Tablet/samsung galaxy tab
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tablet/samsung galaxy tab
Zijn hier mensen met een tablet en dan in het bijzonder de samsung galaxy tab?
Zit te denken om er een aan te schaffen (de 8.9) in plaats van een netbook. (heb ook een gewone pc ernaast, wil de tablet vooral voor school, maar grotere stukken zal ik dus voornamelijk gewoon thuis typen op de pc) maar is het een beetje te vergelijken? Is het handiger of juist niet?
Dus: ervaringen graag
*overduidelijk heb ik hem in de verkeerde pijler geplaatst... mods? Willen jullie m verplaatsen? *lief kijk*
Zit te denken om er een aan te schaffen (de 8.9) in plaats van een netbook. (heb ook een gewone pc ernaast, wil de tablet vooral voor school, maar grotere stukken zal ik dus voornamelijk gewoon thuis typen op de pc) maar is het een beetje te vergelijken? Is het handiger of juist niet?
Dus: ervaringen graag
*overduidelijk heb ik hem in de verkeerde pijler geplaatst... mods? Willen jullie m verplaatsen? *lief kijk*
Laatst aangepast door sonly op vr 2 dec 2011 - 5:52; in totaal 1 keer bewerkt
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Tablet/samsung galaxy tab
Mijn vriend heeft de Galaxy tab, 10 inch. Het is heerlijk om te gebruiken, maar ik vind het geen vervanging voor een laptop voor school. Het is ideaal om dingen op te zoeken, spellen te spelen, om onderweg snel dingen te kunnen doen; maar ik vind het niet fijn om echt dingen te typen etc, dus daar zou ik hem zelf niet voor gebruiken.
Gast- Gast
Pippa schreef:Mijn vriend heeft de Galaxy tab, 10 inch. Het is heerlijk om te gebruiken, maar ik vind het geen vervanging voor een laptop voor school. Het is ideaal om dingen op te zoeken, spellen te spelen, om onderweg snel dingen te kunnen doen; maar ik vind het niet fijn om echt dingen te typen etc, dus daar zou ik hem zelf niet voor gebruiken.
Wij hebben dan wel een ipad, maar voor school een laptop erbij. Typen is nl niet echt handig op een tablet.
Gast- Gast
Ik heb voor school dus thuis nog een gewone pc waar ik sowieso het meeste op typ. Het is dus niet voor grote lappen tekst ofzo, maar wel voor af en toe tussendoor nog even iets doen in de trein oid. Is dat wel "haalbaar" denken jullie?
Kan er natuurlijk eventueel een los toetsenbord bij halen...
Kan er natuurlijk eventueel een los toetsenbord bij halen...
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een Ipad en i it! Lekker 's avonds op de bank een beetje spelletjes spelen, forummen, etc.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Samsung galaxy SIII mini of de Samsung galaxy SII plus(2013)
» Tablet Samsung
» ipad of samsung tablet?
» Samsung Galaxy Ace
» Samsung Galaxy Ace
» Tablet Samsung
» ipad of samsung tablet?
» Samsung Galaxy Ace
» Samsung Galaxy Ace
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: