Dagcafé 2011
+17
SuperGrover
Serena
Cheesegirl
smooch
girli
Elin
Merai
Suus
Lotus
Try
Roze Roos
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
May
Lynn_
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dat vind ik echt een van de verschrikkelijkste snacks die er bestaan. Ik kan me gewoon niet eens voorstellen dat er mensen zijn die dat lekker vinden, zo ver gaat mijn walgingAlex167 schreef:Ik zoek de chips uit met de minste caloriën, meestal kom ik dan uit op Pombär.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Soms veranderen ze het wel. Dat snap ik niet, hebben ze er dan iets nieuws ingestopt of uit gehaald, of hebben ze altijd verkeerd gerekend? De kwarkyoghurt van Friesche Vlag ging ooit van 90 naar 100 kcal, en is nu terug naar 90. Niet dat het iets uitmaakt, maar ik voelde me bedrogenDolores schreef:SuperGrover schreef:Dolores schreef:SuperGrover schreef:Bier bevat ongeveer 40 kcal per 100 ml. Druivensap bevat 50 kcal per 100 ml. De meeste dubbeldrank zit tussen de 45-50 kcal per 100 ml.
Het blijft erg dat je dit soort dingen gewoon weet hè?
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik tel geen calorieën meer, ik zit op dit moment ook lekker een appelsapje te drinken, maar die kennis blijft
I know the feeling...
Ik kijk het ook nog steeds na in de winkel, zelfs als ik altijd hetzelfde koop... (t moest eens veranderd worden)
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Soms veranderen ze het wel. Dat snap ik niet, hebben ze er dan iets nieuws ingestopt of uit gehaald, of hebben ze altijd verkeerd gerekend? De kwarkyoghurt van Friesche Vlag ging ooit van 90 naar 100 kcal, en is nu terug naar 90. Niet dat het iets uitmaakt, maar ik voelde me bedrogenDolores schreef:I know the feeling...
Ik kijk het ook nog steeds na in de winkel, zelfs als ik altijd hetzelfde koop... (t moest eens veranderd worden)
En, was dat nieuwe dan zo smerig dat het er weer uitmoest? En wat kan eigenlijk tien kcal zijn?
Gast- Gast
Net iets meer dan 1 gram vetDolores schreef:SuperGrover schreef:Soms veranderen ze het wel. Dat snap ik niet, hebben ze er dan iets nieuws ingestopt of uit gehaald, of hebben ze altijd verkeerd gerekend? De kwarkyoghurt van Friesche Vlag ging ooit van 90 naar 100 kcal, en is nu terug naar 90. Niet dat het iets uitmaakt, maar ik voelde me bedrogenDolores schreef:I know the feeling...
En, was dat nieuwe dan zo smerig dat het er weer uitmoest? En wat kan eigenlijk tien kcal zijn?
Edit: For my defence, dit is ook kennis die ik moet hebben voor mijn biologie examen
Laatst aangepast door SuperGrover op vr 25 feb 2011 - 4:15; in totaal 1 keer bewerkt
SuperGrover- Ratel
Overigens is kwarkyoghurt een van de dingen die ik het meest smerig ever vind....
Bijna net zo erg als 'slagroomvla'
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Net iets meer dan 1 gram vetDolores schreef:SuperGrover schreef:Soms veranderen ze het wel. Dat snap ik niet, hebben ze er dan iets nieuws ingestopt of uit gehaald, of hebben ze altijd verkeerd gerekend? De kwarkyoghurt van Friesche Vlag ging ooit van 90 naar 100 kcal, en is nu terug naar 90. Niet dat het iets uitmaakt, maar ik voelde me bedrogenDolores schreef:I know the feeling...
Ik wíst gewoon dat jij dat wist!!!
Gast- Gast
Haha, wij zijn te erg...Dolores schreef:SuperGrover schreef:Net iets meer dan 1 gram vetDolores schreef:SuperGrover schreef:Soms veranderen ze het wel. Dat snap ik niet, hebben ze er dan iets nieuws ingestopt of uit gehaald, of hebben ze altijd verkeerd gerekend? De kwarkyoghurt van Friesche Vlag ging ooit van 90 naar 100 kcal, en is nu terug naar 90. Niet dat het iets uitmaakt, maar ik voelde me bedrogenDolores schreef:I know the feeling...
Ik wíst gewoon dat jij dat wist!!!
SuperGrover- Ratel
Nee, ik vind het heerlijk. Maar je snapt dat ik het in die tijd dat het 10 kcal meer was, niet gegeten hebDolores schreef:Overigens is kwarkyoghurt een van de dingen die ik het meest smerig ever vind....
Maar gewone kwark of taart oid eet ik wel gewoon, ook al zitten daar dan weer meer kcal in, zij hebben me niet geprobeerd te bedriegen daarmee... Ik ben echt gestoord geloof ik
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Dat vind ik echt een van de verschrikkelijkste snacks die er bestaan. Ik kan me gewoon niet eens voorstellen dat er mensen zijn die dat lekker vinden, zo ver gaat mijn walgingAlex167 schreef:Ik zoek de chips uit met de minste caloriën, meestal kom ik dan uit op Pombär.
Dat is de enige snack die ik kan eten zonder me schuldig te voelen.
Gast- Gast
Maar soms zijn de calorieën het toch ook waard, als iets heul lekker is? Ben en Jerry's?
SuperGrover- Ratel
Haha én daar lig ik juist wakker van als ik dat gegeten heb.SuperGrover schreef:Maar soms zijn de calorieën het toch ook waard, als iets heul lekker is? Ben en Jerry's?
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Maar soms zijn de calorieën het toch ook waard, als iets heul lekker is? Ben en Jerry's?
OMG weet je hoe lekker ... Dat eet ik dus ook echt niet, daar kom ik spontaan ter plekke 5 kilo van aan.
Gast- Gast
Echt waar? Nee daar heb ik dan weer geen last van. Ik zou eerder wakker liggen als ik Pombar had gehad
SuperGrover- Ratel
Alex167 schreef:SuperGrover schreef:Maar soms zijn de calorieën het toch ook waard, als iets heul lekker is? Ben en Jerry's?
OMG weet je hoe lekker ... Dat eet ik dus ook echt niet, daar kom ik spontaan ter plekke 5 kilo van aan.
Dat is gelukkig godsonmogelijk.....
Gast- Gast
Als je er kleine beetjes van neemt, valt dat nog wel mee! Maar goed, bij Ben en Jerry's is dat nagenoeg onmogelijk, I know.Alex167 schreef:SuperGrover schreef:Maar soms zijn de calorieën het toch ook waard, als iets heul lekker is? Ben en Jerry's?
SuperGrover- Ratel
Cookie dough
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Vroeger kon ik wel drie bekers B&J, CM op een dag eten...
En nu lust ik het niet meer....
En nu lust ik het niet meer....
Gast- Gast
Voor mijn gevoel dan he ... ik weet ook ergens wel dat het niet kan, maar ik zou me dágen schuldig voelen.
Gast- Gast
Dat herken ik wel hoor. Maar juist door het te proberen en te merken dat het niet gebeurd, krijg je vertrouwen in je lijf en word je angst minder.
SuperGrover- Ratel
Oh B&J is echt wel iets wat ik het meest mis. Zo heerlijk...
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Hmmm, ik krijg trek door jullie.
Ik let eigenlijk nooit op calorieen enz, ik eet wat ik lekker vind. Al merk ik dat je daar nu wel meer van ziet. Vroeger kon ik nog alles eten zonder een gram aan te komen. Die tijden zijn helaas voorbij.
Ik let eigenlijk nooit op calorieen enz, ik eet wat ik lekker vind. Al merk ik dat je daar nu wel meer van ziet. Vroeger kon ik nog alles eten zonder een gram aan te komen. Die tijden zijn helaas voorbij.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: