Welke kleur oogschaduw?
+3
Mari
Blond
vlinder19
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke kleur oogschaduw?
Ik ben toe aan verandering...
Ik gebruik al zo lang ik mij kan herinneren paarse oogschaduw bij mijn groene ogen,
ik heb weleens een uitstapje gedaan naar bruintinten, maar dit bevalt niet echt...
welke kleuren vinden jullie nou echt mooi bij groene ogen?
Ik gebruik al zo lang ik mij kan herinneren paarse oogschaduw bij mijn groene ogen,
ik heb weleens een uitstapje gedaan naar bruintinten, maar dit bevalt niet echt...
welke kleuren vinden jullie nou echt mooi bij groene ogen?
vlinder19- Fluisteraar
- Aantal berichten : 180
Punten : 331
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Welke kleur oogschaduw?
Je hebt een collectie van L'oreal, met oogschaduwpalet met 4 kleuren, en dan heb je 2 of 3 setjes voor groene ogen. Heb je die al gezien?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, dat wist ik helemaal niet dat er speciale collecties waren voor de verschillende kleuren ogen,
moet ik toch een verder kijken als het John van G schap haha.
Kan ze op de l'oreal site niet vinden...
moet ik toch een verder kijken als het John van G schap haha.
Kan ze op de l'oreal site niet vinden...
vlinder19- Fluisteraar
- Aantal berichten : 180
Punten : 331
Ik vind oogschaduw in de kleur van de ogen altijd erg mooi staan. In jou geval dus groen !
Gast- Gast
Ik heb ook groene ogen, en ondanks dat ik groene ogen vreselijk vind, gebruik ik tegenwoordig heel veel kleuren.
Bruin blijft mooi, ik vind blauw met grijs ook mooi, afgelopen weekend had ik groen tinten met grijs tinten op. Soms goud.
Ik pas het meestal aan bij mijn outfit, maar doe dan ook alleen oogschaduw op in het weekend.
Gewoon is gaan proberen wat bij jou werkt, ik dacht altijd dat ik gebonden was aan bruin, maar gelukkig is dat dus niet zo.
O dit vind ik ook gaaf, voor een avondje stappen dan he
Bruin blijft mooi, ik vind blauw met grijs ook mooi, afgelopen weekend had ik groen tinten met grijs tinten op. Soms goud.
Ik pas het meestal aan bij mijn outfit, maar doe dan ook alleen oogschaduw op in het weekend.
Gewoon is gaan proberen wat bij jou werkt, ik dacht altijd dat ik gebonden was aan bruin, maar gelukkig is dat dus niet zo.
O dit vind ik ook gaaf, voor een avondje stappen dan he
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Als ik jou was zou ik even Googlen op welke tinten goed staan bij jouw kleur ogen.
Is dit wat?
http://beauty.rubriek.nl/modeschoonheid/oogschaduw.php
Is dit wat?
http://beauty.rubriek.nl/modeschoonheid/oogschaduw.php
Gast- Gast
Ik heb ook groene ogen en ben helemaal fan van die paletjes van L'oreal!!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Ik heb bruine ogen met een beetje groen en ik gebruik 9 van de 10 keer een paarse of groene oogschaduw, dat vind ik het mooist.
Ik ga ook eens naar de palletjes van L'oréal kijken, ben nu erg nieuwsgierig geworden!
Ik ga ook eens naar de palletjes van L'oréal kijken, ben nu erg nieuwsgierig geworden!
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Deze doosjes (ik heb er zelf eentje met 3 kleurtjes, volgens mij is dit weer een variantje nieuwer). Er staat op 't doosje voor welke kleur ogen het geschikt is..!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Thanks Jerry, ga binnenkort ook eens kijken Hopelijk vind ik dan weer wat mooie kleurtjes voor iets meer variatieJerry schreef:
Deze doosjes (ik heb er zelf eentje met 3 kleurtjes, volgens mij is dit weer een variantje nieuwer). Er staat op 't doosje voor welke kleur ogen het geschikt is..!
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb ook groene ogen Draag eigenlijk altijd wit, lekker saai
Die doosjes met 3 kleurtjes moet ik ook maar eens opzoeken
Die doosjes met 3 kleurtjes moet ik ook maar eens opzoeken
Gast- Gast
Jerry schreef:
Ja, die bedoel ik!
Zelf heb ik de Doutzen Kroes versie voor blauwe ogen, maar deze voor groene ogen vind ik ook erg mooi
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
mijn ogen zijn niet echt groen-groen maar heeft er wel veel van weg
ik gebruik ook die van l'oreal maar dan Grey eyes haha kom er nu net pas achter dat het er opstaat! ging dus ff kijken nu jullie het erover hadden.
ik gebruik ook die van l'oreal maar dan Grey eyes haha kom er nu net pas achter dat het er opstaat! ging dus ff kijken nu jullie het erover hadden.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb groen-grijze ogen en ik gebruik veel zilver-grijs, parelmoer en groen/blauw/turquoise/zeegroen. Soms roze of paars voor op stap. Ik kijk het af bij sommige vriendinnen die erg creatief zijn met oogschaduw
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik vind zelf deze van Bourjois heel erg fijn, heb deze alle 3
Maar er zijn ook andere kleuren
Maar er zijn ook andere kleuren
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Welke oogschaduw past bij mij?
» Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?