Danoontje baby 7 maanden?
+6
PiP
Darius
Julia
Susan
Mamsie
Parisienne
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Danoontje baby 7 maanden?
N. is bijna 7 maanden. Ik merk dat ze na haar groenten nog best iets lust. Kan je op deze leeftijd al een Danoontje geven bijvoorbeeld?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Danoontje baby 7 maanden?
Dat kan al zou ik zelf dan voor volle kwark gaan met een scheutje diksap.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik gaf dat ook, maar ik vind naturelle volle kwark altijd zo moeilijk verkrijgbaar, ligt dat aan mij? De meeste winkels hebben alleen magere kwark of kwark met allerlei smaakjes.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
klopt, is best lastig idd. Eerst kocht ik het altijd bij de super de boer. Nu heb ik het al een tijd niet gekocht dus heb geen idee of ze het hebben. Maar ik denk bij de natuurwinkel wel.
Volle franse kwark is er wel bij de AH
Volle franse kwark is er wel bij de AH
Mamsie- Ratel
Is een danoontje niet erg zoet voor een baby van 7 maanden? Moet je natuurlijk helemaal zelf weten hoor, maar ik probeer zelf erg op te passen met suikers end.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Ik vind Danoontje eigenlijk best wel duur, dus die heb ik nooit gegeven. Ik gaf meestal kwark (idd van AH) of anders Griekse yoghurt. Daar aten wij dan zelf ook van mee.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Lieskuh schreef:Even een antwoord op je vraag. Ja hoor dat kan, geen probleem.
Ha Lieskuh, netjes on-topic hoor!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Ja, ik dacht ik doe het eens anders. Iedereen altijd meteen met hun (goedbedoelde) adviezen
Gast- Gast
Lieskuh schreef:Ja, ik dacht ik doe het eens anders. Iedereen altijd meteen met hun (goedbedoelde) adviezen
Hoezo ik zeg toch: Dat kan
Mamsie- Ratel
Wij gaven met 10 maand een beetje volle Yoghurt.
Ze krijgt hier dan niks doorheen, heerlijk vindt ze het!
Ze krijgt hier dan niks doorheen, heerlijk vindt ze het!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Onze zoon krijgt altijd magere yoghurt na de groente
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
S. krijgt sinds 2 weken yoghurt en hij vind het best lekker. Bij de eerste 3 lepetjes trekt hij een heel zuur gezicht haha maar daarna vind hij het lekker. 1 keer in de week krijg hij zo'n baby toetje van Friso maar dat komt dat zulke kuipjes makkelijk zijn voor mee te nemen naar de oppas.
Gast- Gast
Hier volle yoghurt zonder diksap oid.
vind het ook niet nodig om er iets in te doen, zonder vindt hij al om te smullen....
vind het ook niet nodig om er iets in te doen, zonder vindt hij al om te smullen....
Gast- Gast
Het kan wel, maar ik vind er persoonlijk wel erg veel suiker inzitten en daarben ik geen voorstander van.
Thuis krijgen ze dus gewoon biologische yoghurt. Maar als ik met de kinderen een paar dagen bij mijn ouders ben krijgen ze wel danoontje.
Thuis krijgen ze dus gewoon biologische yoghurt. Maar als ik met de kinderen een paar dagen bij mijn ouders ben krijgen ze wel danoontje.
Gast- Gast
Nou, N. heeft gisteren voor het eerst een Danoontje op na haar groente. Ze vond het heerlijk! I.v.m. de suikers die erin zitten zal ik dit ook zeker niet dagelijks geven. Ga ook gewone yoghurt proberen, desnoods inderdaad met een scheutje diksap erdoorheen of iets dergelijks. In ieder geval bedankt voor de reacties!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
In diksap is geen suiker toegevoegd. De suikers in diksap zijn natuurlijke suikers van fruit en daar is niets mis mee.
Gast- Gast
Hier eet Z. ook af en toe yoghurt met een heel klein scheutje diksap. En maar smullen
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Coco schreef:In diksap is geen suiker toegevoegd. De suikers in diksap zijn natuurlijke suikers van fruit en daar is niets mis mee.
Ja dat dacht ik ook altijd, maar blijkbaar is dat net zo slecht, was 2 weken terug een item over bij Tros Radar.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Annemie schreef:Coco schreef:In diksap is geen suiker toegevoegd. De suikers in diksap zijn natuurlijke suikers van fruit en daar is niets mis mee.
Ja dat dacht ik ook altijd, maar blijkbaar is dat net zo slecht, was 2 weken terug een item over bij Tros Radar.
Ik denk dat diksap en danoontje idd niet zoveel verschillen qua slechte suikers. Ik leg diksap ook altijd aan met véél water.....
Liefst laat ik hem gewoon water of groene thee drinken.
Gast- Gast
N. krijgt meestal wat yoghurt met een scheutje diksap erdoor. En af en toe een danoontje.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
In diksap zitten natuurlijke suikers. En het scheelt wel of je nu een heel kuipje danoontje geeft of 3 drupjes diksap in je yoghurt. Een kind mag best iets van suiker binnen krijgen hoor. En dus af en toe een danoontje of diksap moet kunnen vind ik
Gast- Gast
In 1 danoontje zit echt gigantisch veel suiker, voor zo'n kleine hoeveelheid. Vind ik persoonlijk. Diksap gebruik ik amper, dus dat weet ik eigenlijk niet, dat zal vast niet zoveel zijn als in een danoontje.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Eetschema baby 6 maanden
» Baby 6 maanden met koorts
» baby 11-12 maanden zwemband oid?
» duplo baby 9 maanden?
» Cadeau baby 8 maanden.
» Baby 6 maanden met koorts
» baby 11-12 maanden zwemband oid?
» duplo baby 9 maanden?
» Cadeau baby 8 maanden.