Peuter erge diarree, thuis houden?
+5
Mida4you
smurfie
Laurientje
Purpleflower
Funk
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Peuter erge diarree, thuis houden?
Ben er eigenlijk al wel uit maar ben benieuwd wat jullie zouden doen.
L. werd vanochtend wakker en zat helemaal onder. Hij heeft blijkbaar vannacht diarree gekregen en is hier niet wakker van geworden. Zelfs zijn hele benen/voeten zaten helemaal onder. Nu net, (2 uur later) weer hele broek vol.
Hij is verder wel vrolijk, geen koorts, oogt niet ziek en drinkt goed.
Vandaag zou precies de dag zijn dat hij een dagje naar de opvang gaat (hij vindt dat heel leuk en het geeft mij wat rust ivm mijn bekken instabiliteit)
Ik twijfelde of ik hem thuis zou houden maar laat hem denk ik lekker hier.
L. werd vanochtend wakker en zat helemaal onder. Hij heeft blijkbaar vannacht diarree gekregen en is hier niet wakker van geworden. Zelfs zijn hele benen/voeten zaten helemaal onder. Nu net, (2 uur later) weer hele broek vol.
Hij is verder wel vrolijk, geen koorts, oogt niet ziek en drinkt goed.
Vandaag zou precies de dag zijn dat hij een dagje naar de opvang gaat (hij vindt dat heel leuk en het geeft mij wat rust ivm mijn bekken instabiliteit)
Ik twijfelde of ik hem thuis zou houden maar laat hem denk ik lekker hier.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Re: Peuter erge diarree, thuis houden?
Ik zou hem naar de opvang brengen. Als hij zich niet lekker gaan voelen haal je hem weer op.
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Thuis houden !
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Ik zou hem thuis houden. Stel dat hij wel een virusje heeft kan hij geel veel kindjes besmetten. Het is bij ons ook een regel dat kinderen bij diaree thuis blijven of na 3x diaree op het kdv worden opgehaald ook ivm besmetting.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Ik zou hem ook thuishouden.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ja, ik laat hem lekker thuis. Idd ivm besmettingsgevaar maar ook omdat ik bang ben dat ie toch niet lekker is/wordt en ze dit niet op tijd zien. Dat zou ik naar vinden.
Funk- Prater
Dat zou ik ook doen idd. Vind het zelf altijd bijzonder irritant als ouders hun kind ziek naar de psz doen. Hoe vaak ik al wel niet mee heb gemaakt dat ik dan twee dagen later ook met een zieke dochter zat...
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Dankjewel! Ik laat hem idd lekker bij me thuisSarahKey schreef:Ik had hem ook thuis gelaten. Beterschap met je ventje
Funk- Prater
Pas had L het ook, en ik heb haar thuis gehouden.
Idd ivm besmettingsgevaar, maar ook vanwege het feit dat ik het zielig vond en haar lekker bij me wilde houden, ook al was ze lekker aan het spelen
Idd ivm besmettingsgevaar, maar ook vanwege het feit dat ik het zielig vond en haar lekker bij me wilde houden, ook al was ze lekker aan het spelen
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ja, hij scharrelt nu ook wel wat rond maar ik vind het toch geen prettig idee om hem weg te brengen. Hij had laatst ook al zo'n dag met wel 8 waterige luiers. Vandaag lijkt weer zo'n dag te worden. Tot Nu toe al 3 x. Kan dit van doorkomende kiezen komen?Parel schreef:Pas had L het ook, en ik heb haar thuis gehouden.
Funk- Prater
Kan van kiezen komen.
Hier helpt een geraspte appel tegen.diarree
Hier helpt een geraspte appel tegen.diarree
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Ik zou hem ook thuis houden. Er is nu een nieuw middeltje op de markt en dat heet Tasectan (verkrijgbaar bij de apotheek) dan zijn hele kleine zakjes met poeder die je door wat drinken moet doen. Er zit geen smaakje aan en hier hielp het als een trein!
Beterschap!
Beterschap!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Oke bedankt bedankt voor de tip! !Razz_ schreef:Ik zou hem ook thuis houden. Er is nu een nieuw middeltje op de markt en dat heet Tasectan (verkrijgbaar bij de apotheek) dan zijn hele kleine zakjes met poeder die je door wat drinken moet doen. Er zit geen smaakje aan en hier hielp het als een trein!
Beterschap!
Funk- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» De houden of niet houden?-topic
» Diarree
» Gestopt met de pil... erge last in onderbuik
» Erge luieruitslag..
» zoontje al 3 weken aan de diarree
» Diarree