Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer hebben jullie vakantie?

+43
Katrien
Lady4
Mida4you
Ragazza
Rush
Capt'n Zero
Fearie
Alex
Ilovethe90s
Loes263
Taeda
Japie
Slakje
Arwyn
M_as
Sam
rapa nui
Pineco
Burn
Poubelle
Jeanette
SoGood
Blond
Snoes
Reeza
Barbabella
Middleme
Jasmine
Punk'd
Toet
Snirp
Sterre
Marin
Caramba
xxjojootjexx
Zonnetje
Tania
Sarah1985
Aziraphale
Shisha
Fortissimo
Atelier Madame
Razz
47 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie vakantie?

Bericht  Gast vr 24 mei 2013 - 3:53

Ik heb geen vakantie deze zomer. Plan mijn vakantie altijd in de winter, zodat ik naar de zon kan een paar weken. Anders trek ik het NL'se weer echt niet. In de zomer vind ik het niet erg om veel te werken. Je hebt dan de hele avond nog om lekker in het park te hangen en wat te bbq'en met vrienden, of een flesje wijn open te trekken, heerlijk!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer hebben jullie vakantie?

Bericht  SoGood vr 24 mei 2013 - 4:00

KimRosenberg85 schreef:Ik heb geen vakantie deze zomer. Plan mijn vakantie altijd in de winter, zodat ik naar de zon kan een paar weken. Anders trek ik het NL'se weer echt niet. In de zomer vind ik het niet erg om veel te werken. Je hebt dan de hele avond nog om lekker in het park te hangen en wat te bbq'en met vrienden, of een flesje wijn open te trekken, heerlijk!

Nou, ik hoop dat het nog wat gaat worden die zomer met BBQ's, parkavondjes met wijn, terrasjes enz. Ik kijk nu naar buiten en ik zie alleen maar regen en donkere wolken. Vanavond heb ik een hele leuke outfit bedacht die echt alleen met pumps kan. Fuck it, ik zal ze gewoon dragen maar vooralsnog zijn het voornamelijk enkellaarsjes.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 24 mei 2013 - 4:08

Ik heb vandaag heerlijk in de zon vis gegeten! Ja, het is nog wat koeltjes, maar de zon scheen haast de hele dag! Very Happy Ik verwacht de komende drie maanden wel dat het warmer wordt, maar voor mij is een graad of 18-20 ook prima

Gast
Gast

Bericht  Burn vr 24 mei 2013 - 4:13

Ik ga zondag een weekje op vakantie, dan ga ik mee ala vrijwilliger.
En ik heb van 6 tot 20 juli vakantie, dan ga ik met Exogenesis op vakantie. En dat wordt waarschijnlijk Nederland, Duitsland, België of Noord-Frankrijk. .

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Pineco vr 24 mei 2013 - 4:31

Wat een luxe Jeanette, geniet ervan!
Ik heb vanaf morgen vakantie, tot en met 4 juni. We gaan 9 dagen naar Oostenrijk. Ik heb sinds vorig jaar mei niet meer echt vrij gehad, dus ik ben er echt aan toe!
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Punk'd vr 24 mei 2013 - 5:55

Ik heb vanmiddag een supercool appartement in Barcelona bevestigd met een 360graden dakterras van 45 m2. Whaa ben zo blij. En dan lekker 2 weken met mijn vriend daar chillen Very Happy

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  rapa nui vr 24 mei 2013 - 6:04

22 juli tm 18 augustus. Lekker 4 weken vrij en daarvan 3 1/2 week naar Zuid-Duitsland.

In juni nog een lang weekend naar Dusseldorf en dan in oktober nog 6 dagen naar Leipzig.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  rapa nui vr 24 mei 2013 - 6:05

Punk'd schreef:Ik heb vanmiddag een supercool appartement in Barcelona bevestigd met een 360graden dakterras van 45 m2. Whaa ben zo blij. En dan lekker 2 weken met mijn vriend daar chillen Very Happy

Dit lijkt me ook wel ontzettend leuk. Zal er wel nooit van komen ivm andere dingen die ik nog wil doen maar Barcelona lijkt me wel een ideale stad om daar 2 weken door te brengen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Sam vr 24 mei 2013 - 6:06

Eerste 3 weken van september.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  M_as vr 24 mei 2013 - 6:10

eerste 2,5 week van juni, gaan 4 juni 2 weken naar egypte.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Punk'd vr 24 mei 2013 - 21:09

rapa nui schreef:
Punk'd schreef:Ik heb vanmiddag een supercool appartement in Barcelona bevestigd met een 360graden dakterras van 45 m2. Whaa ben zo blij. En dan lekker 2 weken met mijn vriend daar chillen Very Happy

Dit lijkt me ook wel ontzettend leuk. Zal er wel nooit van komen ivm andere dingen die ik nog wil doen maar Barcelona lijkt me wel een ideale stad om daar 2 weken door te brengen.

Ja dat lijkt mij ook! Very Happy Ik heb deze keer weer op van alles gezocht (van all in, tot afgelegen appartementjes in Griekenland tot huisje op Curacao), maar wij zijn gewoon types die strand en strand willen combineren. Vorig jaar zijn we op rondtoch geweest door Italie maar dat was gewoon teveel voor 2,5 week (3 steden in appartementen/hotels zonder balkon en allemaal niet aan het strand) waardoor het uit eten zo duur was haha. De vakantie zelf was heel leuk (2 pakjes pleister i.v.m. blaren haha), maar we wilde het dit jaar dus wel wat anders aanpakken.

En all inn trek ons eigenlijk niet. Alleen als we op huwelijksreis gaan zouden we wel naar een mini resort willen in Mozambique of de Malediven (maar die resorts met 5 restaurants en 300 kamers dat is het niet). En te afgelegen (zoals in de bergen o.i.d.) daar zijn we dan weer veel te stads voor. We willen wel kunnen wandelen door gezellig straatjes en ijsjes eten.

Ik denk echt dat dit de juiste keuze is Wanneer hebben jullie vakantie? - Pagina 2 281626781(vooral het dakterras doet het hem voor mij. Gewoon lekker buiten kunnen eten en chillen. Er staat ook zo'n 2 persoonschill bed op! Aahh zo leuk haha).

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542

Bericht  Gast vr 24 mei 2013 - 21:15

Saaaaaa, dat klinkt leuk Punk'd!

Ik ga over een maand naar Namibië, wat ik daar ga doen is nog geen plan voor. In augustus ga ik nog een lang weekend naar Engeland, zoals elk jaar eigenlijk. En ws eind van het jaar nog een weekend naar Budapest. Ik zit alleen wel te broeden op meer Laughing

Gast
Gast

Bericht  Arwyn vr 24 mei 2013 - 21:21

Oei, klinkt goed Punk'd!
Mijn vriend zou dat alleen helemaal niks vinden, 2 weken in een stad op vakantie..

Wij hebben in augustus vakantie, ik 2 weekjes. De bedoeling is om naar Oostenrijk te gaan, maar dat weten we nog niet zeker. Ook afhankelijk van wat voor weer het daar dan is.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin vr 24 mei 2013 - 21:26

Punkd via waar heb je dat appartement geboekt? Klinkt echt super leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Slakje vr 24 mei 2013 - 22:50

Wij gaan niet op vakantie. Wij zijn enkele dagen naar Londen geweest in februari als vakantie. Ik wil ook op vakantie...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Japie za 25 mei 2013 - 2:11

Ik heb de eerste 2 weken van september vakantie. Ik heb nog geen vakantieplannen.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Taeda za 25 mei 2013 - 3:06

Wij hebben eind september/begin oktober drie weken vakantie. We weten nog niet wat we gaan doen, ergens naartoe vliegen waar de zon schijnt sunny

Voor ons toch een nieuwe ervaring, ik heb heel mijn leven gekampeerd, nu dus een hotel of appartement. Maar ik heb er zin in!
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305

Bericht  Reeza za 25 mei 2013 - 3:13

Uiteindelijk gaan we over 3 weken al een weekje naar Kreta! Heerlijk sunny
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Loes263 za 25 mei 2013 - 23:45

Ik heb net afgelopen week vakantie gehad. We zijn een weekje naar Turkije geweest. Morgen moet ik weer werken.
Verder heb ik de laatste twee weken van augustus nog vrij.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Ilovethe90s zo 26 mei 2013 - 0:41

Halverwege augustus en we gaan 14 dagen naar Santa Susanna, ik heb er nu al zin in. Helemaal nu de sunny hier zo weinig schijnt.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Snoes zo 26 mei 2013 - 21:58

Punk'D, dat appartement klinkt echt gaaf haha Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Alex zo 26 mei 2013 - 22:03

Onze vakantie begint op 6 juni (volgende week al! Wanneer hebben jullie vakantie? - Pagina 2 281626781). De dag erna, 7 juni, vertrekken we voor twee weken naar Zuid-Frankrijk. We zullen 23 juni weer thuiskomen. Ik heb zó'n zin in die vakantie! Ondanks dat we met mijn schoonouders gaan en mijn schoonvader altijd zijn zin wil doordrijven, maar ik nu besloten heb niet toe te geven aan zijn gedram.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Fearie zo 26 mei 2013 - 22:39

Wij zijn net terug van 11 dagen Ibiza, voorlopig geen vakantie meer.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Capt'n Zero zo 26 mei 2013 - 23:23

Ik ben ook al geweest, weekje New York gedaan. Nu alleen nog Lowlands, meer vakantie kan ik niet betalen.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Rush zo 26 mei 2013 - 23:25

Ik weet nog niet wanneer en hoelang ik vrij neem. We gaan in ieder geval niet op vakantie.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: