Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf wanneer iets met de haartjes doen?

+4
Printje
PiP
Annie24
Caroow
8 plaatsers

Ga naar beneden

Vanaf wanneer iets met de haartjes doen? Empty Vanaf wanneer iets met de haartjes doen?

Bericht  Caroow di 21 mei 2013 - 7:15

R heeft een beste bos haar op zijn hoofd, en dit staat na de nacht echt alle kanten op. Ik vind dat zelf niet zo leuk, maar ik weet ook niet zo goed wat ik er mee moet doen. Eerst kamde ik het in een hanenkammetje, maar zijn haar is daar nu te lang voor, of ik moet gel gebruiken. Maar dat lijkt me niet heel goed om elke dag te gebruiken.

Bij een meisje is het makkelijk, een haarbandje of een knipje en het lijkt al snel ergens op, maar wat doe je bij een jongen?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer iets met de haartjes doen? Empty Re: Vanaf wanneer iets met de haartjes doen?

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 7:19

Knippen?

Gast
Gast

Vanaf wanneer iets met de haartjes doen? Empty Re: Vanaf wanneer iets met de haartjes doen?

Bericht  Caroow di 21 mei 2013 - 7:20

In een model? Gewoon alles er af? En wie gaat dat doen?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Annie24 di 21 mei 2013 - 7:23

Idd knippen. Gewoon door de kapper

Y. Ging toen hij 8 weken was voor het eerst en nu gaat hij om de 6 weken met mij mee.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PiP di 21 mei 2013 - 7:25

Ik zou als het echt te lang wordt gewoons eens bij een kapper binnenstappen en vragen of ze ervaring hebben met jonge kindjes knippen.
Je "kan" inderdaad weinig bij een jongetje doen.
Wij zijn vandaag voor het eerst bij de kapper geweest :-)

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 7:25

Desnoods doe je het zelf als je het te duur vindt.

Gast
Gast

Bericht  Printje di 21 mei 2013 - 7:26

Bij R had ik dat probleem ook idd, ik knipte zelf de lange piekjes er wat vanaf. Maar toen het echt meer en meer werd ging ik naar de kapper.

Bij N is het minder 'erg' dat ze van die lange piekhaartjes heeft, ik heb zelfs al van die hele kleine speldjes voor dr maar die blijven nog niet goed zitten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 7:27

Bij A was het ook al zo snel lang. Het zwiepte alle kanten op, behalve de kant die ik graag zag. ik deed er wat haarlotion in en probeerde het dan naar de zijkant te kammen. Met 4 maanden ben ik met hem naar de kapper gegaan. Aan de zijkanten heb ik het toen kort laten knippen en bovenop ietsje langer zodat ik het in het midden bij elkaar kon "knijpen" tot een klein hanenkammetje.

Ik wilde het nu langer laten groeien, omdat hij het echt haat om naar de kapper te gaan. Maar het is nu geen gezicht meer. Dus donderdag gaan we in de herkansing en komt er een thuiskapster. Hopelijk heeft hij genoeg afleiding aan Dora en het Zandkasteel....

Gast
Gast

Bericht  PiP di 21 mei 2013 - 7:28

Denk trouwens dat een kindje van 2 maand qua beweging haast makkelijker te knippen is :-)
Hij moet waarschijnlijk wel op schoot, volgens mij krijg jij dan een mantel om en hij.

Zelf doen zou ik trouwens niet durven laughcry
En de kosten vallen bij die kleintjes vaak wel mee.
Bij de kapper van mijn man kostte het de 1e keer niks.(man is ook geknipt)

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Caroow di 21 mei 2013 - 7:30

Mijn vriend is echt vip bij zijn kapper, dus daar willen ze het vast wel doen. Maar ik vind een super gestyled model ook niks voor mijn baby, maar dit ook niet.

(Ik word echt verdrietig bij de gedachte dat hij geknipt moet worden, mijn kleine baby wordt zo snel groot Cry )
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje di 21 mei 2013 - 7:32

Ik heb die allerallereerste geknipte haartjes wel bewaard. Dat waren toch de haartjes die ze bij hun geboorte al hadden, emo muts als ik ben.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caroow di 21 mei 2013 - 7:35

haha dat ga ik ook doen hoor Printje smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 7:38

Hier zijn de haartjes ook ingeplakt. En bij A ook op zijn knip diploma haha. Daar zou hij nu niet meer voor slagen.

Gast
Gast

Bericht  Printje di 21 mei 2013 - 7:41

Wat schattig een knipdiploma. R heeft een hele tijd ook moeilijk gedaan met knippen maar nu gaa thet ook alweer tijden goed.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Manderijn di 21 mei 2013 - 7:44

Al wat je doet, ik zou het echt niet zelf gaan knippen! Zie je altijd.

Ik heb er de eerste 8 maanden niks aan gedaan, en als ik nu die foto's zie.. :shock:
Een strak model hoeft ook niet, maar gewoon wat korter kun je best doen hoor.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  jenjoeny di 21 mei 2013 - 7:51

Ik zat met mijn tweede zoon ook al na een paar maanden bij de kapper. Had ook zo'n groot bos haar. Hij mocht toen bij mij op schoot zitten, ging prima. Heb wat haartjes mee gekregen in een zakje. Wat ook leuk was, dat ze de eerste knipbeurt gratis deden! Maar anders had ik het ook gedaan hoor Wink
jenjoeny
jenjoeny
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 26
Punten : 30
Registratiedatum : 05-08-12

Bericht  Snoes di 21 mei 2013 - 23:38

Voorlopig doe ik er nog niets mee, ik vind het zo nog wel leuk. Vorige keer toen mijn vriend bij de kapper was heeft de kapper wel onderaan wat haartjes afgeknipt omdat hij echt een nektapijtje had. Die haartjes heb ik overigens ook bewaard hoor haha.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Charles di 21 mei 2013 - 23:47

Tot nu toe heb ik zoon zelf geknipt (2x). Dochter laat ik het gewoon bij groeien. Maar nu is het echt niet meer leuk bij hem. Dus ik heb gevraagd of de kapster volgende week bij ons thuis wil komen knippen. Lijkt me wat minder eng voor hem dan in zo'n salon. Ben benieuwd haha.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: