Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan?

+7
Lientje
Ugly Betty
Pussycat
Jelin
dizzy
meisjesmama
Pien
11 plaatsers

Ga naar beneden

baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan? Empty baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan?

Bericht  Pien zo 4 sep 2011 - 22:02

Wij hebben van mijn zwager een armbandje voor E gekregen met haar naam erin. Super schattig!
Hebben hem gelijk even bij haar om gedaan en hij paste al goed.

De kraamverzorgster zij alleen dat het slim is om dat nu nog niet om te doen, ik weet verder niet waarom ofzo maar ze raadde het ons echt af. Vroeg me af wanneer jullie hem om hebben gedaan?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan? Empty Re: baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan?

Bericht  meisjesmama zo 4 sep 2011 - 22:07

Ze hadden hem beide in de kraamweek nog om te kregen.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan? Empty Re: baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan?

Bericht  dizzy zo 4 sep 2011 - 22:09

ja wij hadden hem destijds ook al supersnel omgedaan, en bijna nooit meer af. Tot hij heel strak ging zitten.
dizzy
dizzy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 44
Registratiedatum : 10-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan? Empty Re: baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan?

Bericht  Jelin zo 4 sep 2011 - 22:14

Wij hebben het armbandje gelijk aan gedaan en is er pas af gegaan toen ie kapot is gegaan, helaas!

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan? Empty Re: baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan?

Bericht  Pussycat zo 4 sep 2011 - 22:19

Vonden jullie dat niet eng zo'n armbandje? Ik denk dat mijn dochter die allang er had afgestrokken.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan? Empty Re: baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 22:29

Bij beide gelijk de eerste dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan? Empty Re: baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan?

Bericht  Ugly Betty zo 4 sep 2011 - 22:36

Ik heb ook zo'n armbandje aan mijn nichtje gegeven en die heeft hem ook in de eerste week al omgekregen en nu draagt ze hem nog (ze is 2,5 jaar).
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan? Empty Re: baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan?

Bericht  Lientje zo 4 sep 2011 - 22:38

Bij ons hebben ook alle 2 hun armbandje vrij snel omgekregen.
De oudste heeft inmiddels een keer een nieuwe gekregen omdat we z'n naam niet meer konden lezen. En voor de jongste moeten we nu een nieuwe halen want die andere is te klein geworden...
Lientje
Lientje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 277
Registratiedatum : 04-01-11
Woonplaats : In de buurt van Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan? Empty Re: baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 23:02

Wij hebben het meteen om gedaan, bij de oudste, en bij de tweeling ook.

Voor de tweeling hadden we het allerkleinste armbandje wat er maar te vinden is, die past dus nu even niet meer op het kleinste gaatje, tot ze het grotere gaatje kunnen, maar dat is nu dus nog te wijd, dus nu hebben ze even niks om.

Je moet er gewoon goed op letten dat het niet te los zit, als het zo over de pols glijdt, zou ik even wachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan? Empty Re: baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan?

Bericht  Lady4 zo 4 sep 2011 - 23:11

Mijn zusje en zwager hebben er ook een gekocht voor hun zoontje, maar die is nog veel te groot! smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan? Empty Re: baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan?

Bericht  Makamba ma 5 sep 2011 - 0:31

Ik weet het niet meer precies, maar wij hebben 'm ook vrij snel omgedaan! Daarna is ie stuk gegaan en heeft ze nog 2 keer een nieuw armbandje gekregen, maar nu heeft ze geen armbandje meer om.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan? Empty Re: baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan?

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 0:33

D. pas rond de anderhalf. Daarvoor was ik te bang dat ze erop ging sabbelen, dat er iets af zou vallen en dat ze dat zou inslikken / zich erin verslikken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan? Empty Re: baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan?

Bericht  PiP ma 5 sep 2011 - 23:05

We hebben hem meteen om gedaan.
Met een jaar was hij te klein.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan? Empty Re: baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan?

Bericht  sheila123 ma 5 sep 2011 - 23:44

Bij beide kinderen meteen na de geboorte omgedaan. Oudste heeft hem omgehad tot 5 maanden toen zat ie te strak. Jongste draagt em ook al niet meer die ging er al aan zitten trekken en zo vond dat eng dus die draagt em ook al niet meer.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan? Empty Re: baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan?

Bericht  Pien ma 5 sep 2011 - 23:58

Jeetje dan vraag ik me serieus af waarom de kraamverzorgster dat gezegd heeft als vrijwel iedereen van hier hem gewoon gelijk om heeft gedaan... Ze ligt nu heerlijk te slapen, vanavond na het eten ga ik met haar douchen en daarna doen we hem om!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan? Empty Re: baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan?

Bericht  PiP di 6 sep 2011 - 0:09

Misschien omdat ze hem af kunnen trekken en in de mond kunnen stoppen?
Maar als ze heel klein zijn doen ze dit niet eens, tenminste F keek er totaal niet naar om.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan? Empty Re: baby armbandje, vanaf wanneer hebben jullie die om gedaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum