Oogschaduw
+9
Minx
Punk'd
claudiaveronique
Rouge
Pandora
Lady4
Blair
Rush
Huppekee
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Oogschaduw
Eens, je hebt sproeten, dus bruine mascara zal je sowieso beter staan dan zwarte.Babydoll schreef:Probeer eens wat met goud of bruin, je hebt sproetjes he? Denk dat daarom de bruin tinten je ook wel mooi zouden staan.
Edit: jij bent zo te zien een herfsttype (of lente, maar dat maakt voor je make-up minder uit), dus de paars van Lady4 gaat voor jou niet echt werken. Zij is nl. een zomer- of wintertype, waardoor je gebruik maakt van veel meer koele, ijzige, blauwe tinten. Jou, als herfst- of lentetype, staat veel meer goud, gelig en warm. Dus je kunt wel paars doen, maar dan moet je echt een andere paars gebruiken. En als ik zo vrij mag zijn: die blauwe mascara doet je écht geen goed/recht. Jammer, want je hebt prachtige ogen.
Gast- Gast
hmm... misschien toch maar eens een bruine mascara proberen icm met paarse/bruine oogschaduw
Toch wel lastig, ben al zo lang gewend aan dit blauw..
Edit: maar wat voor kleuren zouden dan wel goed passen? In plaats van paars dus.. en dan ook bruine eyeliner erbij neem in aan?
Toch wel lastig, ben al zo lang gewend aan dit blauw..
Edit: maar wat voor kleuren zouden dan wel goed passen? In plaats van paars dus.. en dan ook bruine eyeliner erbij neem in aan?
Huppekee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10
Snap ik, lastig hè, iets wat je al zo lang doet, aanpassen? Je kunt even googelen op 'herfsttype make-up' of 'lentetype make-up', dan zie je wel mooie plaatjes. Of kijk bv. even bij deze vrouw:
http://pamelacurrie.com/2011/05/21/visagie-collage-lente/
http://pamelacurrie.com/2011/06/18/visagie-collage-herfst/
http://pamelacurrie.com/2011/05/21/visagie-collage-lente/
http://pamelacurrie.com/2011/06/18/visagie-collage-herfst/
Gast- Gast
Goed, bij deze
Even snel gedaan hoor, bruine mascara, bruin potlood en bruin tinten oogschaduw
Even snel gedaan hoor, bruine mascara, bruin potlood en bruin tinten oogschaduw
Huppekee- Fluisteraar
Ik geloof ook dat ik hier wel aan kan wennen
Huppekee- Fluisteraar
Veel mooier zo vind ik. Dat blauwe deed niks voor je oogkleur zelf, behalve dan opvallend blauwe wimpers.
Verder ben ik het met Rood eens (iedereen zou een kleurenanalyse moeten laten doen, dat is zo leuk en handig )
Ik ben zelf een lentetype, met groen/bruine ogen, en draag het liefst (warme kleuren) goud, aardetinten/ paars/ nude kleuren oogschaduw en altijd bruine mascara. Ook heb ik nog zachtgroene en zachte koraal kleuren, maar die gebruik ik meer voor speciale gelegenheden.
Verder ben ik het met Rood eens (iedereen zou een kleurenanalyse moeten laten doen, dat is zo leuk en handig )
Ik ben zelf een lentetype, met groen/bruine ogen, en draag het liefst (warme kleuren) goud, aardetinten/ paars/ nude kleuren oogschaduw en altijd bruine mascara. Ook heb ik nog zachtgroene en zachte koraal kleuren, maar die gebruik ik meer voor speciale gelegenheden.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Erg mooi! De groene kleur van je ogen komt zo ook veel beter tot zn recht.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rood schreef:Eens, je hebt sproeten, dus bruine mascara zal je sowieso beter staan dan zwarte.Babydoll schreef:Probeer eens wat met goud of bruin, je hebt sproetjes he? Denk dat daarom de bruin tinten je ook wel mooi zouden staan.
Edit: jij bent zo te zien een herfsttype (of lente, maar dat maakt voor je make-up minder uit), dus de paars van Lady4 gaat voor jou niet echt werken. Zij is nl. een zomer- of wintertype, waardoor je gebruik maakt van veel meer koele, ijzige, blauwe tinten. Jou, als herfst- of lentetype, staat veel meer goud, gelig en warm. Dus je kunt wel paars doen, maar dan moet je echt een andere paars gebruiken. En als ik zo vrij mag zijn: die blauwe mascara doet je écht geen goed/recht. Jammer, want je hebt prachtige ogen.
Wat is je aanwezigheid toch een verademing op de beautypijler.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
De bruine mascara vind ik al een stuk leuker (hoewel ik persoonlijk toch echt voorstander ben van zwart).
Een beetje kleur vind ik overigens wel eens leuk. Blauw potloodje en zwarte/bruine mascara oogt al heel anders dan blauw met blauw. Paars is denk ik inderdaad ook erg leuk.
Een beetje kleur vind ik overigens wel eens leuk. Blauw potloodje en zwarte/bruine mascara oogt al heel anders dan blauw met blauw. Paars is denk ik inderdaad ook erg leuk.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb ook grijs- groene ogen, vaak draag ik olijfgroene oogschaduw.
Ik weet niet hoe dat staat bij jouw huid, maar bij mij is het een mooie neutrale look.
Als ik een feestje heb draag ik vaak ook paars, dat valt net wat meer op.
Ik weet niet hoe dat staat bij jouw huid, maar bij mij is het een mooie neutrale look.
Als ik een feestje heb draag ik vaak ook paars, dat valt net wat meer op.
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke kleur oogschaduw?
» Welke oogschaduw past bij mij?
» Luxe merk oogschaduw palet
» Hard/vettig laagje op oogschaduw
» Tips om oogschaduw goed te laten zitten.
» Welke oogschaduw past bij mij?
» Luxe merk oogschaduw palet
» Hard/vettig laagje op oogschaduw
» Tips om oogschaduw goed te laten zitten.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: