Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

+20
Sanne
Steep
SarahKey
M-G
Happydobby
PapillonRose
Susan
Linda
loesje
Coco
CCC
Artemis
Jezzie
Shy
Sun88
Annemie
Floor
Tania
Tiara
Printje
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  SarahKey di 28 mei 2013 - 18:50

Tania schreef:Waarschijnlijk heel slecht maar ze eten geweoon mee met ons en ze eten dus zelden dingen die wij niet lusten.

Hier eet S ook mee met de pot, altijd al gedaan (aten wij wortelen dan hij ook alleen in het begin meerdere dagen achter elkaar. Konden wij wat anders eten). Nu lust mijn man echt heel veel, alleen geen zuurkool dus S eet heel veel mee. Of ik koop het apart voor hem. Zoals pompoen, postelein, pastinaak etc. Wij eten het dan ook wel, maar zonder S zou ik dat niet zo snel kopenHoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 561177
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  Linda di 28 mei 2013 - 19:19

Ik heb trouwens een groente en fruitabonnement. Iedere week kan ik 2 tassen ophalen met groente en fruit er in. Een paar dagen van te voren krijg ik een mail met de inhoud er van. Op die manier kunnen we ook echt goed variëren. Dat vind ik voor mezelf ook wel leuk. Doe ik ook eens wat andere inspiratie op.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  Steep di 28 mei 2013 - 19:27

Linda schreef:Ik heb trouwens een groente en fruitabonnement. Iedere week kan ik 2 tassen ophalen met groente en fruit er in. Een paar dagen van te voren krijg ik een mail met de inhoud er van. Op die manier kunnen we ook echt goed variëren. Dat vind ik voor mezelf ook wel leuk. Doe ik ook eens wat andere inspiratie op.

Wat leuk, ik geloof niet dat wij dat hier hebben. Hoeveel betaal je dasr dan voor?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  Sanne di 28 mei 2013 - 19:29

Linda schreef:Ik heb trouwens een groente en fruitabonnement. Iedere week kan ik 2 tassen ophalen met groente en fruit er in. Een paar dagen van te voren krijg ik een mail met de inhoud er van. Op die manier kunnen we ook echt goed variëren. Dat vind ik voor mezelf ook wel leuk. Doe ik ook eens wat andere inspiratie op.

Waar doe je dat, Linda? Wij willen een abonnement nemen bij bioboergiel.nl, maar denken vooralsnog alleen aan een fruitabonnement, omdat ik bij groente niet goed weet wat ik ermee moet koken. We zijn niet echt van aardappels, groente, vlees namelijk. Als je van tevoren weet wat erin zit, kun je de boodschappen daar mooi op afstemmen.

Printje, wat groente betreft eten we vrijwel alles denk ik. Er zijn wel dingen die we minder lekker vinden. Ik vind spinazie minder lekker, maar als je het anders klaar maakt, vind ik het goed te doen. In de lasagne vind ik het dus wel lekker, maar gewoon alleen zo'n groene kwak op je bord, brrrr. Je zou dus ook naar andere recepten kunnen zoeken.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  snoezel di 28 mei 2013 - 19:41

Wij eten vrij gevarieerd, alleen lust manlief geen gekookte aardappels, dus die eten we niet als we met zn 3en zijn. Maar mijn man is ook regelmatig wel eens een avondje niet thuis, dan hou ik er wel rekening mee dat we dan gekookte aardappels eten bijvoorbeeld.
Verder maak ik me er totaal niet druk om, maar ik heb makkelijk praten. L lust echt alles. Ik riep altijd dat ze alles lust, behalve sla, daar kom ik nu op terug, sinds gister eet ze ook sla :P Ze eet gewoon met de pot mee en eet eigenlijk alles. Dat ze dan bv nauwelijks rode bieten eet, ach...

snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  PapillonRose di 28 mei 2013 - 20:16

Ook ik ben benieuwd waar je dat abonnement kunt nemen Linda, lijkt me erg handig en goed voor de variatie!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  Blue flower di 28 mei 2013 - 20:27

Hier wordt echt alles gegeten want als we dat niet deden zou het eindigen op brood, wat mij betreft. Man lust alles en ik ben niet gemaakt voor warm eten maar ik wil wel dat R en straks J, gevarieerd en gezond eten en daar zal ik dus ook aan moeten geloven.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  Linda di 28 mei 2013 - 20:31

Steep, Sanne en PR, ik heb het ook van bioboer Giel, af te halen bij coop.
http://www.bioboergiel.nl/www/Vraag&Antwoord.html
Maar ik heb ook wel eens abonnementen op vitatas en odin gehad.

Op dinsdagavond krijg ik een mail met de inhoud van die week, op donderdag kan ik het afhalen (verschilt per filiaal geloof ik).
Wij eten ook nooit aardappels, groente en vlees. Ik gebruik veel de appie app of Google op ingredienten en recepten.
In dit pakket zitten ook weinig aparte dingen. Een enkele keer maar.

Fruit is tot nu toe weinig gevarieerd geweest. Maar daar is het weer nu natuurlijk naar.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  loesje wo 29 mei 2013 - 0:03

ik heb het formulier ingevuld van de coop en ben benieuwd wat voorn groente we gaan krijgen smile
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  Linda wo 29 mei 2013 - 0:40

loesje schreef:ik heb het formulier ingevuld van de coop en ben benieuwd wat voorn groente we gaan krijgen smile

Leuk, ben benieuwd of het jou ook bevalt.

Dit zit er deze week in:
inhoud groentetassen:

Broccoli, bosui, eikenbladsla, prei en courgette

inhoud combitas:

Broccoli, eikenbladsla, prei, galiameloen, d'anjou peren en bananen

inhoud fruittassen:

galiameloen, d'anjou peren en bananen

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  Printje wo 29 mei 2013 - 0:44

Linda, en hoeveel peren en bananen krijg je dan. Heb eens naar de prijzen zitten kijken maar het is wel prijzig toch.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  loesje za 1 jun 2013 - 4:00

Linda schreef:
loesje schreef:ik heb het formulier ingevuld van de coop en ben benieuwd wat voorn groente we gaan krijgen Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 561177

Leuk, ben benieuwd of het jou ook bevalt.

Dit zit er deze week in:
inhoud groentetassen:

Broccoli, bosui, eikenbladsla, prei en courgette

inhoud combitas:

Broccoli, eikenbladsla, prei, galiameloen, d'anjou peren en bananen

inhoud fruittassen:

galiameloen, d'anjou peren en bananen

ik heb er nog niks terug van gehoord is dat normaal Linda?
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  Gast za 1 jun 2013 - 4:01

Ik wil dat mijn kind later alles proeft, dus ook groenten die ik zelf minder geslaagd vind, gewoon om hem/haar alles aan te bieden wat er mogelijk is qua groenten/fruit smile Gelukkig lust ik eigenlijk alles, dus dat komt wel goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  Gast za 1 jun 2013 - 4:07

Printje schreef:Linda, en hoeveel peren en bananen krijg je dan. Heb eens naar de prijzen zitten kijken maar het is wel prijzig toch.

Ik heb ook de fruittas van Bioboer Giel. Deze week zaten er 3 bananen in, 4 peren en 1 meloen. Het gaat elke week om zo'n 1,5 kilo biologisch fruit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  Printje za 1 jun 2013 - 8:13

Robin_ schreef:
Printje schreef:Linda, en hoeveel peren en bananen krijg je dan. Heb eens naar de prijzen zitten kijken maar het is wel prijzig toch.

Ik heb ook de fruittas van Bioboer Giel. Deze week zaten er 3 bananen in, 4 peren en 1 meloen. Het gaat elke week om zo'n 1,5 kilo biologisch fruit.

Mmm dan vind ik het toch wel duur. Daar red je toch geen week mee?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  Linda za 1 jun 2013 - 8:17

Printje schreef:
Robin_ schreef:
Printje schreef:Linda, en hoeveel peren en bananen krijg je dan. Heb eens naar de prijzen zitten kijken maar het is wel prijzig toch.

Ik heb ook de fruittas van Bioboer Giel. Deze week zaten er 3 bananen in, 4 peren en 1 meloen. Het gaat elke week om zo'n 1,5 kilo biologisch fruit.

Mmm dan vind ik het toch wel duur. Daar red je toch geen week mee?

Als je het vergelijkt met niet biologisch fruit dan is het inderdaad duur. Als je het vergelijkt met los biologisch fruit dan is het mooi geprijsd.
Wij redden het er ook geen week mee, ik koop ook gewoon los fruit.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  Caroow za 1 jun 2013 - 8:26

Printje schreef:
Robin_ schreef:
Printje schreef:Linda, en hoeveel peren en bananen krijg je dan. Heb eens naar de prijzen zitten kijken maar het is wel prijzig toch.

Ik heb ook de fruittas van Bioboer Giel. Deze week zaten er 3 bananen in, 4 peren en 1 meloen. Het gaat elke week om zo'n 1,5 kilo biologisch fruit.

Mmm dan vind ik het toch wel duur. Daar red je toch geen week mee?

Als je er een week mee moet doen met 2 volwassenen dan moet je 4 tassen kopen :O
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  loesje di 4 jun 2013 - 21:54

deze week in de tassen:



inhoud
groententas:





Waspeen,
asperges,
uien
,
rabarber
,
ijsbergsla






inhoud
Combitas:





Asperges, rabarber,
ijsbergsla, cripps pink appels (lekker sappige appel met hardrose blosjes),
valencia sin. en Packhamperen


loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  loesje do 6 jun 2013 - 23:34

Ik vind het verhoudingsgewijs erg duur want je krijgt van alles weinig. Maar het is wel zo dat er dingen inzitten die ik anders niet zou kopen en heb nu dus meer afwisseling en dat vinden wij wel weer leuk.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  Linda vr 7 jun 2013 - 3:40

loesje schreef:Ik vind het verhoudingsgewijs erg duur want je krijgt van alles weinig. Maar het is wel zo dat er dingen inzitten die ik anders niet zou kopen en heb nu dus meer afwisseling en dat vinden wij wel weer leuk.

Ja vind je?

Ik vind de prijs wel aardig redelijk. Wij hebben een kleine groente en klein fruitpakket. Als ik alles los biologisch zou kopen dan was ik meer kwijt.

Ik vind het alleen wel jammer dat er zoveel peren in zitten, daar hou ik niet van.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  Razz vr 7 jun 2013 - 8:01

Ik lus alleen geen verse tomaat in stukken (soep en saus weer wel) bleekselderij en paprika. Bleekselderij en paprika eten we nooit maar hij krijgt wel vaak van die snoeptomaatjes.

Zijn papa lust nog veel meer dingen niet maar dan maak ik het gewoon klaar voor mij en S.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust? - Pagina 2 Empty Re: Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum