Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mooie bestemming (alleen reizen)

+3
Antibes
Marin
Gympie
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mooie bestemming (alleen reizen) - Pagina 2 Empty Re: Mooie bestemming (alleen reizen)

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 9:28

Haha, Bali ga ik sowieso niet naartoe. Mijn voorkeur gaat veel meer uit naar Latijns-Amerika. Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooie bestemming (alleen reizen) - Pagina 2 Empty Re: Mooie bestemming (alleen reizen)

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 10:47

AngelNyn schreef:
Guattari schreef:Oplichting en bestolen worden zal denk ik ook sneller gebeuren op de echt toeristische plaatsen, maar eigenlijk ontwijk ik die ook liever op m'n volgende reis. Die toeristische hotspots trekken mij niet zo.

Nee mij ook niet, maar omdat je aangaf te denken dat vrouwen daar niet goed alleen kunnen reizen. Juist als je die toeristische plekken vermijdt, kan het juist heel goed.
Dat is ook mijn ervaring. Ik voel me altijd stukken veiliger op de niet-toeristische plekken.

Gast
Gast

Bericht  Sterre wo 29 mei 2013 - 21:04

Ik vond Guatemala zooo'n mooi land! Ik ben toen met een groepsreis gegaan omdat het er echt niet veilig is, maar gek genoeg voelde het wel veilig doordat de mensen zo lief en zo mooi zijn I love you.

Nu zou ik niet zo snel meer met een groepsreis meegaan en ik denk ook niet dat dat iets voor jou is, maar mocht je een project vinden in Guatemala waar je je veilig kunt voelen, dan is dat echt een grote aanrader.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 22:12

Joehoeeeee, Sterre! Dit is echt bizar; het project wat me het meest aanspreekt is in Guatemala. Zo leuk!! Ik hou je op de hoogte en dan het liefst onder het genot van een wijntje. Moeten we nog steeds doen!!!

Gast
Gast

Bericht  Sterre wo 29 mei 2013 - 23:08

Wat leuk! Als je meer wilt weten hoor ik het wel, dat wijntje klinkt goed smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 31 mei 2013 - 8:30

Ik ben 7weken in mijn uppie door Azië wezen reizen, ook in niet toeristische gebieden en dat was prima te doen.

Mijn collega is in Zuid Amerika geweest, alleen, en heeft daar eerst en maand ingewoond bij een mevrouw (mijn collega was toen 60 en normaal had die Mw. Alleen maar jonge studentes, haha) en daarna is ze alleen gaan reizen. Dat is allemaal veilig en goed gegaan, maar ze raad wel aan om niet buiten de gebaande paden te gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: