Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Al die verschillende soorten gevoel en pijn

+3
Teddyaapje
miss22
Slakje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Al die verschillende soorten gevoel en pijn Empty Al die verschillende soorten gevoel en pijn

Bericht  Slakje ma 27 mei 2013 - 2:24

Tijdens je zwangerschap... Ik word er onnozel van, ik ben ook iemand die meteen alles gaat googlen want anders blijft het onrustig in mijn hoofd en was ik alleen deze week al 10 keer naar materniteit gereden.

Hoe zit dat bij jullie? Waren jullie ook zo onrustig bij elk pijntje of gevoel? Of lieten jullie alles op z'n beloop gaan?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Al die verschillende soorten gevoel en pijn Empty Re: Al die verschillende soorten gevoel en pijn

Bericht  miss22 ma 27 mei 2013 - 2:31

Bijdeze zwangerschap heb ik een aantal keren zulke krampen gehad, dat ik echt wel getwijfeld heb of dit goed zou gaan.

Gelukkig doet de baby het erg goed.
Ik heb zowel bij de eerste als bij deze zwangerschap nooit google geraadpleegd
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Al die verschillende soorten gevoel en pijn Empty Re: Al die verschillende soorten gevoel en pijn

Bericht  Teddyaapje ma 27 mei 2013 - 2:59

Ik heb er geen last (meer) van. De eerste weken, nog voordat we de eerste echo hadden voelde ik constant of mn borsten nog zeer deden. Daar had ik geen last van gehad toen ik de missed abortion had en was hier heel onzeker over.

Toevallig heb ik gisteren een topic geopend over of ik misschien blaasontsteking zou kunnen hebben maar dat is eigenlijk wel het enige.

Ik ben er nu echt veel minder mee bezig dan toen ik van T. zwanger was. Toen wist ik ook van elk kwaaltje wat het misschien wel zou kunnen zijn. Nu heb ik de kwaaltjes misschien niet eens in de gaten Very Happy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  vlinder-2011 ma 27 mei 2013 - 3:44

Na mijn bbz ben ik ontzettend onzeker en voel ik elk pijntje, beetje roze slijm enz. Aan als weer een bbz..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Supertalentje ma 27 mei 2013 - 4:58

Ik denk dat ik te laks ben... Bij de eerste was ik panisch, nu heb ik het vertrouwen dat het allemaal wel goed komt. Maar ik heb ook niet echt dingen die ik niet kan herleiden (bandenpijn, bekkenpijn) of die lang duren (buikpijn een half uur, daarna schopt baby gewoon weer).

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Mida4you ma 27 mei 2013 - 7:25

Pff ik herken het wel.... Ik moet op mijn werk de hele dag lopen en redelijk vaak bukken, dit begint nu al behoorlijk zwaar te worden en ik ben snel buiten adem. En aangezien ik al meer dan een week lang last heb van mijn buik. Ben er toch maar voor heen geweest naar de vk maar het blijkt dat mijn buik een groeispurt heeft en alles tegen mijn longen aan drukt. Met het minste en geringste ben ik al buiten adem en komt die pijn weer terug in mijn buik Sad

Alleen als ik ergens last van heb google ik niet gelijk. Dat deed ik met de 1e zwangerschap wel.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Printje ma 27 mei 2013 - 8:29

Nee maar ik heb ook vrijwel geen pijntjes gehad. Ik heb alles gedaan tot het laatste moment toe, had nergens last van.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: