Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tot morgen 2e persoon gratis bij Neckermann.

+6
Reeza
Raindrop
Atelier Madame
Mermaid
Pommes
Caribbeanlover
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Tot morgen 2e persoon gratis bij  Neckermann. - Pagina 2 Empty Re: Tot morgen 2e persoon gratis bij Neckermann.

Bericht  Nyx za 25 mei 2013 - 1:13

Ik had vannacht even gekeken op de site, maar hij berekende hem niet. Of was het pas te zien als je had geboekt? De prijs doel ik dan op. Want vannacht mocht ik gewoon de volle mep betalen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot morgen 2e persoon gratis bij  Neckermann. - Pagina 2 Empty Re: Tot morgen 2e persoon gratis bij Neckermann.

Bericht  Reeza za 25 mei 2013 - 1:19

Nyx schreef:Ik had vannacht even gekeken op de site, maar hij berekende hem niet. Of was het pas te zien als je had geboekt? De prijs doel ik dan op. Want vannacht mocht ik gewoon de volle mep betalen.

Je moet ook eerst betalen, daarna krijg je de helft weer terug smile
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Nyx za 25 mei 2013 - 1:21

Reeza schreef:
Nyx schreef:Ik had vannacht even gekeken op de site, maar hij berekende hem niet. Of was het pas te zien als je had geboekt? De prijs doel ik dan op. Want vannacht mocht ik gewoon de volle mep betalen.

Je moet ook eerst betalen, daarna krijg je de helft weer terug Tot morgen 2e persoon gratis bij  Neckermann. - Pagina 2 561177

Aha, vandaar dat ik het niet zag. smile

Maar fijn dat je op vakantie gaat! Alvast heel veel plezier!
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Samantha za 25 mei 2013 - 2:04

Wij hebben ook lekker een weekje geboekt. We moesten er wel wat voor over hebben. Ik heb online gezeten vanaf 00:00 tot 3:45 en toen heb ik het opgegeven. Gelukkig kon mijn vriend er niet echt van slapen en 2 uurtjes later lukte het hem wel! 15 juni gaan wij naar Alanya Laughing
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Reeza za 25 mei 2013 - 2:08

Lekker Samantha! Wij gaan ook 15 juni. Wel een rottijd, 06:00, maarja, je moet er wat voor over hebben! Very Happy

En thanks, Nyx!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Samantha za 25 mei 2013 - 2:15

Haha nu ik jou 15 juni zie schrijven denk ik er klopt iets niet... Vriend gebeld.... We gaan 19 juni inderdaad. 15e zat vol. Ach maakt niets uit. Heenreis gaan we om 14:00 ofzo en terug rond 19:00 valt wel mee dus.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: