Kleur op de muur {huiskamer}
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kleur op de muur {huiskamer}
Ik ben op zoek naar een nieuwe frisse kleur op de muren van mijn huiskamer. Maar ik weet niet echt wat.
We wonen in een doorzonwoning, lange muren dus. Er zit nu een beigeachtige kleur op, die me doet denken aan een ooit-witte-muur, maar door teveel gerook in huis is alles verkleurd. Zo'n kleur dus. We roken zelf niet, dus daar ligt het niet aan.
Aan de lange muur staat ook de eettafel met de korte kant, en op dat stuk wil ik graag een baan, iets breder dan de tafel, in een andere kleur. Maar wat die kleur dan moet worden weet ik ook nog niet zo goed.
Mijn kozijnen zijn 'koffie verkeerd' dus daar moet het wel bij passen.
Wie wil me mee helpen zoeken naar een mooie lichte kleur? Want dat is wat ik uiteindelijk wil bereiken. Een mooi licht huis, maar niet steriel wit.
We wonen in een doorzonwoning, lange muren dus. Er zit nu een beigeachtige kleur op, die me doet denken aan een ooit-witte-muur, maar door teveel gerook in huis is alles verkleurd. Zo'n kleur dus. We roken zelf niet, dus daar ligt het niet aan.
Aan de lange muur staat ook de eettafel met de korte kant, en op dat stuk wil ik graag een baan, iets breder dan de tafel, in een andere kleur. Maar wat die kleur dan moet worden weet ik ook nog niet zo goed.
Mijn kozijnen zijn 'koffie verkeerd' dus daar moet het wel bij passen.
Wie wil me mee helpen zoeken naar een mooie lichte kleur? Want dat is wat ik uiteindelijk wil bereiken. Een mooi licht huis, maar niet steriel wit.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Re: Kleur op de muur {huiskamer}
Kan een pastel tint als hoofdkleur?
Manderijn- Kletskop
Ja dat vind ik ook mooi, met pastelblauw bijvoorbeeld, of zachtroze.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Dus de muren een wit (of een witachtige) kleur, en dan die baan bijvoorbeeld pastel?
Manderijn- Kletskop
Wat voor meubels heb je? Anders zou ik de hele muur pastel doen en daar witte meubels tegenaan zetten.
Gast- Gast
Teak. Onbehandeld. Ik heb wel een leuk stukje muur om in zijn geheel een mooie kleur te geven, maar te veel kleur houd mijn vriend niet van. Maar zo'n licht blauwe pastel kleur vind ik wel heel mooi!
Manderijn- Kletskop
Ik zit ook te twijfelen om onze langste muur te verven. Hiervoor kijk ik veel op Pinterest, voor kleurcombinaties.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Soortgelijke onderwerpen
» Help! Welke kleur op mijn muur?
» Welke kleur muur bij witte meubels?
» Tips gevraagd: welke kleur op de muur?
» Welke kleur muur bij donkere houten vloer? NU MET FOTO
» NAV Kleur, ook ik wil kleur in mijn huis toevoegen! Hoe?
» Welke kleur muur bij witte meubels?
» Tips gevraagd: welke kleur op de muur?
» Welke kleur muur bij donkere houten vloer? NU MET FOTO
» NAV Kleur, ook ik wil kleur in mijn huis toevoegen! Hoe?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: