Mama's: vakantie met baby 6 maanden
+5
Sanne
bolus26
studiebol
Snoopy
Dikkie Dik
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mama's: vakantie met baby 6 maanden
Misschien hebben jullie wat tips.
Mijn man en ik werken beiden in het onderwijs en hebben dus een megalange vakantie voor de boeg. Heerlijk, zeker omdat we elke zomer 3 weken naar het zuiden van Frankrijk vertrokken om daar heerlijk in de zon te hangen en te genieten.
Nu hebben we een baby en die is dan ongeveer 6 maanden. Mijn man ziet het niet zitten om met haar naar Zuid-Frankrijk te rijden..helaas en al helemaal geen zin om met haar te gaan kamperen.
We blijven dus in Nederland deze zomer. Ook leuk.
Ik zoek alleen nu een leuke accomodatie voor drie personen waarvan 1 baby van ongeveer 6 maanden.
Aan zee is prima maar ook in het oosten of zuiden van het land lijkt me erg leuk.
Een mama met een leuke vakantie ervaring? Ik hoor het graag!
Mijn man en ik werken beiden in het onderwijs en hebben dus een megalange vakantie voor de boeg. Heerlijk, zeker omdat we elke zomer 3 weken naar het zuiden van Frankrijk vertrokken om daar heerlijk in de zon te hangen en te genieten.
Nu hebben we een baby en die is dan ongeveer 6 maanden. Mijn man ziet het niet zitten om met haar naar Zuid-Frankrijk te rijden..helaas en al helemaal geen zin om met haar te gaan kamperen.
We blijven dus in Nederland deze zomer. Ook leuk.
Ik zoek alleen nu een leuke accomodatie voor drie personen waarvan 1 baby van ongeveer 6 maanden.
Aan zee is prima maar ook in het oosten of zuiden van het land lijkt me erg leuk.
Een mama met een leuke vakantie ervaring? Ik hoor het graag!
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Re: Mama's: vakantie met baby 6 maanden
Ik zou mij daar eigenlijk die door laten tegenhouden. Misschien kan je in plaats van in een tentje zitten beter een een stacaravan huren of zo'n bungalowtent en in etappes naar Frankrijk rijden. Dan lijkt het mij prima te doen.
Blijf je toch in Nederland/in de buurt dan zou ik voor Zeeland gaan. Of de Belgische kust.
Blijf je toch in Nederland/in de buurt dan zou ik voor Zeeland gaan. Of de Belgische kust.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Wij zijn vorig jaar naar zuidfrankrijk gereden, toen waren ze 10 maand. Het ging harstikke goed in de auto, ze hebben eigenlijk steeds geslapen. Dus daar zou ik me echt niet door laten tegen houden.
Wij hadden een stacaravan en dat ging best goed (we hadden gewoon ontzettend k*t weer dat was jammer)
Vrienden van ons zijn in cadzand bad geweest park van roompot, vrij nieuw park maar wauw wat hadden zij een mooi huisje. En vanuit daar kun je dagjes weg naar knokke en brugge ofzo.
Wij hadden een stacaravan en dat ging best goed (we hadden gewoon ontzettend k*t weer dat was jammer)
Vrienden van ons zijn in cadzand bad geweest park van roompot, vrij nieuw park maar wauw wat hadden zij een mooi huisje. En vanuit daar kun je dagjes weg naar knokke en brugge ofzo.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
wij kieze nvoor bretagne dit jaat,een stuk dichterbij en ook erg leuk!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Wij gaan dit jaar voor het eerst met onze dochter op vakantie, maar zij is al wel iets ouder. We gaan over een paar weken weg en ze is dan ongeveer 15 maanden oud. Wij gaan naar het zuiden van Italië, dus ook een flink stuk met de auto, maar we doen het wel met een tussenstop.
En we laten de tent dit jaar thuis en hebben een kant en klare bungalowtent gehuurd, zodat we het eerste jaar wel wat gemak hebben.
M'n dochter loopt net en ik zag het al helemaal voor me hoe wij druk en bezweet de tent moeten opzetten, ondertussen moeten opletten en dat dochter dan ineens bij een Italiaan op schoot kruipt haha
Wij gaan wel in het voorseizoen nog, dus wel een stuk goedkoper. Als je in het hoogseizoen moet, zijn die tenten haast onbetaalbaar.
Misschien is het ook wel leuk om een stukje over de grens te gaan? Duitsland is ook erg mooi.
En we laten de tent dit jaar thuis en hebben een kant en klare bungalowtent gehuurd, zodat we het eerste jaar wel wat gemak hebben.
M'n dochter loopt net en ik zag het al helemaal voor me hoe wij druk en bezweet de tent moeten opzetten, ondertussen moeten opletten en dat dochter dan ineens bij een Italiaan op schoot kruipt haha
Wij gaan wel in het voorseizoen nog, dus wel een stuk goedkoper. Als je in het hoogseizoen moet, zijn die tenten haast onbetaalbaar.
Misschien is het ook wel leuk om een stukje over de grens te gaan? Duitsland is ook erg mooi.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Wij gaan met onze baby van dan 4,5 maand lekker 3 weekjes naar Terschelling in een huisje. Alleen ben je om zoiets te boeken wel behoorlijk laat, al zal er vast nog wel wat zijn.
Ik verheug me er enorm op, maar ga dan ook naar een plek die ik goed ken. Ik vind het wel een heel relaxed idee dat we niet zo'nenorme reis hoeven te maken (hoewel die alsnog heel wat uren bedraagt), we nemen deze keer ook de auto mee.
Ik verheug me er enorm op, maar ga dan ook naar een plek die ik goed ken. Ik vind het wel een heel relaxed idee dat we niet zo'nenorme reis hoeven te maken (hoewel die alsnog heel wat uren bedraagt), we nemen deze keer ook de auto mee.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Wij gaan in augustus een dikke week naar Duitsland . 3,5 uur rijden vanuit hier. De plek ken ik zelf goed want ben er vroeger dikwijls geweest. Wij zitten niet op een bungalowpark maar huren een huisje met 2 slaapkamers en eigen keuken en woonkamer. Daarbij hebben we mooi uitzicht op het dal en een flink stuk grasveld erbij. Parasol op, zwembadje mee en heerlijk met de kleine meid spelen. Wij gaan veel wandelen, en denken eraan zo'n dragerstoelding(geen idee hoe het officieel heet). Ik hoop dat ze dan tegen die tijd kan zitten, dan kunnen we fietsen huren.
aanraders:
Duitsland: Landal park de Zonenberg of Landal Winterberg
Belgie: Park Molenheide of Bungalowpark de Haan
aanraders:
Duitsland: Landal park de Zonenberg of Landal Winterberg
Belgie: Park Molenheide of Bungalowpark de Haan
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Ik lees ook even mee, wij zijn er ook nog niet uit wat we willen doen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wij gaan elke zomer kamperen met de caravan en gaan dat nu ook gewoon doen. In een tent zal ik niet zo snel doen, wellicht is een stacaravan een idee. net iets meer gemak
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Soortgelijke onderwerpen
» vakantie met baby van 9 a 10 maanden
» Op vakantie met baby ruim 10 maanden
» Vakantie met kindje van 8 maanden
» Danoontje baby 7 maanden?
» Eetschema baby 5 maanden
» Op vakantie met baby ruim 10 maanden
» Vakantie met kindje van 8 maanden