Dagcafé 2011
+17
SuperGrover
Serena
Cheesegirl
smooch
girli
Elin
Merai
Suus
Lotus
Try
Roze Roos
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
May
Lynn_
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Uit principe niet? Ik heb dat nooit zo goed begrepen, waarom mensen per se geen light producten zouden willen gebruiken, als het niet uit medische noodzaak is.Reva schreef:Wow, dan dronk je wel veel frisdrank
Ik drink/eet geen light.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Dolores schreef:Reva schreef:Zeg, waarom vallen jullie allemaal af van cola light
Omdat we eerst gewone frisdrank dronken?
Ja. Als je liters gewone cola vervangt door light val je al af. Eet er vervolgens ook niets bij en moet je eens kijken.
Het is net als drank. Als je elke dag drank drinkt, dan zet je lichaam hoe dan ook aan. Vervang je het drank door een kop thee of een glas cola/fanta/sju'tje, dan val je ook af.
Gast- Gast
Reva schreef:
Ik drink alleen cola uit blikjes trouwens vind ik lekkerder
Ik ook ik heb ook liever blikjes.. Gister dacht ik even slim te zijn om een blikje een kwartiertje in de vriezer te zetten omdat ie warm was.. Ik ben 'm alleen vergeten en hij is in mijn vriezer ontploft
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
May schreef:Ik drink alleen cola gemixt met Malibu Heeel af en toe een keertje gewoon als ik uit eten ben oid.
Whaha, zelfs dan vraag ik een Malibu-cola light
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik drink altijd light. Als iemand geen light in huis heeft, vraag ik thee of water.
Ik ook.
Gast- Gast
Dingen die niet in light variant bestaan, drink ik wel, maar als er een light variant is, moet ik die ook hebben. Ik drink dus prima appelsap of sinaasappelsap, maar zou nooit gewone cola drinken (terwijl er in sapjes meestal meer kcal zitten dan in gewone cola)Alex167 schreef:Ik drink altijd light. Als iemand geen light in huis heeft, vraag ik thee of water.
SuperGrover- Ratel
Dat ligt eraan. Als je alle alcoholische dranken vervangt voor sapjes, zou je nog weleens aan kunnen komen.ABE schreef:Dolores schreef:Reva schreef:Zeg, waarom vallen jullie allemaal af van cola light
Ja. Als je liters gewone cola vervangt door light val je al af. Eet er vervolgens ook niets bij en moet je eens kijken.
Het is net als drank. Als je elke dag drank drinkt, dan zet je lichaam hoe dan ook aan. Vervang je het drank door een kop thee of een glas cola/fanta/sju'tje, dan val je ook af.
SuperGrover- Ratel
Ik drink trouwens sinds kort Coca Cola Zero, en die hebben ze nu ook in caffeine-free Ik kan namelijk na 6 of 7 uur geen cola meer drinken anders slaap ik nog slechter dan normaal...
Try- Kletskop
SuperGrover schreef:Dat ligt eraan. Als je alle alcoholische dranken vervangt voor sapjes, zou je nog weleens aan kunnen komen.ABE schreef:Dolores schreef:Reva schreef:Zeg, waarom vallen jullie allemaal af van cola light
Klopt. Ik dacht in bier.
Gast- Gast
Reva schreef:Nou ik stop mooi niet met cola en wijn drinken
Ik doelde alleen op non-alcoholische dranken.
Een paar roséetjes moet wel kunnen natuurlijk.
Gast- Gast
Alex167 schreef:
Try, wie was jij eerst dan?
Afkorting was NN..
Try- Kletskop
Bier bevat ongeveer 40 kcal per 100 ml. Druivensap bevat 50 kcal per 100 ml. De meeste dubbeldrank zit tussen de 45-50 kcal per 100 ml.ABE schreef:SuperGrover schreef:Dat ligt eraan. Als je alle alcoholische dranken vervangt voor sapjes, zou je nog weleens aan kunnen komen.ABE schreef:Dolores schreef:Reva schreef:Zeg, waarom vallen jullie allemaal af van cola light
Klopt. Ik dacht in bier.
SuperGrover- Ratel
Try schreef:Alex167 schreef:
Try, wie was jij eerst dan?
Afkorting was NN..
Ooooh ben jij het! Wat leuk
Gast- Gast
Eten jullie dan ook light chips enzo?
Laatst zat ik al de hele tijd op mn werk kwijlend te kijken naar een doos donuts met glazuur en spikkels erop etc. Totdat ik het aantal e-nummers zag. Spontaan geen trek meer
Laatst zat ik al de hele tijd op mn werk kwijlend te kijken naar een doos donuts met glazuur en spikkels erop etc. Totdat ik het aantal e-nummers zag. Spontaan geen trek meer
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Bier bevat ongeveer 40 kcal per 100 ml. Druivensap bevat 50 kcal per 100 ml. De meeste dubbeldrank zit tussen de 45-50 kcal per 100 ml.
Het blijft erg dat je dit soort dingen gewoon weet hè?
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Bier bevat ongeveer 40 kcal per 100 ml. Druivensap bevat 50 kcal per 100 ml. De meeste dubbeldrank zit tussen de 45-50 kcal per 100 ml.ABE schreef:SuperGrover schreef:Dat ligt eraan. Als je alle alcoholische dranken vervangt voor sapjes, zou je nog weleens aan kunnen komen.ABE schreef:Dolores schreef:Reva schreef:Zeg, waarom vallen jullie allemaal af van cola light
Klopt. Ik dacht in bier.
Ik ga aan het bier vanavond.
Gast- Gast
Reva schreef:Eten jullie dan ook light chips enzo?
Nee, geen chips ...
En geen donuts
Ik eet magere yoghurt omdat ik het lekkerder vind en er meer van kan eten zonder misselijk worden.
En ik ben dol op salmiaklolly's
Gast- Gast
Volgens mij kun je dan beter niets eten. Light chips. Bah!
Gast- Gast
Jep, heb net nog wat light chipies op. Ik proef trouwens geen verschil.
Laatst aangepast door smooch op vr 25 feb 2011 - 4:10; in totaal 1 keer bewerkt
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik zoek de chips uit met de minste caloriën, meestal kom ik dan uit op Pombär.
Als ik echt wil vreten koop ik een zak Bugles en een pakje Monchou.
Als ik echt wil vreten koop ik een zak Bugles en een pakje Monchou.
Gast- Gast
Ik ben verslaafd aan tic tac. Als ik ergens zo'n doosje hoor dan kijk ik al om
Gast- Gast
Dolores schreef:SuperGrover schreef:Bier bevat ongeveer 40 kcal per 100 ml. Druivensap bevat 50 kcal per 100 ml. De meeste dubbeldrank zit tussen de 45-50 kcal per 100 ml.
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik tel geen calorieën meer, ik zit op dit moment ook lekker een appelsapje te drinken, maar die kennis blijft
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Dolores schreef:SuperGrover schreef:Bier bevat ongeveer 40 kcal per 100 ml. Druivensap bevat 50 kcal per 100 ml. De meeste dubbeldrank zit tussen de 45-50 kcal per 100 ml.
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik tel geen calorieën meer, ik zit op dit moment ook lekker een appelsapje te drinken, maar die kennis blijft
I know the feeling...
Ik kijk het ook nog steeds na in de winkel, zelfs als ik altijd hetzelfde koop... (t moest eens veranderd worden)
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: