Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje over persoon bijboeken

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vraagje over persoon bijboeken Empty Vraagje over persoon bijboeken

Bericht  Barbabella ma 18 jul 2011 - 10:33

Wij hebben een 6 persoons sta caravan gehuurd in Spanje, waar mijn schoonbroertje ook met zijn vriendin zou zijn met haar ouders. Nu is het vorige week uit gegaan tussen die 2 en willen wij hem bij ons in de caravan mee nemen.
Weet iemand of ik dan extra zou moeten betalen ( los van toeristen belasting) Wij gaan met 2en en 1 kind dus qua caravan mogen er nog 3 personen bij. Moet ik hem dan bij laten schrijven? Hij komt namelijk een dag later met het vliegtuig en dat moet snel geboekt worden maar mocht dat niet zomaar kunnen zit hij met die vlucht.
We zijn bang dat als we de vlucht niet snel boeken dat ie vol zit. Iemand die het weet ???
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over persoon bijboeken Empty Re: Vraagje over persoon bijboeken

Bericht  Caro ma 18 jul 2011 - 19:39

Lijkt me op zich geen probleem, als het aantal personen in de camper maar niet overschreden wordt. Kan zijn dat je wel voor die persoon extra moet betalen, maar anders gewoon even de camping bellen, of de beheerder en je hebt antwoord!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lenthe ma 18 jul 2011 - 20:04

Hoe het precies in andere landen zit weet ik niet, maar waar ik heb gewerkt was het geen probleem. Als de caravan of bungalow voor 6 personen geschikt is, mogen er dus maximaal 6 personen in. De prijs kan wel wat omhoog gaan, je betaalt namelijk voor de caravan of bungalow, maar soms ook nog een bedrag per persoon. Toeristenbelasting kost geen vermogen, dat is maar ongeveer 1 a 2 euro per dag.
Bel gewoon met de receptie van de camping, dan heb je meteen duidelijkheid!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 21:27

Mijn ervaring is ook dat je voor een extra persoon wel iets moet bijbetalen, maar dat die kosten te overzien zijn. Zou inderdaad even contact opnemen met de camping, dan heb je gelijk duidelijkheid!

Gast
Gast

Bericht  Barbabella ma 18 jul 2011 - 21:31

Thanks

We hebben gister avond toch nog maar geen vlucht geboekt. Heb net het reisbureau gebeld, en aangezien ik in principe voor 6 personen betaal hoef ik hem niet op te geven, ze controleren niet wie er waar slaapt en anders komen er alleen maar wijzigingskosten e.d bij. Zo de vlucht maar boeken !
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud