Oogschaduw
+9
Minx
Punk'd
claudiaveronique
Rouge
Pandora
Lady4
Blair
Rush
Huppekee
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Oogschaduw
Ik zou graag eens wat vaker oogschaduw willen dragen, maar ik twijfel aan de kleur. Ik heb groene ogen en bij m'n moeder is paars geadviseerd. Erg mooi, maar ik draag al jaren een blauwe eyeliner in cominate met een blauwe maacara.
Moet ik toch voor paars gaan? Of toch meer de bruin/goudtinten kiezen?
Moet ik toch voor paars gaan? Of toch meer de bruin/goudtinten kiezen?
Huppekee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Oogschaduw
Blauwe mascara? Echt?
Ik wist niet dat iemand dat nog droeg. Waarom geen bruin (als je zwart te hard vindt) ?
Ik wist niet dat iemand dat nog droeg. Waarom geen bruin (als je zwart te hard vindt) ?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik moet ook meteen aan fotos denken van mn moeder vroeger. Maar aan de andere kant, alles van vroeger komt nu terug, of is zelfs al terug. Zelfs die felle kleurtjes.
On topic; ik heb echt geen advies, ik kan mezelf niet eens opmaken en heb nog nooit oogschaduw bij mezelf op gemaakt, wel geprobeerd, maar wanneer ik dat doe lijk ik net een panda beer.
On topic; ik heb echt geen advies, ik kan mezelf niet eens opmaken en heb nog nooit oogschaduw bij mezelf op gemaakt, wel geprobeerd, maar wanneer ik dat doe lijk ik net een panda beer.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind bij groene ogen al die aarde tinten vaak ook prachtig! Of paars inderdaad
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb grijs-groene ogen (denk ik) en draag al jaren paarse oogschaduw. Krijg daar nog steeds veel complimenten over.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Rush schreef:Blauwe mascara? Echt?
Ja, echt blauwe mascara ja! Het is er zo ingerold. En ik vind bruin niet mooi, dat zie je niet.. Daarom draag ik alleen blauwe mascara van YSL, dat is de enige die je ziet
En zo bizar ziet het er echt niet uit hoor...
Huppekee- Fluisteraar
Ik zeg toch ook niet dat het er bizar uit ziet? Ik kan me alleen niet meer in denken dat iemand dat nu nog draagt. Ik wist niet eens dat het nog te koop was. Ik ken het echt van 'vroeger'.
Maar nu ben ik wel nieuwsgierig hoe het eruit ziet! Ik denk wel dat het moeilijk combineren wordt, met een 'kleur' oogschaduw. Zilver past er wel goed bij denk ik!
Maar nu ben ik wel nieuwsgierig hoe het eruit ziet! Ik denk wel dat het moeilijk combineren wordt, met een 'kleur' oogschaduw. Zilver past er wel goed bij denk ik!
Rush- Lady Post-a-lot
Ok, ik heb net ff snel wat foto's gemaakt. Sorry dat de ene niet helemaal scherp is Ik hoop ook dat het te zien is trouwens
Huppekee- Fluisteraar
Probeer eens wat met goud of bruin, je hebt sproetjes he? Denk dat daarom de bruin tinten je ook wel mooi zouden staan.
Blair- Kletskop
Ohhh, dat ziet er echt heel anders uit dan hoe ik het in m`n hoofd had haha! Staat goed, maar het is wel moeilijk te combineren denk ik.
Rush- Lady Post-a-lot
Niet Quoten.
Lady4- Ratel
Inderdaad verbazingwekkend mooi! Staat je super die kleur lady !
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Oh wauw, jullie ogen
Blair- Kletskop
Dat staat echt heel mooi lady. Kan me voorstellen dat je daar complimentjes over krijgt
Huppekee- Fluisteraar
Gewoon zwarte mascara proberen. Blauw is meer voor als je 13 bent en voor het eerst make up draagt. Dat paarse bij lady is wel mooi.
Ik zou gewoon een oogschaduwpalet kopen en zelf wat experimenteren.
Ik zou gewoon een oogschaduwpalet kopen en zelf wat experimenteren.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Lady welke oogschaduw gebruik jij? Ik heb ook groene ogen maar een echte mooie paarse oogschaduw vind ik heel moeilijk te vinden. Ik vind het bij jou heel mooi staan!
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Nee, ik hou mijn blauwe mascara gewoon. Ik vind het helemaal niet voor 13 jarige meisjes, ik vind het juist niet 'standaard' en daar hou ik wel van.
Huppekee- Fluisteraar
Contrasterende kleuren pakken. Dus bij groen inderdaad paars en wat ook mooi is is cranberry kleur.
Verder gewoon nude en lichtgrijze tinten om een mooi passend pallet te hebben. Ik zou niet elke dag paars dragen bijvoorbeeld.
Verder gewoon nude en lichtgrijze tinten om een mooi passend pallet te hebben. Ik zou niet elke dag paars dragen bijvoorbeeld.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik gebruik ook veel paars . De blauwe mascara vind ik niet zo. Kan mooier denk ik. Zag laatst bij iemand met groene ogen wel paars en dat is wel mooi en inderdaad aarde tinten of koper.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik gebruik de oogschaduw van Catrice, verkrijgbaar bij Kruidvat. Nummer 370; Don't lie, lac.
Ik wil soms weleens wat anders proberen, maar kom toch altijd weer hier op uit. Laatst een soort mintgroen gekocht, maar dat is het dan ook net niet. Lees nu bij Punk'd dat je contrasterende kleuren moet gebruiken, dit zou het kunnen verklaren. Weet ook niet zo goed welke kleur ik anders moet gebruiken.
Ik wil soms weleens wat anders proberen, maar kom toch altijd weer hier op uit. Laatst een soort mintgroen gekocht, maar dat is het dan ook net niet. Lees nu bij Punk'd dat je contrasterende kleuren moet gebruiken, dit zou het kunnen verklaren. Weet ook niet zo goed welke kleur ik anders moet gebruiken.
Lady4- Ratel
Ik bedoelde eigenlijk complimentair. Dus de kleuren die in de kleurencirkel tegenover groen staan
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Lady4 schreef:Ik gebruik de oogschaduw van Catrice, verkrijgbaar bij Kruidvat. Nummer 370; Don't lie, lac.
En dan met een potlood combineren?
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Dit gaat voor mij echt helemaal niet op hoor. Oranje staat me voor geen meter.Punk'd schreef:Ik bedoelde eigenlijk complimentair. Dus de kleuren die in de kleurencirkel tegenover groen staan
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke kleur oogschaduw?
» Welke oogschaduw past bij mij?
» Luxe merk oogschaduw palet
» Hard/vettig laagje op oogschaduw
» Tips om oogschaduw goed te laten zitten.
» Welke oogschaduw past bij mij?
» Luxe merk oogschaduw palet
» Hard/vettig laagje op oogschaduw
» Tips om oogschaduw goed te laten zitten.
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: