Dagcafé 2011
+17
SuperGrover
Serena
Cheesegirl
smooch
girli
Elin
Merai
Suus
Lotus
Try
Roze Roos
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
May
Lynn_
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Oke, ik snap het. Maar je hoeft je niet in te houden, want er zijn genoeg mensen die je willen helpen. Daarom ergerde ik me aan je zin, 'sorry, ik zou het er niet meer over hebben, stomme ik' zo plaats je jezelf gigantisch in de slachtofferrol.Lotus schreef:Nee, dat weet ik Storm. Maar ik heb zelf gezegd dat ik het er niet meer over zou hebben. Dan vind ik het stom als ik er toch weer over begin. Maar het houdt me nog steeds erg bezig, dus ik vind het erg moeilijk om me steeds in te houden.
Gast- Gast
Wat is er mis met mijn laatste zin? 'Sorry, ik erger me een beetje'?Alex167 schreef:Eens met Theedoosje.
Storm, die laatste zin hoefde nou ook weer niet.
Laatst aangepast door Storm op do 24 feb 2011 - 21:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lief dat je zegt dat ik me niet hoef in te houden.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Storm schreef:Wat is er mis met mijn laatste zin?Alex167 schreef:Eens met Theedoosje.
Storm, die laatste zin hoefde nou ook weer niet.
Ik dacht dat je je sowieso ergerde aan Lotus, dus vond het een beetje lullig overkomen. Maar je doelt alleen op die zin waarin ze zegt dat ze het er niet meer over zou hebben. My mistake.
Gast- Gast
Nee, ik erger me soms alleen aan haar manier van praten, zeg maar. Ik doelde dus inderdaad op die zin.
Gast- Gast
Godsamme, ik moet nu echt eens gordijnen gaan kopen...staat er wéér een glazenwassen prompt voor het raam...gelukkig dat ik deze keer niet naakt ben.
Gast- Gast
Haha, denk het niet, denk dat hij blij is juistAlex167 schreef:Hahahaha die arme glazenwasser zal nu wel balen
Gast- Gast
Ik heb zo'n hekel aan glazenwassers die opeens opduiken!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen,
Lekker geslapen jullie?
Ik heb nog steeds niets van mijn vriend gehoord, hij zou me gisteravond bellen maar dat heeft ie niet gedaan.. Weet niet zo goed wat ik nu moet (hem smsen -met ultimatum of zonder-, met rust laten, proberen te bellen...?
Lekker geslapen jullie?
Ik heb nog steeds niets van mijn vriend gehoord, hij zou me gisteravond bellen maar dat heeft ie niet gedaan.. Weet niet zo goed wat ik nu moet (hem smsen -met ultimatum of zonder-, met rust laten, proberen te bellen...?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ze staan altijd zo pontificaal voor het raam ineens. Ik vraag me af wat glazenwassers zoal aantreffen
Gast- Gast
Storm schreef:Godsamme, ik moet nu echt eens gordijnen gaan kopen...staat er wéér een glazenwassen prompt voor het raam...gelukkig dat ik deze keer niet naakt ben.
In het verleden dus wel? Ik had laatst ook zoiets gelukkig was ik meteen in de kleren gesprongen omdat een vriendinnetje kwam en zij spotte de glazenwasser, ik had rustig in mn nakie rondgelopen als zij er niet was geweest
Try- Kletskop
Ooh Try, wat stom dat hij je niet meer gebeld heeft gister! Misschien is het te laat geworden en wilde hij je niet storen ofzo? Hoewel hij ook kon bedenken dat jij waarschijnlijk op zijn telefoontje zat te wachten ...
Ik zou hem een smsje sturen en hem vragen waarom hij je nog niet gebeld heeft. Niet teveel irritatie erin zetten, dat werkt ook niet echt bevorderlijk.
Ik zou hem een smsje sturen en hem vragen waarom hij je nog niet gebeld heeft. Niet teveel irritatie erin zetten, dat werkt ook niet echt bevorderlijk.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ooh Try, wat stom dat hij je niet meer gebeld heeft gister! Misschien is het te laat geworden en wilde hij je niet storen ofzo? Hoewel hij ook kon bedenken dat jij waarschijnlijk op zijn telefoontje zat te wachten ...
*edit: Ik heb hem om half 11 zijn tijd nog geprobeerd te bellen maar hij nam niet op.. :S
Alex167 schreef:
Nee, dat is ook waarom ik het moeilijk vind.. Misschien zoiets als: "Morning babe, lekker geslapen? How come I didn't hear from you last night? Can we skype today before you go home? X" ofzo?
Try- Kletskop
Goedemorgen, ben ook weer ongeveer wakker
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Goedemorgen, ben ook weer ongeveer wakker
Mogguh
Try- Kletskop
Ik heb zware koop neigingen, hihi..
Heb gisteren voor m`n verjaardag een mooie armband van Esprit gekocht, die wilde ik graag. Kan alleen geen plaatje vinden helaas..
Maar ik heb echt zin om iets kleins te kopen.. Flesje nagellak ofzo, haha!
Heb gisteren voor m`n verjaardag een mooie armband van Esprit gekocht, die wilde ik graag. Kan alleen geen plaatje vinden helaas..
Maar ik heb echt zin om iets kleins te kopen.. Flesje nagellak ofzo, haha!
Gast- Gast
Jammer dat je geen plaatje hebt!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het een goed idee van je, Donna. Ik heb een mooi paarse nagellak gezien van Catrice.
Ik heb voor het eerst een volle agenda tot en met volgende week vrijdag. 0__o. Gisterenavond was.ik wat gaan.drinken met een vriend van me. Vandaag naar school en vanavond filmpje kijken bij een andere vriend van mij. Morgen werken en in de avond lekker mn nieuwe uitbreidingspakket van De sims 3 spelen. Van zondag tot dinsdag ga ik logeren bij mijn peettante. (Even bijkomen van de afgelopen paar weken en ff bijtanken) woensdag school, donderdag school en vrijdag iets drinken met een andere vriend van mij. Phoe.... En ik wil nog iets gaan afspreken met Smikkel.
Mnou voorlopig zit ik volgeboekt. En het gekke is dat mn humeur er niet helemaal naar staat.
Ik heb voor het eerst een volle agenda tot en met volgende week vrijdag. 0__o. Gisterenavond was.ik wat gaan.drinken met een vriend van me. Vandaag naar school en vanavond filmpje kijken bij een andere vriend van mij. Morgen werken en in de avond lekker mn nieuwe uitbreidingspakket van De sims 3 spelen. Van zondag tot dinsdag ga ik logeren bij mijn peettante. (Even bijkomen van de afgelopen paar weken en ff bijtanken) woensdag school, donderdag school en vrijdag iets drinken met een andere vriend van mij. Phoe.... En ik wil nog iets gaan afspreken met Smikkel.
Mnou voorlopig zit ik volgeboekt. En het gekke is dat mn humeur er niet helemaal naar staat.
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: