Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer hebben jullie vakantie?

+43
Katrien
Lady4
Mida4you
Ragazza
Rush
Capt'n Zero
Fearie
Alex
Ilovethe90s
Loes263
Taeda
Japie
Slakje
Arwyn
M_as
Sam
rapa nui
Pineco
Burn
Poubelle
Jeanette
SoGood
Blond
Snoes
Reeza
Barbabella
Middleme
Jasmine
Punk'd
Toet
Snirp
Sterre
Marin
Caramba
xxjojootjexx
Zonnetje
Tania
Sarah1985
Aziraphale
Shisha
Fortissimo
Atelier Madame
Razz
47 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer hebben jullie vakantie?

Bericht  Ragazza zo 26 mei 2013 - 23:25

Ik heb vakantie van 1 augustus tot 16 augustus. Ik ga met mijn vriend kamperen in Frankrijk (Cevennen/Ardeche).
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer hebben jullie vakantie?

Bericht  Mida4you zo 26 mei 2013 - 23:56

Ik heb vanaf vr 14 juni 2 weken vakantie. We gaan 1 weekje naar Center Parcs :-) de andere week zijn we gewoon lekker bij huis
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Lady4 zo 26 mei 2013 - 23:59

Nu. smile Afgelopen tien dagen zijn mijn vriend en ik naar Curaçao geweest en ik heb nu nog een week vakantie. In juli heb ik nog twee weken en gaan we een weekje naar Terschelling met ons (stief)zoontje. In december waarschijnlijk nog een weekje op wintersport.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SoGood ma 27 mei 2013 - 0:25

Ik heb mijn vriend net als tip een linkje gestuurd voor een week NYC voor mijn verjaardag in de herfst. Dan hoeft hij ook niet meer na te denken voor een leuk cadeau. Hoe attent van mij. Wanneer hebben jullie vakantie? - Pagina 3 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Katrien ma 27 mei 2013 - 0:28

Ik heb vanaf 24 augustus 3 weken vakantie, dan ga ik in Frankrijk kamperen samen met mijn man. Waar precies in Frankrijk weten we nog niet, we zien wel waar we uitkomen.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Bericht  Mizz_S ma 27 mei 2013 - 1:27

Ik krijg eind juli vakantie, tot begin september. Mijn man heeft in die tijd ook 3 weken vrij en dan gaan we ook op vakantie, maar we hebben nog niets geboekt.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  love ma 27 mei 2013 - 3:55

Mida4you schreef:Ik heb vanaf vr 14 juni 2 weken vakantie. We gaan 1 weekje naar Center Parcs :-) de andere week zijn we gewoon lekker bij huis

Ooh lekker wij hebben ook van 14 juni twee weken vrij en zijn ook aan het kijken voor weekje Center Parcs. Nog tips?
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Atelier Madame ma 27 mei 2013 - 4:11

SoGood schreef:Ik heb mijn vriend net als tip een linkje gestuurd voor een week NYC voor mijn verjaardag in de herfst. Dan hoeft hij ook niet meer na te denken voor een leuk cadeau. Hoe attent van mij. Wanneer hebben jullie vakantie? - Pagina 3 561177

Even een reisje new yor voor je verjaardag :shock:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast ma 27 mei 2013 - 4:41

Ik ga eind augustus 3 dagen met vrienden + hun kinderen naar Slagharen toe (net als vorig jaar, maar gaan nu met zijn 11-en smile)
& hoop misschien in September/Oktober nog een week naar de zon te gaan met vriend! We zijn maand geleden al in Turkije geweest, dat dan weer wel.

Gast
Gast

Bericht  Bliss ma 27 mei 2013 - 4:44

Ik heb zomervakantie van 20 juli t/m 1 september. Heerlijk! Ik ga 28 juli een dagje naar de Zwarte Cross, dan 5 augustus acht dagen naar Macedonië en dan nog naar Lowlands. Zin in!! Wanneer hebben jullie vakantie? - Pagina 3 281626781

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Femme ma 27 mei 2013 - 4:49

Ik heb vakantie van 27 juni t/m 2 september, maar da's lullig want ik studeer nog nerd

Samen met mijn vriend ga ik 30 juni 2 weekjes rondreizen in Italië, en nu het zo dichtbij komt kan ik niet wachtenn!

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: