Soort michael kors tas
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Soort michael kors tas
Ik vind deze tassen dus erg mooi, maar ook (te) duur. Weet iemand een soortgelijke tas? Ruim maar niet te groot, klassiek, goed te sluiten, wat extra vakken er in en met een lang hengsel erbij. Budget is max 200 euro. Hij moet wel perse van echt leer zijn.
Ik ga een foto zoeken en hieronder plakken, kan geen extra pagina openen nu zie ik.
Ik ga een foto zoeken en hieronder plakken, kan geen extra pagina openen nu zie ik.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Soort michael kors tas
http://m.debijenkorf.nl/michael-michael-kors-handtas-hamilton-van-leer-9636090003?sku=963609000322000&query=fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252fnl_nl%252fcategories_lt_%257bcatalog01_150%257d%252fcategories_lt_%257bcatalog01_150_660%257d%252fbrand_gt_%257bmichael_michael_kors%257d%26chl%3d2
SuzieQ- Prater
Eerlijk, ik zou 'm gewoon kopen. Het is even een flinke aanschaf, maar ik vind dat bij zulke dingen ook wel de investering waard. Omgerekend doe je, als het goed is, jaren met een tas en op jaarbasis valt de prijs dan wel weer mee. Ik had er eerder ook een handje van om vooral niet te kopen wat ik eigenlijk wilde, maar steeds voor een goedkopere versie te gaan. Uiteindelijk bleef het wensproduct nog steeds op mijn lijstje staan, maar had ik een huis vol goedkope rotzooi. Ik probeer dat dus om te gooien door juist te investeren in dat soort spullen. Alle goedkopere dingen samen bereiken op een gegeven moment ook een flink waarde, ik was echt mezelf voor de gek aan het houden.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Zo doe ik het ook Willem.
Ik geef nu ook meer geld uit aan een tas. Voorheen kocht ik een stuk of 4 goedkope tassen per jaar maar het was steeds niet wat ik echt wilde. Als ik bij elkaar op tel wat die tassen samen gekost hebben had ik net zo goed 1 mooie dure kunnen kopen.
Ik geef nu ook meer geld uit aan een tas. Voorheen kocht ik een stuk of 4 goedkope tassen per jaar maar het was steeds niet wat ik echt wilde. Als ik bij elkaar op tel wat die tassen samen gekost hebben had ik net zo goed 1 mooie dure kunnen kopen.
Victoria-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13
Ik zou hem ook kopen.
Heb een ontzettend mooie tas gezien die ik wil hebben en 50% goedkoper is op de ING shop. Weet alleen niet of ie in t echt ook zo leuk is.
Heb een ontzettend mooie tas gezien die ik wil hebben en 50% goedkoper is op de ING shop. Weet alleen niet of ie in t echt ook zo leuk is.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik zou hem ook wel willen kopen, maar heb dat geld nu niet. Maar het heeft me wel aan het denken gezet om er gewoon voor te gaan sparen. Gewoon elke maand 50 euro extra sparen (die pin ik dan meteen) en dan koop ok hem als ik het geld bij elkaar heb. Ik twijfel alleen heel erg tussen zwart en cognac. Een andere kleur (lichtbeige, oranje/steenrood) vind ik ook erg mooi maar denk niet dat dat handig is met combineren. Die kan ik dan beter als goedkope tas kopen. Ik heb mijn liebeskind tas ook heel lang gebruikt, die was ook behoorlijk duur.
SuzieQ- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Michael Kors pumps
» Thriller - Michael Jackson
» Barbie en Michael willen rust in de tent!
» Michael Clarke Duncan (Green Mile) overleden
» Wat doe jij met dit soort kado's?
» Thriller - Michael Jackson
» Barbie en Michael willen rust in de tent!
» Michael Clarke Duncan (Green Mile) overleden
» Wat doe jij met dit soort kado's?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: