tablet, voordelen... Soorten
+8
Aziraphale
Ugly Betty
Susan
Rovine
sonly
Roza
Sarah1985
duckie
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
tablet, voordelen... Soorten
er zijn op het moment zoveel verschillende soorten tablets en ook in allerlei verschillende prijsklasses... Iedereen bied er tegenwoordig wel een aan... Maar wat is nou het voordeel va een tablet boven bijv een laptop of mini laptop? En is het handig? En zitten er nadelen en voordelen aan? En welke heb jij en bevalt ie goed?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: tablet, voordelen... Soorten
Ik heb een iPad. Het voordeel vind ik dat hij lekker is voor op de bank. Makkelijk om even iets terug te kijken. Ook met koken/afwassen kijk ik uitzendinggemist, dan zet ik hem in het kozijn. Er zitten leuke spelketjes op, kan er goed op internetten en forummen gaat ook prima. Supervermaak!
Ik ben echt verslaafd
Nadeel is dat Apple Flash, Java en Adobe niet ondersteunt, waardoor niet alles te bekijken is.
Naast een tablet hebben wij ook een laptop voor tekstverwerking.
Ik ben echt verslaafd
Nadeel is dat Apple Flash, Java en Adobe niet ondersteunt, waardoor niet alles te bekijken is.
Gast- Gast
Ik heb een samsung galaxy tab. ik vind het ideaal lekker op de bank. Ik heb ook een laptop die gebruik ik nu wat minder. Kan nu niet veel met mijn hand. Wij hebben nu deze tablet met een mobiel abonnement betalen 10 voor 2 jaar. Als we dezetablet in de winkel kochten waren we 500 kwijt
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Chipp schreef:Ik heb een iPad. Het voordeel vind ik dat hij lekker is voor op de bank. Makkelijk om even iets terug te kijken. Ook met koken/afwassen kijk ik uitzendinggemist, dan zet ik hem in het kozijn. Er zitten leuke spelketjes op, kan er goed op internetten en forummen gaat ook prima. Supervermaak!
Ik ben echt verslaafd
Er zijn zo goed als geen sites die je niet kunt openen en programma's gemaakt in Adobe kan ik gewoon openen...
Flash gaat er btw helemaal uit Daarom ondersteunt Apple dit ook niet.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Roza schreef:Chipp schreef:Ik heb een iPad. Het voordeel vind ik dat hij lekker is voor op de bank. Makkelijk om even iets terug te kijken. Ook met koken/afwassen kijk ik uitzendinggemist, dan zet ik hem in het kozijn. Er zitten leuke spelketjes op, kan er goed op internetten en forummen gaat ook prima. Supervermaak!
Ik ben echt verslaafd
Er zijn zo goed als geen sites die je niet kunt openen en programma's gemaakt in Adobe kan ik gewoon openen...
Dan heb ik er toevallig een paar (schoolgerelateerd, dus regelmatig nodig;, misschien lijkt het daardoor veel.)
Hmmm, dan bedoel ik iets anders dan Adobe.
Gast- Gast
Ik heb er de laatste heel veel vergeleken, maar de beste tablets zijn echt de iPad en de Samsung galaxy tab.
De rest zijn vast ook wel oké, maar kunnen stukken minder. Ik heb voor een iPad gekozen omdat er hiervoor meer Apps te downloaden zijn. Ook zijn alle apps door Apple goed gekeurd. Bij een samsung ben je afhankelijk van de Android Market en daar ben ik niet heel erg tevreden over (heb een android telefoon).
Ik heb mijn iPad nu 4 dagen en ben er heel erg tevreden over. Ik lees veel boeken (heb er al 3 uit), speel spelletjes, kijk uitzendingen terug, lees mijn e-mail, twitter en facebook.. Ideaal ding. Het is vele malen prettiger op de bank en in bed. Ook neem je hem even snel mee naar iemand als dat nodig is, iets wat ik met mijn laptop niet doe.
Kortom, ik heb de iPad 4 dagen en ik snap niet dat ik ooit zonder dat ding heb kunnen leven
De rest zijn vast ook wel oké, maar kunnen stukken minder. Ik heb voor een iPad gekozen omdat er hiervoor meer Apps te downloaden zijn. Ook zijn alle apps door Apple goed gekeurd. Bij een samsung ben je afhankelijk van de Android Market en daar ben ik niet heel erg tevreden over (heb een android telefoon).
Ik heb mijn iPad nu 4 dagen en ben er heel erg tevreden over. Ik lees veel boeken (heb er al 3 uit), speel spelletjes, kijk uitzendingen terug, lees mijn e-mail, twitter en facebook.. Ideaal ding. Het is vele malen prettiger op de bank en in bed. Ook neem je hem even snel mee naar iemand als dat nodig is, iets wat ik met mijn laptop niet doe.
Kortom, ik heb de iPad 4 dagen en ik snap niet dat ik ooit zonder dat ding heb kunnen leven
Roza- Kletskop
Chipp schreef:Roza schreef:Chipp schreef:Ik heb een iPad. Het voordeel vind ik dat hij lekker is voor op de bank. Makkelijk om even iets terug te kijken. Ook met koken/afwassen kijk ik uitzendinggemist, dan zet ik hem in het kozijn. Er zitten leuke spelketjes op, kan er goed op internetten en forummen gaat ook prima. Supervermaak!
Ik ben echt verslaafd
Dan heb ik er toevallig een paar (schoolgerelateerd, dus regelmatig nodig;, misschien lijkt het daardoor veel.)
Hmmm, dan bedoel ik iets anders dan Adobe.
Ow echt? Ik ken vrij veel mensen met iPads en ik heb het aan iedereen na gevraagd maar niemand had ooit een site gehad waar ze niet op konden..
Roza- Kletskop
Ik wou eerst een samsung galaxy tab kopen, maar ga nu voor de asus eee transformer prime. Die is nog niet uit, maar over 2 weekjes wel (7 januari). Is de opvolger van de asus eee transformer. Ik wil die, omdat je er een dock bij kunt kopen (net als bij de galaxy tab) maar er in die dock ook een usb aansluiting zit. En die zit niet op de galaxy tab. Voor de rest komen die 2 wel aardig overeen, alleen is het merk anders.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Ik snap die dingen echt niet Meestal ben ik wel gadget-fan, maar k vind dit zulke onzin Helemaal omdat je de dure iPad hebt en daarnaast tig andere merken die opzij worden geschoven M'n vader wilde ons er één voor kerst geven, maar broertje en ik hebben beiden geweigerd
Gast- Gast
Geen idee in hoeverre deze representatief is, maar op mijn werk heb ik een tijdje een Acer gehad. Verschrikkelijk ding! Redelijk zwaar en heel traag. Als ik vergelijk met mijn iPad ben ik heel erg blij met mijn keuze. De reden waarom ik andere merken opzij geschoven heb is omdat Apple een stuk verder is qua tablets en in die prijsklasse valt er weinig te vinden wat er echt mee kan concurreren.
Ik heb er trouwens een toetsenbord bij (30 euro bij de Xenos), maar die gebruik ik niet superveel omdat ik ook nog een laptop heb. Dan kies ik liever voor het lichte apparaat. Vind hem handig voor tussendoor omdat hij geen opstarttijd heeft. Als ik iets serieuzer computerwerk wil doen zet ik de laptop aan.
Ik heb er trouwens een toetsenbord bij (30 euro bij de Xenos), maar die gebruik ik niet superveel omdat ik ook nog een laptop heb. Dan kies ik liever voor het lichte apparaat. Vind hem handig voor tussendoor omdat hij geen opstarttijd heeft. Als ik iets serieuzer computerwerk wil doen zet ik de laptop aan.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik wil over een tijdje een tablet en dan wil ik er zo eentje waar je ook een laptop van kan maken. Mijn vader heeft de Asus Transformer en van Samsung is er ook eentje waarmee dat kan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb een samsung galaxy tab, vind het handig op de bank, lees er boeken op. Ik speel piano en dan leg ik hem op de piano en doe turorials via youtube, luister er muziek mee in heel het huis. Ik vind het een fijn ding!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb de iPad 1 gekregen van mijn directrice op mijn school omdat wij er ook mee werken op school, met de kids. Ik vind het echt een geweldig apparaat en kan er niet meer zonder
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb er een gekregen van mijn vriend en ik ben er echt blij mee! Mijn zoontje van 3 weet precies hoe hij werkt en doet er ook spelletjes op!
Gast- Gast
Ik vind het echt een handig ding voor op de bank.
Voordeel is het formaat, lekker snel opgestart...
Groot nadeel is dat hij geen USB aansluiting heeft en je daarom geen foto's van je camera erop kan zetten, niet kan tekstverwerken en daarom toch nog een laptop nodig hebt.
Verder ben ik wel helemaal blij met met iPad van apple
Groot nadeel is dat hij geen USB aansluiting heeft en je daarom geen foto's van je camera erop kan zetten, niet kan tekstverwerken en daarom toch nog een laptop nodig hebt.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb een HTC Flyer..
Het is best een leuke gadget, maar ik gebruik 'm weinig. Net als al m`n andere gadgets hahahah!
Het is best een leuke gadget, maar ik gebruik 'm weinig. Net als al m`n andere gadgets hahahah!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
x-justme-x schreef:Ik vind het echt een handig ding voor op de bank.
Ik heb een Sd reader gekocht van Apple, die je op je iPad kan aansluiten en zo al je foto's importeert en op je iPad zet. Dus dat is een oplossing en ideaal...
Ik heb een iPad en ik ben er verliefd op . Hij is zo fijn, ik ken iemand die een Samsung heeft en het is gewoon niet t vergelijken. Apple is zoveel verder met hun bediening, hun software en de app store dat het voor mij niet eens een optie is om een andere tablet te nemen. Apple is gewoon degene die de standaard heeft gezet én blijft zetten in de tablet markt en geen enkel ander merk komt in der buurt van de iPad.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik heb sinds 4 dagen een iPad en I love him!
Omdat ik ook een iMac heb, is het overzetten van bestanden een eitje.
Omdat ik ook een iMac heb, is het overzetten van bestanden een eitje.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Soortgelijke onderwerpen
» 1 wasmiddel of verschillende soorten?
» Verschillende soorten knoopjes
» Al die verschillende soorten gevoel en pijn
» Hond: voordelen en nadelen?
» 'Voordelen' van jouw werk..
» Verschillende soorten knoopjes
» Al die verschillende soorten gevoel en pijn