Ik ben blij en jij?
+18
Bliss
Pineco
Manderijn
Burn
Rebecca
Capt'n Zero
Sorella
ExpressoB
Saga
bolus26
Sayuri
Sanne
Japie
Blair
Bazinga
Minx
Arwyn
Nyx
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik ben blij en jij?
Ik ben ook blij! Ik heb de muren van de wc opnieuw geverfd. Was de kleur al tijden zat, en sinds onze nieuwe vloer vorig jaar paste het niet meer bij elkaar! Nu alles in 2 uurtjes tijd afgeplakt en gewit, lijkt weer lekker fris!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ik ben ook blij! Vandaag schoolfeest van mijn dochter gehad, was supertrots toen ze enthousiast over het podium danste met haar klasje Daarna gezongen tijdens een hele mooie en emotionele huwelijksceremonie van een mede-koorlid voor wier leven vorig jaar nog gevreesd werd. Ze heeft keihard geknokt en stond vandaag te stralen!
En net heb ik de laatste dingen ingepakt, we vertrekken over anderhalf uur voor 9 dagen naar Oostenrijk, eindelijk vakantie
En net heb ik de laatste dingen ingepakt, we vertrekken over anderhalf uur voor 9 dagen naar Oostenrijk, eindelijk vakantie
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Ik ben ook blij, omdat ik een leuke (mid)week in Porto heb gehad met Carra én omdat ik net naar het concert van The Opposites ben geweest, ook met Carra, en het was tof!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ook!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Hee Leuk Pineco, wat voor koor zing je?
Ik ben blij dat er maandag weer koor is, vorige week was het pinksteren dus ging het niet door, bah dan mis ik het altijd enorm! We gaan white christmas instuderen...
Ik ben blij dat ik ondanks alle borstvoedingsellende nog steeds af en toe mijn zoontje aan de borst kan hebben, al levert het nog steeds veel pijn op, het is wel een fijn moment als hij bij me drinkt.
Ik ben blij dat mijn man vannacht lekker bij mij in bed ligt, meestal vlucht ie naar de logeerkamer...ik baal alleen een beetje dat ik zelf niet kan slapen haha.
Ik ben blij dat er maandag weer koor is, vorige week was het pinksteren dus ging het niet door, bah dan mis ik het altijd enorm! We gaan white christmas instuderen...
Ik ben blij dat ik ondanks alle borstvoedingsellende nog steeds af en toe mijn zoontje aan de borst kan hebben, al levert het nog steeds veel pijn op, het is wel een fijn moment als hij bij me drinkt.
Ik ben blij dat mijn man vannacht lekker bij mij in bed ligt, meestal vlucht ie naar de logeerkamer...ik baal alleen een beetje dat ik zelf niet kan slapen haha.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
White Christmas, mooi op tijd haha. Al zou je als je naar buiten kijkt denken dat het alweer bijna zover is .
Ik ben nu niet per se blij, want ik heb nachtdienst tot 7 uur. Gelukkig bijna vakantie, en dat is dan wel weer een fijn vooruitzicht!
Ik ben nu niet per se blij, want ik heb nachtdienst tot 7 uur. Gelukkig bijna vakantie, en dat is dan wel weer een fijn vooruitzicht!
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
Ja haha, we zingen sowieso elke week een kerstnummer. Vast oefenen voor een groot kerstconcert in december !
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ben niet blij...ben weer teveel aangekomen naar mijn zin. Maar is eigen schuld hebt te veel ongezond gegeten.
Maar we gaan er weer tegenaan vandaag. Ga zo hardlopen.
Maar we gaan er weer tegenaan vandaag. Ga zo hardlopen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: