Goedemorgen!
+2
Burn
PeperMunt
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Goedemorgen allemaal
Wat gaan jullie vandaag doen? Aan het werk? of heb je andere plannen?
Ik moet over een half uur mijn kat naar de dierenarts brengen want hij word gecastreerd vandaag. Heb erg slecht geslapen en ben heel zenuwachtig haha. Had niet verwacht dat ik hier nerveus om zou zijn.
Daarna moet ik aan het werk maar ben op het moment zo misselijk dat ik twijfel of ik mij ziek meld of niet.
Wat gaan jullie vandaag doen? Aan het werk? of heb je andere plannen?
Ik moet over een half uur mijn kat naar de dierenarts brengen want hij word gecastreerd vandaag. Heb erg slecht geslapen en ben heel zenuwachtig haha. Had niet verwacht dat ik hier nerveus om zou zijn.
Daarna moet ik aan het werk maar ben op het moment zo misselijk dat ik twijfel of ik mij ziek meld of niet.
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen!
Ik kon uitslapen, maar lig al weer wakker.
Vandaag om 11u naar de fysio, vanmiddag nog geen plannen.
En vanavond ga ik met mijn vrijwilligerswerk naar een G-festival hier in de buurt!
Beterschap PeperMunt!
Ik kon uitslapen, maar lig al weer wakker.
Vandaag om 11u naar de fysio, vanmiddag nog geen plannen.
En vanavond ga ik met mijn vrijwilligerswerk naar een G-festival hier in de buurt!
Beterschap PeperMunt!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedemorgen, kan me voorstellen dat je er slecht van geslapen hebt.
Ik ben vandaag een dagje vrij, vanmorgen lekker rustig aan doen zo nog wel even een was aanzetten en vanmiddag breng ik alle kids naar school en ga ik zelf even boodschappen doen. Vanavond avond vierdaagse lopen, mijn enige avond ook meteen. Want morgen ben ik weer aan het werk.
Fijne dag all!
Ik ben vandaag een dagje vrij, vanmorgen lekker rustig aan doen zo nog wel even een was aanzetten en vanmiddag breng ik alle kids naar school en ga ik zelf even boodschappen doen. Vanavond avond vierdaagse lopen, mijn enige avond ook meteen. Want morgen ben ik weer aan het werk.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal!!!
Ik ben al lekker aan het werk. Lekker drukke dag vandaag, dan gaat de tijd lekker snel
Vanavond naar de verjaardag van mijn nichtje, en dan morgenochtend naar Duitsland.
Weekendje naar een wijnboerderij!
Fijne dag allemaal!!
Ik ben al lekker aan het werk. Lekker drukke dag vandaag, dan gaat de tijd lekker snel
Vanavond naar de verjaardag van mijn nichtje, en dan morgenochtend naar Duitsland.
Weekendje naar een wijnboerderij!
Fijne dag allemaal!!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Goedemorgen allemaal!
Vroeg op vanmorgen, lekker een rondje hardgelopen om de dag mee te beginnen Nu aan het ontbijten en dan eens kijken wat ik verder ga doen...
Zit momenteel zonder werk thuis dus druk bezig met solliciteren enzo. Daarnaast ff naar buiten als het kan, en heb nu wat meer tijd om het huishouden even goed bij te houden en af en toe iets extra's te doen als kastjes uitsoppen, kast opruimen... Helemaal met dit rotweer, bah!
Fijne dag allemaal!
Vroeg op vanmorgen, lekker een rondje hardgelopen om de dag mee te beginnen Nu aan het ontbijten en dan eens kijken wat ik verder ga doen...
Zit momenteel zonder werk thuis dus druk bezig met solliciteren enzo. Daarnaast ff naar buiten als het kan, en heb nu wat meer tijd om het huishouden even goed bij te houden en af en toe iets extra's te doen als kastjes uitsoppen, kast opruimen... Helemaal met dit rotweer, bah!
Fijne dag allemaal!
*Bloempje*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Goedemorgen!
Er zou vandaag een vriendin op de koffie komen maar de appte net dat ze zo slecht heeft geslapen vannacht dus ze komt nu een andere keer. Vanmiddag moet ik nog even naar de verloskundige en verder heb ik eigenlijk helemaal geen plannen.
Ik heb aardig wat last van mijn buik dus ik denk dat ik een dagje bank hou en criminal minds ga kijken.
Fijne dag allemaal!
Er zou vandaag een vriendin op de koffie komen maar de appte net dat ze zo slecht heeft geslapen vannacht dus ze komt nu een andere keer. Vanmiddag moet ik nog even naar de verloskundige en verder heb ik eigenlijk helemaal geen plannen.
Ik heb aardig wat last van mijn buik dus ik denk dat ik een dagje bank hou en criminal minds ga kijken.
Fijne dag allemaal!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Rood schreef:Ik ga m'n koffer inpakken voor een trip naar Barcelona.
Leuk! Veel plezier!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Rood schreef:Ik ga m'n koffer inpakken voor een trip naar Barcelona.
Veel plezier Rood! Op naar de zon, zee, strand en cultuur
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Pepermunt: sterkte en beterschap vandaag.
Burn: Leuk, veel plezier!
Zazou, succes met lopen vanavond en een fijne dag vandaag
Snirp: niet te veel wijn drinken he :p Veel plezier
*Bloempje* als je je verveeld, er moet hier ook nog van alles gebeuren :-) Succes met solliciteren!
Sisha: jammer dat je afspraak niet doorging. Succes bij de vk vandaag en veel plezier met tv kijken
Rood: gaaf, ik wens je heel veel plezier in Barcelona
Ik ga na de voeding van mijn zoontje met de bus naar het wc hier. Even boodschapjes halen, dan even op visite bij mijn vader en daarna naar een vriendinnetje. Vanavond gewoon lekker bankhangen met mijn man.
Burn: Leuk, veel plezier!
Zazou, succes met lopen vanavond en een fijne dag vandaag
Snirp: niet te veel wijn drinken he :p Veel plezier
*Bloempje* als je je verveeld, er moet hier ook nog van alles gebeuren :-) Succes met solliciteren!
Sisha: jammer dat je afspraak niet doorging. Succes bij de vk vandaag en veel plezier met tv kijken
Rood: gaaf, ik wens je heel veel plezier in Barcelona
Ik ga na de voeding van mijn zoontje met de bus naar het wc hier. Even boodschapjes halen, dan even op visite bij mijn vader en daarna naar een vriendinnetje. Vanavond gewoon lekker bankhangen met mijn man.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: