Tips gevraagd: welke kleur op de muur?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tips gevraagd: welke kleur op de muur?
Over iets meer dan een maand krijg ik de sleutel van een huur appartementje. In de woning ligt een vloer die ik kan overnemen. De vloer ziet er nog heel mooi uit, maar heeft een kleur die ik persoonlijk niet zo snel zou kiezen. Ik vind het daarom ook lastig om te bedenken welke kleur ik er op de muur bij wil/kan hebben.
De kleur van het laminaat is ongeveer zo iets, het heeft een best wel rode tint en dat is wat het voor mij lastig maakt.
De muren zijn nu allemaal licht van kleur en dat wil ik eigenlijk ook zo houden. Er is wel één muur die van mij een echte kleur mag krijgen, maar de vraag is dus wat hier bij staat? Rood, roze en groen schrijf ik eigenlijk al gelijk af, maar wie weet kan ik overgehaald worden
Hebben jullie tips, plaatjes, wat dan ook?
Edit: ik heb verder nog helemaal geen meubels (heb nog bank, eettafel + stoelen, tv meubel en boekenkasten nodig), dus kan eigenlijk alle kanten nog op!
De kleur van het laminaat is ongeveer zo iets, het heeft een best wel rode tint en dat is wat het voor mij lastig maakt.
De muren zijn nu allemaal licht van kleur en dat wil ik eigenlijk ook zo houden. Er is wel één muur die van mij een echte kleur mag krijgen, maar de vraag is dus wat hier bij staat? Rood, roze en groen schrijf ik eigenlijk al gelijk af, maar wie weet kan ik overgehaald worden
Hebben jullie tips, plaatjes, wat dan ook?
Edit: ik heb verder nog helemaal geen meubels (heb nog bank, eettafel + stoelen, tv meubel en boekenkasten nodig), dus kan eigenlijk alle kanten nog op!
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Tips gevraagd: welke kleur op de muur?
Wij hebben ongeveer dezelfde kleur vloer, de muren zijn wit en de kant van onze open haart is licht grijs en de schouw donkergrijs. Accessoires zijn paars
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Heb je misschien een foto er van? Want de kleuren die je noemt (grijs en paars) zou ik denk ik wel mooi vinden!
Kaat- Fluisteraar
Linnie1985- Kletskop
Bedankt voor je foto's! Ziet er leuk uit!!
Kaat- Fluisteraar
Ik vind dat grijze leuk bij die vloer
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Dank je wel. Mijn vriend heeft het zelf gedaan, het was al zo toen ik met m ging samen wonen. Alleen wilde ik kleur in huis en dat zijn de paarse accessoires geworden.
Linnie1985- Kletskop
Wij hebben dezelfde kleur vloer (ook niet mijn keuze). Lang nagedacht over de kleuren en het is een soort van grijs/groene kleur geworden (flexa creations). Ik vind het een hele mooie warme kleur. (niet quoten ajb)
Laatst aangepast door Liz op do 21 jun 2012 - 10:13; in totaal 1 keer bewerkt
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Oker geel misschien?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Dat grijs/groene ziet er ook mooi uit! Oker geel past er misschien ook wel bij, maar volgens mij past die kleur weer niet echt bij mij
Kaat- Fluisteraar
Kaat schreef:Dat grijs/groene ziet er ook mooi uit! Oker geel past er misschien ook wel bij, maar volgens mij past die kleur weer niet echt bij mij
Kijk eens bij de flexa creations kleuren. Dit was early dew en in de slaapkamer hebben we industrial grey met stylish pink. Super mooi al zeg ik het zelf
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» Help! Welke kleur op mijn muur?
» Welke kleur muur bij witte meubels?
» tips gevraagd om deze muur leuk te maken
» Welke kleur muur bij donkere houten vloer? NU MET FOTO
» Kleur op de muur {huiskamer}
» Welke kleur muur bij witte meubels?
» tips gevraagd om deze muur leuk te maken