achter, dus geen dubbele naad over je billen die door je kleding heen zichtbaar kan zijn.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik draag van alles in mijn pumps. Ik heb nu een 7/8 pantalon aan en omdat ik dan koude enkels krijg draag ik er een huidskleurige panty onder. Dat zie je amper. Verder draag ik ook vaak zat jurkjes met een zwarte panty of maillot in pumps. Kan prima!
Gast- Gast
Maar heb je dan de panty in de kleur van je schoenen of juist wat bij je kleding past?
Niki schreef:Maar heb je dan de panty in de kleur van je schoenen of juist wat bij je kleding past?
Ligt er aan wat je aan hebt . Het moet gewoon een mooi geheel zijn!
Gast- Gast
Trek je dan een panty aan onder je lange broek?
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Niki schreef:Hey allemaal,
Ik hoor het graag...
Groetjes Niki
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Hahhaaa, het is duidelijk dat ik teveel stof onder mijn toetsenbord heb waardoor de letters niet allemaal goed werken of ik type te snel.. Ik weet ook wel dat het huidskleur moet zijn..
KOL schreef:Trek je dan een panty aan onder je lange broek?
Ja, waarom niet?
Gast- Gast
Misschien omdat dat irriteert of warm is?
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Lijkt me idd niet echt de meest comfortabele oplossing. Pantykousen zijn zeker not done..??
KOL- Fluisteraar
De broeken waar ik een panty onder draag zijn niet zo warm dus dat maakt niet uit, bovendien scheelt een panty toch ook niet heel veel qua warmte? En mijn panty's zitten eigenlijk heel lekker dus ook geen laat van irritatie.
Ik vind pantykousen heel lelijk, maar dat is ook een oplossing natuurlijk!
Ik vind pantykousen heel lelijk, maar dat is ook een oplossing natuurlijk!
Gast- Gast
KOL schreef:Lijkt me idd niet echt de meest comfortabele oplossing. Pantykousen zijn zeker not done..??
Je ziet alleen het stukje bij je voet, niemand die dan weet dat het een pantykouse is . Ik deed ze ook wel eens aan onder een broek met pumps, maar bij mij zakken ze continue af. Ziet er niet uit en zit al helemaal niet lekker!
Ik vind die tights van de H&M ook een aanrader inderdaad! Ze zijn redelijk dik, maar niet te dik. Ze gaan hierdoor erg lang mee en ze zitten lekker. Ze gaan alleen wel op maat S,M,L. Normaal heb ik 44/46 voor panties (heb lange benen, anders zakt het zo af bij mijn kruis) en ik red het net met een L.
Gast- Gast
Peachy schreef:KOL schreef:Lijkt me idd niet echt de meest comfortabele oplossing. Pantykousen zijn zeker not done..??
Je ziet alleen het stukje bij je voet, niemand die dan weet dat het een pantykouse is .
Daarom juist
KOL- Fluisteraar
KOL schreef:Peachy schreef:KOL schreef:Lijkt me idd niet echt de meest comfortabele oplossing. Pantykousen zijn zeker not done..??
Je ziet alleen het stukje bij je voet, niemand die dan weet dat het een pantykouse is .
Daarom juist
Haha, ik snap het niet meer. Dacht dat je doelde op het oma-gehalte met not done?
Gast- Gast
Peachy schreef:KOL schreef:Peachy schreef:KOL schreef:Lijkt me idd niet echt de meest comfortabele oplossing. Pantykousen zijn zeker not done..??
Daarom juist
Haha, ik snap het niet meer. Dacht dat je doelde op het oma-gehalte met not done?
Ja, iedereen (of tenminste veel mensen) vinden dat die dingen een hoog oma-gehalte hebben, maar als je ze onder een broek draagt (en ze hoog blijven zitten), dan ziet toch niemand dat het panty-kousen zijn. Dus dan snap ik het probleem niet.
KOL- Fluisteraar
Ik snap sowieso niet waarom er panty kousjes bestaan.. Dan kan je toch net zo goed een panty aan doen? Rare kousen
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
KOL schreef:Peachy schreef:KOL schreef:Peachy schreef:KOL schreef:Lijkt me idd niet echt de meest comfortabele oplossing. Pantykousen zijn zeker not done..??
Daarom juist
Ja, iedereen (of tenminste veel mensen) vinden dat die dingen een hoog oma-gehalte hebben, maar als je ze onder een broek draagt (en ze hoog blijven zitten), dan ziet toch niemand dat het panty-kousen zijn. Dus dan snap ik het probleem niet.
Ja, ik snap 'm weer!
Gast- Gast
Je trekt toch geen panty onder een broek aan?loura schreef:Ik snap sowieso niet waarom er panty kousjes bestaan.. Dan kan je toch net zo goed een panty aan doen? Rare kousen
Panty`s zitten altijd verschrikkelijk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Waarom niet? Doe ik wel hoor... Die kousen vallen af en snijden in je benen.Rush schreef:Je trekt toch geen panty onder een broek aan?loura schreef:Ik snap sowieso niet waarom er panty kousjes bestaan.. Dan kan je toch net zo goed een panty aan doen? Rare kousen
Panty`s zitten altijd verschrikkelijk.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind panties ook helemaal niet verschrikkelijk zitten, ik vind die kousjes juist echt onhandig. Wat zit er nou verschrikkelijk aan een panty?
Gast- Gast
Ik vind het materiaal van een panty vreselijk, zeker wanneer ik met mijn benen langs elkaar schuur. Bah daar krijg ik echt kippenvel van! Een maillot vind ik wel prima zitten.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: