Dagcafé 2011
+17
SuperGrover
Serena
Cheesegirl
smooch
girli
Elin
Merai
Suus
Lotus
Try
Roze Roos
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
May
Lynn_
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Maar waarom moet dat dat per se Coca Cola zijn? Van huismerk cola light val je niet meer af/ kom je niet meer aan dan van Coca Cola.ABE schreef:SuperGrover schreef:
ABE: er zijn veel nepmerken cola, die goedkoop zijn. Sommigen zijn heel goor, anderen heel lekker, maar voor dat geld is het wel de moeite waard om iets te proberen
Het heeft te maken met vroeger. Ik vertrouw andere woordjes Light niet achter een product. Met Coca Cola light ben ik heel vroeger 25 kg afgevallen. Toen dronk ik het al veel en wellicht daarom nog steeds.
Vroeger vond ik 3-es cola heel lekker, maar de light variant is echt niet te drinken.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, ik moest net iemand met m`n baas doorverbinden, kom ik gewoon niet meer uit m`n woorden toen ik m`n baas aan de lijn had, whahaha..
Vrijdagmiddag dip!
Vrijdagmiddag dip!
Gast- Gast
Hoe kan het dat ABE dit gequote heeft, terwijl ik de oorspronkelijke comment niet zie???ABE schreef:_Donnaa schreef:Ja, ik bedoel dat ik geen B merk (of nog erger) hoef.. Maar het liefst heb ik Pepsi, daar is geen goedkope variant van.. Pepsi heeft een heel andere smaak.. Ik noem dat dus ook geen cola.ABE schreef:_Donnaa schreef:Ik drink nooit cola, maar als ik cola drink, dan wel Coca Cola, anders hoef ik het echt niet..
Het liefst Pepsi trouwens..
Je drinkt nooit cola, maar als je het drinkt moet het Coca Cola zijn... Maar je hebt het liefst Pepsi?
Wat is het dan?
SuperGrover- Ratel
Pepsi Koolzuurhoudende frisdrankABE schreef:_Donnaa schreef:Ja, ik bedoel dat ik geen B merk (of nog erger) hoef.. Maar het liefst heb ik Pepsi, daar is geen goedkope variant van.. Pepsi heeft een heel andere smaak.. Ik noem dat dus ook geen cola.ABE schreef:_Donnaa schreef:Ik drink nooit cola, maar als ik cola drink, dan wel Coca Cola, anders hoef ik het echt niet..
Je drinkt nooit cola, maar als je het drinkt moet het Coca Cola zijn... Maar je hebt het liefst Pepsi?
Wat is het dan?
Gast- Gast
Ik merk het gelijk als cola geen Coca Cola is. Voor mij dus alleen Coca Cola (Light uiteraard).
Try, wie was jij eerst dan?
Try, wie was jij eerst dan?
Gast- Gast
Ik vind coca cola niet lekker.....
Dronk altijd de Lidl cola light (freeway) o en ABE, daar ben ik het vierdubbele mee afgevallen van wat jij noemde...
Dronk altijd de Lidl cola light (freeway) o en ABE, daar ben ik het vierdubbele mee afgevallen van wat jij noemde...
Gast- Gast
Maar het is misschien ook gewoon een kwestie van wennen. Toen wij overstapten van regular cola naar cola light was mijn moeder eerst absoluut niet te spreken over die cola. Verschrikkelijk vies vond ze het. Nu drinken we alleen nog maar light, en ik ben er zo aan gewend, dat ik suikercola nu gewoon echt véél minder lekker vind.
SuperGrover- Ratel
\\SuperGrover schreef:Hoe kan het dat ABE dit gequote heeft, terwijl ik de oorspronkelijke comment niet zie???ABE schreef:_Donnaa schreef:Ja, ik bedoel dat ik geen B merk (of nog erger) hoef.. Maar het liefst heb ik Pepsi, daar is geen goedkope variant van.. Pepsi heeft een heel andere smaak.. Ik noem dat dus ook geen cola.ABE schreef:_Donnaa schreef:Ik drink nooit cola, maar als ik cola drink, dan wel Coca Cola, anders hoef ik het echt niet..
Wat is het dan?
Hij staat er wel hoor, op blz. 45
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Volgens mij zou ik ook ontzettend kunnen bezuinigen op boodschappen
Ik drink alleen cola uit blikjes trouwens vind ik lekkerder
Ik drink alleen cola uit blikjes trouwens vind ik lekkerder
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik vind coca cola niet lekker.....
Ben jij zoveel afgevallen?!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
SuperGrover schreef:Maar waarom moet dat dat per se Coca Cola zijn? Van huismerk cola light val je niet meer af/ kom je niet meer aan dan van Coca Cola.ABE schreef:SuperGrover schreef:
ABE: er zijn veel nepmerken cola, die goedkoop zijn. Sommigen zijn heel goor, anderen heel lekker, maar voor dat geld is het wel de moeite waard om iets te proberen
Het heeft te maken met vroeger. Ik vertrouw andere woordjes Light niet achter een product. Met Coca Cola light ben ik heel vroeger 25 kg afgevallen. Toen dronk ik het al veel en wellicht daarom nog steeds.
Vroeger vond ik 3-es cola heel lekker, maar de light variant is echt niet te drinken.
Dat zit in mijn hoofd.
Mijn ouders wisten dat ik dol was op Cola. En toen ik op dieet ging, op dat moment was ik 15 jaar, kochten ze me als cadeautje elke week zes flessen Coca Cola Light. Dat heb ik meegenomen toen ik het huis uitging, het huis weer inkwam en nogmaals het huis uitging. Het hoort bij mij en ik wil niets anders (Jawel, ik wil het gratis. ). Erg he.
Gast- Gast
Carola589 schreef:Dolores schreef:Ik vind coca cola niet lekker.....
Ben jij zoveel afgevallen?!
hmhm, en nadat ik zo goed als stopte met cola light drinken (kan niet meer echt tegen caffeine) nog meer
Gast- Gast
Ik drink sowieso geen prik meer. Alleen lipton ice Maar ik vind het niet eens meer lekker
Gast- Gast
Reva schreef:Zeg, waarom vallen jullie allemaal af van cola light
Omdat we eerst gewone frisdrank dronken?
Gast- Gast
Daar krijg ik serieus braakneigingen van_Donnaa schreef:Dr Pepper, en idd ook alleen uit blik!
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Daar krijg ik serieus braakneigingen van_Donnaa schreef:Dr Pepper, en idd ook alleen uit blik!
+ 1!!!
En ook van Foots en Cherry Cola
Gast- Gast
Haha stiekem drink ik mijn cola ook meestal zonder prik, door eerst de fles te schudden of te drinken met een rietje Ik hou ook gewoon niet zo van prik, maar wel van cola.Theedoosje schreef:Ik drink sowieso geen prik meer. Alleen lipton ice Maar ik vind het niet eens meer lekker
SuperGrover- Ratel
Foots ken ik niet? Cherry cola nog nooit gehad. Cola light met citroen vind ik wel echt heerlijk!Dolores schreef:SuperGrover schreef:Daar krijg ik serieus braakneigingen van_Donnaa schreef:Dr Pepper, en idd ook alleen uit blik!
+ 1!!!
En ook van Foots en Cherry Cola
SuperGrover- Ratel
_Donnaa schreef:Dr Pepper, en idd ook alleen uit blik!
Of Fernandez!
ik drink ook het liefst pepsi of dr pepper.
Fernandes is ook lekker, heb ik lang niet op.
Wij hebben altijd cola van de lidl, die vind ik ook wel lekker. Eigenlijk drink ik heel weinig cola maar af en toe heb ik er trek in.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Ik drink altijd light. Als iemand geen light in huis heeft, vraag ik thee of water.
Gast- Gast
Ik drink alleen cola gemixt met Malibu Heeel af en toe een keertje gewoon als ik uit eten ben oid.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: