Tablet Samsung
+16
Filoria
Dora
Razz
Atelier Madame
Theeleut
Chocolate Cookie
ellibre
Rush
Floor
Parisienne
L!ND@
mzcharlotte
Lejow
Middleme
Blair
Tummy
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Tablet Samsung
Lennox schreef:Ik heb een iPad, ik vind een Samsung tablet persoonlijk niets, maargoed, dat is ieder voor zich. Ik vind het echt wel een aanwinst, ik gebruik m'n laptop alleen nog maar als ik iets download of bepaalde Office-programma's nodig heb. Voor de rest doe ik álles op de iPad.
+1 ik hou van m'n iPad
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ja, want ik heb werkelijk helemaal niks met Iphone/Ipads en alle andere I dingen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lennox schreef:Ik heb een iPad, ik vind een Samsung tablet persoonlijk niets, maargoed, dat is ieder voor zich. Ik vind het echt wel een aanwinst, ik gebruik m'n laptop alleen nog maar als ik iets download of bepaalde Office-programma's nodig heb. Voor de rest doe ik álles op de iPad.
+1, wij hebben dan ook nog een mini tablet van Samsung en ik kijk me af en toe echt scheel. Hij is ook wat langzamer dan onze iPad lijkt wel en ik vind het toetsenbord niet fijn. Als ik een foutje heb gemaakt en die wil ik corrigeren verspringt dat cursor ding te hele tijd. Echt bloed irritant!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Wij kunnen een nieuwe tablet 2 10.1 overnemen voor €200,-. Is dat een goede deal? Heeft 16gb geheugen
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Wij gaan ons papieren Volkskrantabonnement overzetten op een digitaal abonnement. 20 euro per maand, de weekendkrant krijg je nog wel op papier, en een gratis Samsung tablet
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Zouden ze bij bcc nou ook die korting geven, omdat ze beweren de laagste prijs te hebben? Of geldt dat niet bij acties? Bcc zit namelijk hierl in de buurt, dat is wel handig.
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Even googelen
Ik zie dat die actie net is verlopen http://www.korting.nl/elektronica-en-foto/btw-actie-van-bcc-21-korting, misschien doen ze in de winkel zelf nog wel aan acties maar dan zul je er even binnen moeten lopen.
Ik zie dat die actie net is verlopen http://www.korting.nl/elektronica-en-foto/btw-actie-van-bcc-21-korting, misschien doen ze in de winkel zelf nog wel aan acties maar dan zul je er even binnen moeten lopen.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik kon op mijn telefoon de website niet goed geladen krijgen. Zit nu even op de pc en weet alweer wat het probleem was, ik zie op de website helemaal geen Samsung tablets staan bij de BCC. Maar het lijkt me sterk dat ze die niet verkopen daar. Ik ga er dit weekend wel even langs. Het lijkt me dat ze die BTW korting nog wel geven, want de actie bij Saturn is nog niet verlopen.Babydoll schreef:Even googelen
Tummy- Fluisteraar
.
Laatst aangepast door Shadowfax op ma 2 sep 2013 - 1:14; in totaal 1 keer bewerkt
Shadowfax- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10
Shadowfax schreef:Tummy schreef:Ik kon op mijn telefoon de website niet goed geladen krijgen. Zit nu even op de pc en weet alweer wat het probleem was, ik zie op de website helemaal geen Samsung tablets staan bij de BCC. Maar het lijkt me sterk dat ze die niet verkopen daar. Ik ga er dit weekend wel even langs. Het lijkt me dat ze die BTW korting nog wel geven, want de actie bij Saturn is nog niet verlopen.Babydoll schreef:Even googelen
Ik heb er vorige week een online gekocht bij BCC, dag erna waren alle tabs 10.1 eraf. En nu alles van Samsung, misschien grote vraag geweest?
Ja echt balen. In de webshop van Saturn zijn ze ook uitverkocht. En ben ook in de BCC winkel geweest en ook daar uitverkocht en kon niet besteld worden. Volgende week dus maaranaar MM.
Tummy- Fluisteraar
Ik heb er donderdag nog twee besteld bij mediamarkt voor de kinderen. Zijn ze daar online ook niet meer? Bij Saturn waren ze toen helaas uitverkocht.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Zonde Coco!
Volgende week is de vakantieverdubbelaar, gaat overal 16% af!
Volgende week is de vakantieverdubbelaar, gaat overal 16% af!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ze waren nu met een dagaanbieding ook maar 168 euro (heb de 7inch,vind ik zat voor de kleintjes) Maar als het dan nog meer scheelt fiets ik er misschien wel even heen en deze terug. Maal 2 scheelt het wellicht nog wat.
Coco- Ratel
Coco schreef:Ze waren nu met een dagaanbieding ook maar 168 euro (heb de 7inch,vind ik zat voor de kleintjes) Maar als het dan nog meer scheelt fiets ik er misschien wel even heen en deze terug. Maal 2 scheelt het wellicht nog wat.
Je kunt het altijd even proberen inderdaad!
Lejow- Lady Post-a-lot
Wij hadden vorige week bij mediamarkt de tab 10.1 gekocht. Bleek hij nu nog 55 euro goedkoper te zijn. Maar gelukkig gaven ze keurig het geld retour ivm laagste prijs garantie binnen twee weken. Toen gelijk nog maar 1 voor vriend gekocht. Dora, 200 is dus geen goede deal, bij mediamarkt is hij nu 192 euro.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Ben je ermee naar de winkel terug gegaan plien?
Ik heb er donderdag 2 besteld en die verwacht ik vandaag of morgen te ontvangen.
Ik heb er donderdag 2 besteld en die verwacht ik vandaag of morgen te ontvangen.
Coco- Ratel
Met de bon ja. Ik vond 55 euro wel de moeite. En op hun site stond dat als het artikel binnen twee weken elders goedkoper is, zij het verschil terug betalen. Ik dacht dat dat dan vast ook wel gold voor hun eigen winkel en inderdaad
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Plien84 schreef:Met de bon ja. Ik vond 55 euro wel de moeite. En op hun site stond dat als het artikel binnen twee weken elders goedkoper is, zij het verschil terug betalen. Ik dacht dat dat dan vast ook wel gold voor hun eigen winkel en inderdaad
Klopt!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb hem gister voor mijn vriend gekocht, bij de mm. En tot nu toe is hij tevreden:)
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Mooi, dan ga ik er ook nog eventjes achteraan.
Coco- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» ipad of samsung tablet?
» tablet en whatsapp
» samsung sIII of samsung note 2?
» Samsung galaxy SIII mini of de Samsung galaxy SII plus(2013)
» tablet, wat er op?
» tablet en whatsapp
» samsung sIII of samsung note 2?
» Samsung galaxy SIII mini of de Samsung galaxy SII plus(2013)
» tablet, wat er op?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: