Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Net zwanger en buikpijn

4 plaatsers

Ga naar beneden

Net zwanger en buikpijn Empty Net zwanger en buikpijn

Bericht  Tania wo 13 jul 2011 - 20:32

Ik ben nu zes weken zwanger. Mijn vorige zwangerschap heb ik van het begin tot het eind buikpijn gehad en ook nu heb ik alweer een week of 2-3 buikpijn. Vervelend maar wel overheen te komen.
Nou is het ook zo dat ik vorige keer al vrij vroeg harde buiken had, vanaf een week of 17 en dan vooral als ik aan het werk was en daarna. Toen moest ik halve dagen gaan werken en een maand daarna moest ik helemaal stoppen omdat ik ook veel bloed ging verliezen. Nu heb ik gisteravond gewerkt en toen ik thuis kwam en ging zitten had ik zo'n vervelend gevoel in m'n buik. Uiteraard geen harde buik, maar wel zo'n soort strak gevoel in m'n buik.
Ik vind het een beetje eng eigenlijk. Heeft iemand dit misschien ook gehad?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net zwanger en buikpijn Empty Re: Net zwanger en buikpijn

Bericht  sheila123 wo 13 jul 2011 - 20:34

Ik had wel dat zeurderige gevoel..net of ik ongi moest worden maar dat is vrij normaal. Als je je er niet lekker bij voelt moet je de verloskundige even bellen die kan je vaak net even geruststellen.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net zwanger en buikpijn Empty Re: Net zwanger en buikpijn

Bericht  Tania wo 13 jul 2011 - 20:42

sheila123 schreef:Ik had wel dat zeurderige gevoel..net of ik ongi moest worden maar dat is vrij normaal. Als je je er niet lekker bij voelt moet je de verloskundige even bellen die kan je vaak net even geruststellen.

Ja dat heb ik ook wel, maar dat heb ik gewoon 'normaal' zeg maar. Na het werken voelde het heel anders echt een heel strak vervelend gevoel. Een beetje het gevoel van een harde buik (maar dan toch anders ik kan het een beetje moeilijk uitleggen smile ).

Ik moet vanavond weer werken, als ik het weer heb daarna ga ik misschien morgen wel even de verloskundige bellen inderdaad.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net zwanger en buikpijn Empty Re: Net zwanger en buikpijn

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:06

Ik heb het ook bij het kleinste beetje inspanning.
Het zijn inderdaad niet echt harde buiken (hoewel het dat nu inmiddels wel zijn) maar een vervelend trekkend gevoel.

Ik ga dan altijd eventjes liggen en dan trekt het wel weg maar daardoor moet ik nu veel dingen laten.
(I.c.m. mijn bekken)

Ik kan geen blokje om, zelfs H. op de commode tillen kan er al voor zorgen dat ik buikpijn krijg.
Hopelijk trekt het bij jou nog een beetje weg als je wat verder bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net zwanger en buikpijn Empty Re: Net zwanger en buikpijn

Bericht  Tania wo 13 jul 2011 - 21:08

Wat vervelend dat jij het ook hebt Hazeltje. Werk je nog?

Ik hoop ook dat het nog weg trekt maar ik heb zo'n gevoel van niet. Gelukkig heb ik over een week vakantie dus dan kan ik even drie weken rustig aan doen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net zwanger en buikpijn Empty Re: Net zwanger en buikpijn

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:11

Nee, ik werk niet meer maar dat komt vanwege mijn bekken, de diarree en het overgeven wat ik al vanaf bijna het begin heb.
Niet zo zeer met mijn buikpijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net zwanger en buikpijn Empty Re: Net zwanger en buikpijn

Bericht  Tania wo 13 jul 2011 - 21:20

Hazeltje schreef:Nee, ik werk niet meer maar dat komt vanwege mijn bekken, de diarree en het overgeven wat ik al vanaf bijna het begin heb.
Niet zo zeer met mijn buikpijn.

Dan duurt de zwangerschap wel lang denk ik als je nu al zo'n last hebt. Ik vond het vorige keer al zo lang duren toen ik vanaf 22 weken thuis zat (al kan ik niet zien hoever je precies bent want ik kan je ticker niet zien).

Ik kan voorlopig echt nog niet thuis komen te zitten, ben net twee weken begonnen met m'n nieuwe werk Laughing . Hopelijk hou ik het gewoon nog een paar maandjes vol.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net zwanger en buikpijn Empty Re: Net zwanger en buikpijn

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:39

Ik had inderdaad ook een heel zeurend gevoel, net of ik ongesteld moest worden en of er een ballon in mijn buik zat die heel mijn buik oprekte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net zwanger en buikpijn Empty Re: Net zwanger en buikpijn

Bericht  SarahKey wo 13 jul 2011 - 22:02

Ik had ook een zeurend gevoel en precies bij 6 weken wat bruinig bloedverlies. Was meteen weer nerveus als wat. Maar is hier goedgekomen, schijnt vaker voor te komen rond de 6 weken.

Maar vervelend als je telkens zo'n buikpijn hebt. hug
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Net zwanger en buikpijn Empty Re: Net zwanger en buikpijn

Bericht  chipa wo 13 jul 2011 - 22:21

Ik had vanaf week 4 t/m week 8 ongeveer ongi pijn en bloedverlies (zowel bruin als rood)
Daarna geen buikpijn meer gehad gedurende de zwangerschap.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net zwanger en buikpijn Empty Re: Net zwanger en buikpijn

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 22:41

Tania schreef:
Hazeltje schreef:Nee, ik werk niet meer maar dat komt vanwege mijn bekken, de diarree en het overgeven wat ik al vanaf bijna het begin heb.
Niet zo zeer met mijn buikpijn.

Dan duurt de zwangerschap wel lang denk ik als je nu al zo'n last hebt. Ik vond het vorige keer al zo lang duren toen ik vanaf 22 weken thuis zat (al kan ik niet zien hoever je precies bent want ik kan je ticker niet zien).

Ik kan voorlopig echt nog niet thuis komen te zitten, ben net twee weken begonnen met m'n nieuwe werk Laughing . Hopelijk hou ik het gewoon nog een paar maandjes vol.

Hou maar op. Ik baal er flink van Sad
Maar ja, er is niks aan te doen.
Oh, ik ben nu bijna 20 weken.

Tot de twaalf weken heb ik ook flink bloedverlies gehad.
Ook allemaal rare stolsels. Vanaf dat we terug kwamen van de vakantie heb ik daar geen last meer van gehad gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net zwanger en buikpijn Empty Re: Net zwanger en buikpijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum