Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht

+3
Caresses
sterremaan
Droopy28
7 plaatsers

Ga naar beneden

Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht Empty Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht

Bericht  Droopy28 za 25 mei 2013 - 22:32

Al 2 weken heb ik dagelijks hoofdpijn, dat begon met steken in mn hoofd, toen een band om mn hoofd, toen een druk in mijn hoofd.. en dat is nu dus nog. Achter mn oogkassen doet het zeer en achter in mn hoofd ook. Ik heb sinds vannacht keelpijn en ik voel me een beetje lamlendig. Heeft iemand een goede tip om hier zsm vanaf te komen?

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht Empty Re: Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht

Bericht  sterremaan za 25 mei 2013 - 22:40

Mijn oma zei altijd, een halve ui op je nachtkastje leggen. En wat ook goed helpt, zijn sinaasappels, zowel eten als geperst. Wel zelf geperst omdat er vitamine c in zit. Maar dit zijn slechts, huis tuin en keuken middelen.

En voor je keel iets van strepsels, of trachitol. En stomen met eucalyptus,

Maar als het aan houd, toch wel even een afspraak maken met je huisarts,. Want kan ook nog wat anders onder zitten. En ik ben geen dokter.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht Empty Re: Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht

Bericht  Caresses za 25 mei 2013 - 22:58

Hoofdpijn dat voelt alsof er een band om je hoofd zit, klinkt als spanningshoofdpijn. Daar kan je helaas niet direct iets tegen doen. (Behalve dan zorgen dat je geen stress/spanning hebt).
Verder slik ik dagelijks 1000mg vitamine c tablet. Sinds ik dit doe ben ik veel minder vaak verkouden, en ook minder lang.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht Empty Re: Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht

Bericht  JustMeDaan zo 26 mei 2013 - 1:02

Als je bukt word het dan erger, en gaat het bonken enz? Bezoekje aan de dokter kan misschien goed zijn, klinkt mij als dat het eventueel ook een voorhoofdsholteontsteking kan zijn

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht Empty Re: Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht

Bericht  sterremaan zo 26 mei 2013 - 1:16

JustMeDaan schreef:Als je bukt word het dan erger, en gaat het bonken enz? Bezoekje aan de dokter kan misschien goed zijn, klinkt mij als dat het eventueel ook een voorhoofdsholteontsteking kan zijn

Daar zat ik dus ook aan te denken. Zeker bij de omschrijving van band, om het hoofd. En als de band strakker word als je bukt, dan is het wel belangrijk om even een bezoekje te doen aan de huisarts.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht Empty Re: Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht

Bericht  Droopy28 zo 26 mei 2013 - 5:54

JustMeDaan schreef:Als je bukt word het dan erger, en gaat het bonken enz? Bezoekje aan de dokter kan misschien goed zijn, klinkt mij als dat het eventueel ook een voorhoofdsholteontsteking kan zijn
Klopt heb ik een maand, 1,5 maand geleden ook gehad met kuur en al. Sinds die tijd is het nooit meer helemaal weggeweest en nu is het weer terug. Gelukkig weet de dokter wie ik ben, ga ik morgen maar weer eens buurten.. pfff..

Bedankt voor jullie reacties!

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht Empty Re: Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht

Bericht  Sam zo 26 mei 2013 - 6:04

Zit je neus verstopt? Zo ja, dan zou ik xylometazoline neusdruppels kopen.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht Empty Re: Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht

Bericht  JustMeDaan zo 26 mei 2013 - 6:06

Collega van me heeft het ook al enorm lang, veel kuren gehad, bloed prikken, ziekenhuisbezoeken te over en nog na zoveel kuren heeft ze ontstekingswaarden in haar bloed. Ze weten gewoon niet meer wat ze eraan moeten doen. Ze kan nu wel gewoon functioneren, maar dat het nog niet helemaal weg is is ook niet goed. Zij heeft er ook nog eens migraine bij.
Dus laat je goed nakijken, en neem je rust. Laat je niet afschepen.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht Empty Re: Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht

Bericht  Lies zo 26 mei 2013 - 23:09

Toco tholin, een wondermiddel!
Smeren in je hals, onder je neus, op je borst, op je slapen. Erg verlichtend!

http://www.toco-tholin.com/olie.html

Gewoon verkrijgbaar bij de drogist.
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht Empty Re: Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht

Bericht  Derpy ma 27 mei 2013 - 20:23

Slapen en stomen.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht Empty Re: Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht

Bericht  Droopy28 do 30 mei 2013 - 6:28

Het is helaas toch weer een voorhoofd en bijholtes ontsteking.. dus weer een kuurtje! Een sterker middel als 2 maanden geleden en ik voel me na een paar pillen al iets beter.

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht Empty Re: Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht

Bericht  JustMeDaan do 30 mei 2013 - 11:28

Had ik het toch bij het rechte eind.
Hopen dat dit goed aanslaat en je er dan vanaf bent!
Beterschap.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht Empty Re: Een ultieme tip tegen verkoudheid gezocht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum