vanaf wanneer blijven zitten?
+2
Annemie
Sun88
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
vanaf wanneer blijven zitten?
Dag meiden, met welke leeftijd konden jullie kindjes even blijven zitten als je ze neerzette? Mijn zoontje is nu 7 maanden maar valt meteen om als we hem neerzetten. In de stokke triptrap is dus geen succes. Hij zit nog in de newborn.stoel, maar dat gaat niet lang meer.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Re: vanaf wanneer blijven zitten?
Rond een maand of 9 ging dat helemaal goed, nog iets later konden ze zelf gaan zitten.
Gast- Gast
Rond de 10 maanden.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Vanaf een maand of 6/7 kom ze eventjes in de Tripp Trapp zitten voor de fruit en groentehap. Echt los op de grond zitten nog wat later, en zelf gaan zitten met 10 maanden.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Mijn dochter kon met ongeveer 7 maanden zo'n 45 minuten los zitten. Ze heeft altijd een hekel gehad aan liggen en heeft daarom al veel in een zithouding gezeten vanaf jongs af aan (bijv. wipstoel en zittend op schoot). Ik denk dat ze daarom ook al vrij vlot los kon zitten. Ze kan nog niet zelf gaan zitten en is nu 10 maand.
Gast- Gast
Met 8 maanden ging hij zelf zitten.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Rond de 6,5 maand zat hij stevig en kon hij zelf gaan zitten. Al zat hij al wel vanaf 6 maanden eventjes in de tripp trapp stoel. MEt zo'n kussen om hem heen en na het eten meteen er weer uit.
Vanaf 6,5 maand zat hij tijdens de fruit- en groentehap heel even in de Tripp Trapp, met een handdoek opgerold naast hem. Hij kon toen zelf nog niet gaan zitten.
Op de grond heb ik hem nooit neergezet. Hij ging uit zichzelf zitten rond zijn 1e verjaardag.
Op de grond heb ik hem nooit neergezet. Hij ging uit zichzelf zitten rond zijn 1e verjaardag.
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten?
» Vanaf wanneer...
» hoelang blijven jullie peuters aan tafel zitten?
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» vanaf wanneer..
» Vanaf wanneer...
» hoelang blijven jullie peuters aan tafel zitten?
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» vanaf wanneer..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: