Vraagje over persoon bijboeken
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vraagje over persoon bijboeken
Wij hebben een 6 persoons sta caravan gehuurd in Spanje, waar mijn schoonbroertje ook met zijn vriendin zou zijn met haar ouders. Nu is het vorige week uit gegaan tussen die 2 en willen wij hem bij ons in de caravan mee nemen.
Weet iemand of ik dan extra zou moeten betalen ( los van toeristen belasting) Wij gaan met 2en en 1 kind dus qua caravan mogen er nog 3 personen bij. Moet ik hem dan bij laten schrijven? Hij komt namelijk een dag later met het vliegtuig en dat moet snel geboekt worden maar mocht dat niet zomaar kunnen zit hij met die vlucht.
We zijn bang dat als we de vlucht niet snel boeken dat ie vol zit. Iemand die het weet ???
Weet iemand of ik dan extra zou moeten betalen ( los van toeristen belasting) Wij gaan met 2en en 1 kind dus qua caravan mogen er nog 3 personen bij. Moet ik hem dan bij laten schrijven? Hij komt namelijk een dag later met het vliegtuig en dat moet snel geboekt worden maar mocht dat niet zomaar kunnen zit hij met die vlucht.
We zijn bang dat als we de vlucht niet snel boeken dat ie vol zit. Iemand die het weet ???
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Vraagje over persoon bijboeken
Lijkt me op zich geen probleem, als het aantal personen in de camper maar niet overschreden wordt. Kan zijn dat je wel voor die persoon extra moet betalen, maar anders gewoon even de camping bellen, of de beheerder en je hebt antwoord!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe het precies in andere landen zit weet ik niet, maar waar ik heb gewerkt was het geen probleem. Als de caravan of bungalow voor 6 personen geschikt is, mogen er dus maximaal 6 personen in. De prijs kan wel wat omhoog gaan, je betaalt namelijk voor de caravan of bungalow, maar soms ook nog een bedrag per persoon. Toeristenbelasting kost geen vermogen, dat is maar ongeveer 1 a 2 euro per dag.
Bel gewoon met de receptie van de camping, dan heb je meteen duidelijkheid!
Bel gewoon met de receptie van de camping, dan heb je meteen duidelijkheid!
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn ervaring is ook dat je voor een extra persoon wel iets moet bijbetalen, maar dat die kosten te overzien zijn. Zou inderdaad even contact opnemen met de camping, dan heb je gelijk duidelijkheid!
Gast- Gast
Thanks
We hebben gister avond toch nog maar geen vlucht geboekt. Heb net het reisbureau gebeld, en aangezien ik in principe voor 6 personen betaal hoef ik hem niet op te geven, ze controleren niet wie er waar slaapt en anders komen er alleen maar wijzigingskosten e.d bij. Zo de vlucht maar boeken !
We hebben gister avond toch nog maar geen vlucht geboekt. Heb net het reisbureau gebeld, en aangezien ik in principe voor 6 personen betaal hoef ik hem niet op te geven, ze controleren niet wie er waar slaapt en anders komen er alleen maar wijzigingskosten e.d bij. Zo de vlucht maar boeken !
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat maakt een persoon...
» Zou de persoon boven jou
» Hoeveel salade per persoon bij bbq?
» Gezonde een persoon maaltijden
» Wat koken voor 1 persoon?
» Zou de persoon boven jou
» Hoeveel salade per persoon bij bbq?