Dagcafé 2011
+17
SuperGrover
Serena
Cheesegirl
smooch
girli
Elin
Merai
Suus
Lotus
Try
Roze Roos
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
May
Lynn_
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Wasmiddel kocht ik altijd van de Aldi. Maar hun wasmiddel bevalt zo slecht, dat ik snel ben overgegaan op Dash. En dat is helemaal nog niet zo duur als ik dat vergelijk met de wasmiddel van de Aldi. 2,2 liter voor 5 euro en ik doe er echt heel erg lang mee.
Dim Sum bij de Jumbo kost € 2,39 en volgens mij heb ik hetzelfde bedrag ooit eens neegeteld voor hetzelfde bij de Lidl.
En ik gebruik elke dag foundation en mijn handen worden alleen schoont met Palmolive handzeep. Het kost weliswaar 1,73, maar ik kan er wel heel erg lang mee vooruit.
En zo heb ik nog heel veel "smoesjes" en redenen om niet altijd B-merk mee te willen nemen.
Dim Sum bij de Jumbo kost € 2,39 en volgens mij heb ik hetzelfde bedrag ooit eens neegeteld voor hetzelfde bij de Lidl.
En ik gebruik elke dag foundation en mijn handen worden alleen schoont met Palmolive handzeep. Het kost weliswaar 1,73, maar ik kan er wel heel erg lang mee vooruit.
En zo heb ik nog heel veel "smoesjes" en redenen om niet altijd B-merk mee te willen nemen.
Gast- Gast
Dat doe je goed, Donnaa!
Try, ik hoop dat dit soort situaties niet te vaak voorkomen. Het is al moeilijker voor jou/jullie omdat het een langeafstandsrelatie is, dan wil je ook niet dit soort 'ruzietjes'. Had jij hiervoor trouwens een andere nickname?
Try, ik hoop dat dit soort situaties niet te vaak voorkomen. Het is al moeilijker voor jou/jullie omdat het een langeafstandsrelatie is, dan wil je ook niet dit soort 'ruzietjes'. Had jij hiervoor trouwens een andere nickname?
Gast- Gast
Ja, mannen he? *zucht*_Donnaa schreef:Oh Try, ik zeg het nogmaals.. Het is zo herkenbaar..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemiddag allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Waarom word ik opgeroepen als het over drank gaat Nee hoor Klinkt heel lekker die taart, maar veel te moeilijk voor mij haha.
Ik ben al in dubio omdat ik overal andere recepten vind voor die surinaamse koekjes...
Ik ben al in dubio omdat ik overal andere recepten vind voor die surinaamse koekjes...
Gast- Gast
Alex167 schreef:
Zoiets is nu 2x voorgekomen in het laatste jaar ofzo, dus het valt wel mee. Het gebeurd wel vaker dat ik me onzeker voel door miscommunicaties maar dat probleem ligt meer bij mij denk ik (vooral rond mijn menstruatie )
Ik had op het vorige forum idd een andere nick.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Alex167 schreef:Ja, 2 4-packs Cola Light is al zeker 10 euro bij elkaar. Dan is het niet gek dat je op € 46,- uitkomt.
€ 5,84 x 2 = € 11,68 + € 2,00 = € 13,68
Maar hier bespaar ik ook. Anders kocht ik twee flesjes, van een halve liter, op het werk voor € 1,32 per stuk plus wat ik thuis nog opdrink. Zie, ik ben mezelf aan het verschonen.
Ik zou heel erg graag willen dat ik enkel kon leven op water, thee en koffie. Maar dat lukt me echt niet. Zonder Cola is mijn dag gewoon niet compleet.
Laatst aangepast door ABE op vr 25 feb 2011 - 3:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Voor de dichstbijzijnde AH moet ik 13 km fietsen... En dat is een AH to go, waar ze amper wat hebben. Daar baal ik van, want alleen bij de AH hebben ze die lekkere vegetarische vleeswaren voor op brood!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Maar de nep-merk cola van Dirk, die is 35 cent voor 1.5 liter en hartstikke lekker. Die ene van 55 cent niet, alleen die van 35 cent!ABE schreef:Alex167 schreef:Ja, 2 4-packs Cola Light is al zeker 10 euro bij elkaar. Dan is het niet gek dat je op € 46,- uitkomt.
Maar hier bespaar ik ook. Anders kocht ik twee flesjes, van een halve liter, op het werk voor € 1,32 plus wat ik thuis nog opdrink. Zie, ik ben mezelf aan het verschonen.
Ik zou heel erg graag willen dat ik enkel kon leven op water, thee en koffie. Maar dat lukt me echt niet. Zonder Cola is mijn dag gewoon niet compleet.
SuperGrover- Ratel
De AH to go is ook nog eens super duur!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
SuperGrover schreef:Maar de nep-merk cola van Dirk, die is 35 cent voor 1.5 liter en hartstikke lekker. Die ene van 55 cent niet, alleen die van 35 cent!ABE schreef:Alex167 schreef:Ja, 2 4-packs Cola Light is al zeker 10 euro bij elkaar. Dan is het niet gek dat je op € 46,- uitkomt.
Maar hier bespaar ik ook. Anders kocht ik twee flesjes, van een halve liter, op het werk voor € 1,32 plus wat ik thuis nog opdrink. Zie, ik ben mezelf aan het verschonen.
hahah tja de ene is de andere niet hea
De first choice cola is ook goedkoper en net zo lekker als coca cola. dus als je die kan vinden scheelt het ook al een hoop, maar die is geen 35 cent dacht ik..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
SuperGrover schreef:Maar de nep-merk cola van Dirk, die is 35 cent voor 1.5 liter en hartstikke lekker. Die ene van 55 cent niet, alleen die van 35 cent!ABE schreef:Alex167 schreef:Ja, 2 4-packs Cola Light is al zeker 10 euro bij elkaar. Dan is het niet gek dat je op € 46,- uitkomt.
Maar wij hebben nog steeds geen Dirk/Bas/Digros.
Gast- Gast
Ik drink nooit cola, maar als ik cola drink, dan wel Coca Cola, anders hoef ik het echt niet..
Het liefst Pepsi trouwens..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik drink nooit cola, maar als ik cola drink, dan wel Coca Cola, anders hoef ik het echt niet..
Je drinkt nooit cola, maar als je het drinkt moet het Coca Cola zijn... Maar je hebt het liefst Pepsi?
Gast- Gast
Klopt, en vegetarische vleeswaren verkopen ze er niet eens. Dus die 13 km fietsen is ook nog eens totaal kansloos.Elin schreef:De AH to go is ook nog eens super duur!
ABE: er zijn veel nepmerken cola, die goedkoop zijn. Sommigen zijn heel goor, anderen heel lekker, maar voor dat geld is het wel de moeite waard om iets te proberen
SuperGrover- Ratel
ABE schreef:_Donnaa schreef:Ik drink nooit cola, maar als ik cola drink, dan wel Coca Cola, anders hoef ik het echt niet..
Je drinkt nooit cola, maar als je het drinkt moet het Coca Cola zijn... Maar je hebt het liefst Pepsi?
Whahaha, ik volg je ook even niet, Donnaa
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Klopt, en vegetarische vleeswaren verkopen ze er niet eens. Dus die 13 km fietsen is ook nog eens totaal kansloos.Elin schreef:De AH to go is ook nog eens super duur!
ABE: er zijn veel nepmerken cola, die goedkoop zijn. Sommigen zijn heel goor, anderen heel lekker, maar voor dat geld is het wel de moeite waard om iets te proberen
Wel balen zeg. Ik dacht dat de AH inmiddels overal wel op elke straathoek te vinden zou zijn. Niet dus!
Elin- Fluisteraar
Ja, ik bedoel dat ik geen B merk (of nog erger) hoef.. Maar het liefst heb ik Pepsi, daar is geen goedkope variant van.. Pepsi heeft een heel andere smaak.. Ik noem dat dus ook geen cola.ABE schreef:_Donnaa schreef:Ik drink nooit cola, maar als ik cola drink, dan wel Coca Cola, anders hoef ik het echt niet..
Gast- Gast
Haha Donnaa, dit is inderdaad wel erg cryptisch...
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:
Het heeft te maken met vroeger. Ik vertrouw andere woordjes Light niet achter een product. Met Coca Cola light ben ik heel vroeger 25 kg afgevallen. Toen dronk ik het al veel en wellicht daarom nog steeds.
Vroeger vond ik 3-es cola heel lekker, maar de light variant is echt niet te drinken.
Gast- Gast
Alex167 schreef:ABE schreef:_Donnaa schreef:Ik drink nooit cola, maar als ik cola drink, dan wel Coca Cola, anders hoef ik het echt niet..
Whahaha, ik volg je ook even niet, Donnaa
Elin- Fluisteraar
_Donnaa schreef:Ja, ik bedoel dat ik geen B merk (of nog erger) hoef.. Maar het liefst heb ik Pepsi, daar is geen goedkope variant van.. Pepsi heeft een heel andere smaak.. Ik noem dat dus ook geen cola.ABE schreef:_Donnaa schreef:Ik drink nooit cola, maar als ik cola drink, dan wel Coca Cola, anders hoef ik het echt niet..
Wat is het dan?
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: