flesvoeding-vragen-topic
+13
Steep
Jezzie
Shopaholic
Flower_L
Penélope
Tania
Printje
slaatje
Luce
SarahKey
Paper Crown
Floor
sanne-84
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: flesvoeding-vragen-topic
Ik ken die flessen niet, ik gebruik de advent flessen maar is een kleinere speen geen optie. Dat hielp hier goed.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik weet het dus niet, ik sta voor dat schap met spenen en het lijkt net Russisch voor mij
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hahaha en anders daar ff vragen, ik ken die flessen ook helemaal niet.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Je hebt de kleinste speen al, dus enigste wat je kunt doen is de de onder en bovenkant wat strakker aandraaien, zodat her wat meer moeite voor moet doen en misschien ook wel wat verzadigder is na zijn fles en dus niets extra's meer hoeft.
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Bij difrax is de s speen het kleinst. Maar je hebt van difrax ook een speen waar je zelf met een naald een gaatje in kan prikken. Misschien eens proberen?
http://www.difrax.com/nl/producten/flessen-en-bekers/flessenspenen/zonder-drinkgat/1043,-1575/flessenspeen-kers-zonder-drinkgat-2st
http://www.difrax.com/nl/producten/flessen-en-bekers/flessenspenen/zonder-drinkgat/1043,-1575/flessenspeen-kers-zonder-drinkgat-2st
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ja ik denk dat als hij er langer over doet hij wel minder zuigbehoefte heeft. Hij is al wel verzadigd, aan de borst drinkt hij eerst heel actief en na een tijdje drinkt hij niks meer maar is het sabbelen, en dat wil hij dus bij zijn flesjes ook. Alleen dan wordt die fles weer gevuld en stroomt zoon over
Caroow- Lady Post-a-lot
Puggle schreef:Bij difrax is de s speen het kleinst. Maar je hebt van difrax ook een speen waar je zelf met een naald een gaatje in kan prikken. Misschien eens proberen?
En deze past gewoon op mijn fles?
Caroow- Lady Post-a-lot
Je kan tussendoor de dop van de fles onder of boven ook losser draaien. Dus eerst even 'hard werken' en dan sabbelen;)
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Caroow schreef:Puggle schreef:Bij difrax is de s speen het kleinst. Maar je hebt van difrax ook een speen waar je zelf met een naald een gaatje in kan prikken. Misschien eens proberen?
En deze past gewoon op mijn fles?
Is toch gewoon een kers speen alleen zonder gat
Puggle- Ratel
Ik zal mijn vriend daar eerst even instructie over geven voor morgen, mocht dat niet werken dan haal ik wel een kleinere speen.
Het is zo lastig, ik geef hem nooit de fles dus ik hoor het altijd alleen maar hoe het is gegaan.
Ja Puggle weet ik veel, misschien moet er nog een ring in ofzo. Die flessen en spenen is echt Russisch voor mij
Het is zo lastig, ik geef hem nooit de fles dus ik hoor het altijd alleen maar hoe het is gegaan.
Ja Puggle weet ik veel, misschien moet er nog een ring in ofzo. Die flessen en spenen is echt Russisch voor mij
Caroow- Lady Post-a-lot
Haha ik snap het. Nee deze past gewoon op jouw fles.
Puggle- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» flesvoeding vragen
» Domme vragen topic!
» stomme vragen topic !
» Borstvoedings(vragen) topic!
» 'het domme vragen topic'
» Domme vragen topic!