Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kom je snel van je verkoudheid af?

+4
Jerry
_Femme
Silver
Sunshine24
8 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe kom je snel van je verkoudheid af? Empty Hoe kom je snel van je verkoudheid af?

Bericht  Sunshine24 vr 8 jul 2011 - 1:46

Zoals de titel al zegt:

Hoe kom ik snel van mijn verkoudheid af?




Laatst aangepast door Sunshine24 op vr 8 jul 2011 - 2:03; in totaal 2 keer bewerkt
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je snel van je verkoudheid af? Empty Re: Hoe kom je snel van je verkoudheid af?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 1:46

Neusverkoudheid?

Neusspray!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je snel van je verkoudheid af? Empty Re: Hoe kom je snel van je verkoudheid af?

Bericht  Sunshine24 vr 8 jul 2011 - 1:50

June schreef:Neusverkoudheid?

Neusspray!

Ja dit keer neusverkoudheid, zit erg vol in mijn hoofd.

Gisteren met mijn mentorklas aan het kanovaren geweest dus denk kou gevat, maar moet nog veel schoolzaken afronden.

Merk neusspray maakt niks uit toch?

Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je snel van je verkoudheid af? Empty Re: Hoe kom je snel van je verkoudheid af?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 1:52

Ik neem altijd gewoon het huismerk van de apotheek waar ik dan ben. Let wel op dat je niet vaker sprayt dan op de verpakking staat en ook niet langer dan een week achter elkaar, want er zijn dus mensen verslaafd aan.

Ik doe vaak één of twee keer op een dag en dan ben ik er na drie dagen wel echt klaar mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je snel van je verkoudheid af? Empty Re: Hoe kom je snel van je verkoudheid af?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 1:53

en `s avonds een ui langs je bed zetten. Ow en ik smeer me ook altijd in met Vapo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je snel van je verkoudheid af? Empty Re: Hoe kom je snel van je verkoudheid af?

Bericht  Silver vr 8 jul 2011 - 1:57

Stomen met eucalyptus, na de tijd neusspray.. succes ermee
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je snel van je verkoudheid af? Empty Re: Hoe kom je snel van je verkoudheid af?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 1:58

Neusspray, op tijd naar bed en eventueel paracetamol nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je snel van je verkoudheid af? Empty Re: Hoe kom je snel van je verkoudheid af?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 1:59

Idd ui naast je bed leggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je snel van je verkoudheid af? Empty Re: Hoe kom je snel van je verkoudheid af?

Bericht  _Femme vr 8 jul 2011 - 2:00

Ik zweer bij Otrivin Duo! 1 spray, even wachten, en je neus is leeg!
Ondertussen mijn vriendinnen, familie en schoonfamilie ook aan laten schaffen bounce

Hoe kom je snel van je verkoudheid af? &imageName=ZI15522814.png&imageName=ZI15522814.gif&imageName=AH3016426.png&imageName=AH3016426.gif&imageName=noimage

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je snel van je verkoudheid af? Empty Re: Hoe kom je snel van je verkoudheid af?

Bericht  Sunshine24 vr 8 jul 2011 - 2:03

Dan zal ik zo maar even naar de drogist: Paracetamol al gehad, geen neusspray meer in huis.
En dan maar even slapen....

Otrivin werkt goed? Gaat het niet gewoon om de zoutoplossing?

Bedankt voor de tips
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je snel van je verkoudheid af? Empty Re: Hoe kom je snel van je verkoudheid af?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 2:10

Sunshine24 schreef:Dan zal ik zo maar even naar de drogist: Paracetamol al gehad, geen neusspray meer in huis.
En dan maar even slapen....

Otrivin werkt goed? Gaat het niet gewoon om de zoutoplossing?
Bedankt voor de tips

Bij mij heeft een zoutoplossing geen enkel effect. Ik neem altijd neusspray van kruidvat eigen merk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je snel van je verkoudheid af? Empty Re: Hoe kom je snel van je verkoudheid af?

Bericht  Jerry vr 8 jul 2011 - 5:34

een flinke borrel en dan gaan slapen, dik onder de wol, dan kun je 't uitzweten (aldus mijn oma :P )
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je snel van je verkoudheid af? Empty Re: Hoe kom je snel van je verkoudheid af?

Bericht  Liadan vr 8 jul 2011 - 5:38

echinaforce slikken, daar gaat het bij mij altijd vrij snel mee over.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je snel van je verkoudheid af? Empty Re: Hoe kom je snel van je verkoudheid af?

Bericht  Susan vr 8 jul 2011 - 5:39

Ik zou neusdruppels nemen en ze steeds na gebruik aanlengen met water, dan bouw je het ongemerkt weer af. Neusdruppels en neusspray zijn erg verslavend, als ik dat gebruik duurt het juist eerder langer voor ik echt van mijn verkoudheid af ben.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je snel van je verkoudheid af? Empty Re: Hoe kom je snel van je verkoudheid af?

Bericht  TNMN vr 8 jul 2011 - 5:41

Paracetamol of Lemsip voor je gaat slapen en als je wakker wordt, stomen met Vicks in warm water, constant je neus snuiten, neusspray en goed slapen. Werkt bij mij altijd smile
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je snel van je verkoudheid af? Empty Re: Hoe kom je snel van je verkoudheid af?

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 5:43

Dit werkt als een trein als je je wat beter wil voelen - Hoe kom je snel van je verkoudheid af? Vicks-inhaler-size-0-5ml

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je snel van je verkoudheid af? Empty Re: Hoe kom je snel van je verkoudheid af?

Bericht  SuperGrover vr 8 jul 2011 - 6:18

Er is niks dat je van je verkoudheid af helpt. Het is een virus, die op een gegeven moment zelf door je lijf onschadelijk wordt gemaakt, en er is niks dat je kunt doen om dat te versnellen.

De symptomen kun je echter onderdrukken met neusspray. Neusspray is inderdaad behoorlijk verslavend, dus het beste is om na een week gewoon te stoppen, ongeacht of je verkoudheid over is.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je snel van je verkoudheid af? Empty Re: Hoe kom je snel van je verkoudheid af?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum