Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen naar een concert?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Alleen naar een concert?

Bericht  Bliss do 24 feb 2011 - 9:50

Ik heb zin om weer eens wat meer concertjes te gaan bezoeken en zit te kijken op de site van het Paard van Troje. Nu zie ik best wat dingen die me leuk lijken, alleen weet ik niet of er iemand mee wil. Wie gaat er wel eens alleen naar een concert en is dat niet 'raar'?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 9:52

Ik heb het zelf nog nooit gedaan, zoek altijd tot ik iemand heb gevonden.
Als het een theaterconcert is zou ik het nog overwegen om alleen te gaan, bij een of ander staconcert trekt het me niet om alleen te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Carra do 24 feb 2011 - 10:07

Ik deed het heel vaak. Ik wilde ook heel veel bands zien en mijn vriendinnen houden niet van de muziek waar ik van hou en zijn ook niet echt concertgangers. Tegenwoordig ga ik ook niet zo heel veel naar concerten, maar ik heb toevallig vorige week nog een kaartje gekocht voor een concert in de Melkweg. Het kan mij echt niks schelen.
Tuurlijk moet je even een drempeltje over om in je eentje een biertje te bestellen aan de bar, en vervolgens een beetje suf om je heen te kijken hoe andere mensen gezellig met elkaar praten. Ik vind namelijk wel dat je bij concerten niet heel makkelijk contact legt als je alleen bent. Maar goed, als het concert eenmaal begint heb ik meestal toch geen behoefte aan gezelligheid van andere mensen en wil ik me op de muziek concentreren.

Ik wilde eerst ook nooit alleen, maar toen een concertvriendinnetje afhaakte en het uit ging met mijn ex, had ik de keuze om thuis te blijven en die leuke bandjes aan me voorbij te laten gaan of alleen gaan en vol energie na een onwijs goed concert thuis te komen.

Ik zou zeggen, probeer het gewoon een keer!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Bliss do 24 feb 2011 - 10:17

Leuk om te horen, Carra, dat je gewoon alleen gaat. Ik heb ook nog niemand gevraagd hoor, maar ik kan op zich goed alleen zijn en dit soort dingen moet ik eigenlijk gewoon zien als een uitdaging smile Als t concert eenmaal begonnen is, is het idd niet zo erg, maar voor die tijd lijkt t me wel een beetje ongemakkelijk. Ik ga wel gewoon kaartjes bestellen binnenkort denk ik, ik hou nou eenmaal zielsveel van muziek en wil niet thuis zitten en leuke dingen aan me voorbij laten gaan!

Tenzij iemand natuurlijk zin heeft om mee te gaan naar bijv.
- de 3FM Serious Talent Tour op vrijdag 1 april;
- Milow op zaterdag 23 april;
- De Dijk op donderdag 26 mei;
- Lifehouse op vrijdag 10 juni.

Dit is geen muziek waar ik dagelijks naar luister, hou ook best van wat stevigers, maar lijkt me toch leuk. 3FM luister ik sowieso altijd. En Lifehouse heeft één nummer waar ik al tien jaar fan van ben, dus als ik daarheen ga, hoop ik heel erg dat ze die spelen smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Yzma do 24 feb 2011 - 13:01

Ik ga zo vaak alleen, (al sinds mijn 16e bedenk ik me nu). Sterker nog, naar sommige concerten ga ik liever alleen dan met iemand. Dan betreffen het wel kleine concertjes van bandjes, waar mijn vrienden niet van houden. Ik vind het vervelender om me bezig te houden met of mijn vriend/vriendin het wel leuk vindt, dan dat ik ergens alleen sta te wachten. Ik vermaak me wel hoor, of ik nou iemand heb om tegen te praten of niet. Grote concerten zou ik minder snel alleen naar toe gaan, omdat de wachttijden daar vaak langer zijn en ik op een bepaalde manier ook minder van de muziek door de massa kan genieten. Daarnaast is bij grote concerten het feest- en springeffect vaak groter en bekend gezelschap maakt zo'n concert wel leukers.
En wat is er raar aan alleen gaan? Er gaan best vaak mensen alleen hoor. En daarbij, lekker belangrijk wat de anderen denken, je gaat toch voor jezelf en de muziek? Zolang jij daar niet als een onzeker muisje rondloopt, dan valt het anderen waarschijnlijk amper op dat je alleen bent.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Carra vr 25 feb 2011 - 6:41

Bliss schreef: En Lifehouse heeft één nummer waar ik al tien jaar fan van ben, dus als ik daarheen ga, hoop ik heel erg dat ze die spelen smile

Welk nummer? Ik heb ze namelijk een tijdje geleden gezien. En ze deden niet heel veel 'oude' nummers. Op een gegeven moment stond de zanger alleen met zijn gitaar op het podium en deed een soort van mix van oude mooie nummers.
Hanging by a moment deden ze dan weer wel. Maar ik gok dat jij fan bent van Sick Cycle Carousel? Daar deed hij dus alleen maar een couplet en refreintje van.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Bliss vr 25 feb 2011 - 6:48

Carra schreef:
Bliss schreef: En Lifehouse heeft één nummer waar ik al tien jaar fan van ben, dus als ik daarheen ga, hoop ik heel erg dat ze die spelen smile

Welk nummer? Ik heb ze namelijk een tijdje geleden gezien. En ze deden niet heel veel 'oude' nummers. Op een gegeven moment stond de zanger alleen met zijn gitaar op het podium en deed een soort van mix van oude mooie nummers.
Hanging by a moment deden ze dan weer wel. Maar ik gok dat jij fan bent van Sick Cycle Carousel? Daar deed hij dus alleen maar een couplet en refreintje van.

Klopt helemaal! Hoe was het optreden verder? Misschien bestel ik wel gewoon een kaartje smile
@ Yzma: nee eigenlijk is het ook niet raar natuurlijk, ik denk dat ik het gewoon eens doe!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Carra vr 25 feb 2011 - 6:56

Haha, ik vind dat nummer ook nog steeds geweldig. Toevallig ben ik alleen naar dat concert gegaan. Ik vond het super ook al kende ik de nieuwe nummers niet zo goed.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Yzma vr 25 feb 2011 - 12:42

Ik vond Sick Cycle Carousel ook een geweldig nummer. Zoals veel nummers van die cd eigenlijk.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Bliss vr 25 feb 2011 - 13:06

Die zanger heeft ook zo'n heerlijke geile stem Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Yzma vr 25 feb 2011 - 14:05

Uhm nee, geil word ik er niet van... Wink Ben nu ook niet meer onder de indruk van die stem of band, maar toen vond ik die band echt goed.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 20:15

Nee, ik ga eigenlijk nooit alleen naar een concert, vind dat toch wel leuker om samen met iemand te doen. Maar als er iets zou zijn dat ik echt echt echt echt wil zien en niemand gaat met me mee dan zou ik het wel doen denk ik. Maar eigenlijk is er altijd wel iemand mee te krijgen naar mijn ervaring.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 0:34

Kijk nooit hier eigenlijk....

En nu zie ik staan dat Lifehouse naar Nederland komt?! Very Happy

Te gek! Waar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Bliss za 26 feb 2011 - 3:31

FoolishSam schreef:Kijk nooit hier eigenlijk....

En nu zie ik staan dat Lifehouse naar Nederland komt?! Very Happy

Te gek! Waar?

In het Paard van Troje in Den Haag! Ik heb net een kaartje voor mezelf besteld smile Als er uiteindelijk nog iemand mee wil, kan ik daar altijd nog een kaartje voor bestellen, en anders ga ik gewoon alleen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:39

Leuke muziek Bliss! Als er tegen die tijd nog kaartjes zijn koop ik er mss ook wel een smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 11:37

Ik ben 2 x alleen gegaan naar een concert, de eerste keer was eigenlijk niet alleen, maar ik raakte mijn vriendin kwijt in een massa van een paar honderd man... dus dan was het of de hele avond elkaar gaan zoeken of genieten.
En afgelopen zomer ben ik alleen naar het goffertpark geweest, en het beviel me op zich prima. Het was leuker geweest om met een groepje te gaan, maar ik heb geen vrienden die mijn passie delen voor die band...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Bliss za 26 feb 2011 - 15:29

Ja gezellig ZvB smile

@ Zero: welke band was dat? Ik ben naar Muse in het Goffertpark geweest vorig jaar.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Sterre za 26 feb 2011 - 19:06

Ik doe het zelf niet maar zou het wel doen als ik een niet uitverkocht concert vond waar ik graag heen wil. Meestal tippen mijn vrienden me ergens voor omdat ik zelf net te laat ben smile.

Maar een vriendin van mij doet het wel regelmatig, die gaat zelfs nog in d'r eentje naar Londen om een bepaald concert te zien. Het bevalt haar goed!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 0:23

Bliss schreef:
FoolishSam schreef:Kijk nooit hier eigenlijk....

En nu zie ik staan dat Lifehouse naar Nederland komt?! Very Happy

Te gek! Waar?

In het Paard van Troje in Den Haag! Ik heb net een kaartje voor mezelf besteld smile Als er uiteindelijk nog iemand mee wil, kan ik daar altijd nog een kaartje voor bestellen, en anders ga ik gewoon alleen.

Helemaal top! smile gelijk kaartjes besteld!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Carra zo 27 feb 2011 - 3:24

Sterre schreef:Ik doe het zelf niet maar zou het wel doen als ik een niet uitverkocht concert vond waar ik graag heen wil. Meestal tippen mijn vrienden me ergens voor omdat ik zelf net te laat ben smile.

Maar een vriendin van mij doet het wel regelmatig, die gaat zelfs nog in d'r eentje naar Londen om een bepaald concert te zien. Het bevalt haar goed!

Ik heb dat ook gedaan. Alleen naar Londen. En heb daar m'n date/vriend leren kennen, dus Bliss, je weet nooit wat er van komt! haha.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Bliss zo 27 feb 2011 - 4:26

Haha cool Carra, en inderdaad, je weet maar nooit! Lijkt me trouwens leuk om iemand bij een concert te leren kennen ja.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen naar een concert? Empty Re: Alleen naar een concert?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum