Wanneer hebben jullie vakantie?
+43
Katrien
Lady4
Mida4you
Ragazza
Rush
Capt'n Zero
Fearie
Alex
Ilovethe90s
Loes263
Taeda
Japie
Slakje
Arwyn
M_as
Sam
rapa nui
Pineco
Burn
Poubelle
Jeanette
SoGood
Blond
Snoes
Reeza
Barbabella
Middleme
Jasmine
Punk'd
Toet
Snirp
Sterre
Marin
Caramba
xxjojootjexx
Zonnetje
Tania
Sarah1985
Aziraphale
Shisha
Fortissimo
Atelier Madame
Razz
47 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wanneer hebben jullie vakantie?
Ik heb vakantie van 1 augustus tot 16 augustus. Ik ga met mijn vriend kamperen in Frankrijk (Cevennen/Ardeche).
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Ik heb vanaf vr 14 juni 2 weken vakantie. We gaan 1 weekje naar Center Parcs :-) de andere week zijn we gewoon lekker bij huis
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Nu. Afgelopen tien dagen zijn mijn vriend en ik naar Curaçao geweest en ik heb nu nog een week vakantie. In juli heb ik nog twee weken en gaan we een weekje naar Terschelling met ons (stief)zoontje. In december waarschijnlijk nog een weekje op wintersport.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb mijn vriend net als tip een linkje gestuurd voor een week NYC voor mijn verjaardag in de herfst. Dan hoeft hij ook niet meer na te denken voor een leuk cadeau. Hoe attent van mij.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb vanaf 24 augustus 3 weken vakantie, dan ga ik in Frankrijk kamperen samen met mijn man. Waar precies in Frankrijk weten we nog niet, we zien wel waar we uitkomen.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Ik krijg eind juli vakantie, tot begin september. Mijn man heeft in die tijd ook 3 weken vrij en dan gaan we ook op vakantie, maar we hebben nog niets geboekt.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Mida4you schreef:Ik heb vanaf vr 14 juni 2 weken vakantie. We gaan 1 weekje naar Center Parcs :-) de andere week zijn we gewoon lekker bij huis
Ooh lekker wij hebben ook van 14 juni twee weken vrij en zijn ook aan het kijken voor weekje Center Parcs. Nog tips?
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
SoGood schreef:Ik heb mijn vriend net als tip een linkje gestuurd voor een week NYC voor mijn verjaardag in de herfst. Dan hoeft hij ook niet meer na te denken voor een leuk cadeau. Hoe attent van mij.
Even een reisje new yor voor je verjaardag
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ga eind augustus 3 dagen met vrienden + hun kinderen naar Slagharen toe (net als vorig jaar, maar gaan nu met zijn 11-en )
& hoop misschien in September/Oktober nog een week naar de zon te gaan met vriend! We zijn maand geleden al in Turkije geweest, dat dan weer wel.
& hoop misschien in September/Oktober nog een week naar de zon te gaan met vriend! We zijn maand geleden al in Turkije geweest, dat dan weer wel.
Gast- Gast
Ik heb zomervakantie van 20 juli t/m 1 september. Heerlijk! Ik ga 28 juli een dagje naar de Zwarte Cross, dan 5 augustus acht dagen naar Macedonië en dan nog naar Lowlands. Zin in!!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb vakantie van 27 juni t/m 2 september, maar da's lullig want ik studeer nog
Samen met mijn vriend ga ik 30 juni 2 weekjes rondreizen in Italië, en nu het zo dichtbij komt kan ik niet wachtenn!
Samen met mijn vriend ga ik 30 juni 2 weekjes rondreizen in Italië, en nu het zo dichtbij komt kan ik niet wachtenn!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer krijgen jullie vakantie?
» Wanneer hebben jullie
» Wanneer hebben jullie getest?
» Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan?
» Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld?
» Wanneer hebben jullie
» Wanneer hebben jullie getest?
» Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan?
» Wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: