Vanaf welke leeftijd iets anders dan fles
+5
Didi
Happydobby
pindaatje
Pien
Aimee
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vanaf welke leeftijd iets anders dan fles
Mijn zoontje drinkt heel slecht uit de fles als ik aan het werk ben. Over een dag van 13.00 tot 22.00 drinkt hij maar ongeveer 200cc(bij elkaar). Dit is opzich niet erg omdat hij verder nog om de 3 uur bij mij drinkt en het dus wel weer inhaalt. Alleen over warme dagen(hopelijk de aankomende zomer) maak ik me toch wel een beetje zorgen... Ik heb al verschillende flessen geprobeerd, maar dit maakt geen verschil. Weet iemand vanaf wanneer baby's ongeveer uit bijvoorbeeld een tuitbeker of antilekbeker kan drinken?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Vanaf welke leeftijd iets anders dan fles
Mijn dochter is bijna 10 maanden maar kan nog steeds niet uit een tuit of anti lek beker drinken!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Mijn dochter is bijna 10 maanden maar kan nog steeds niet uit een tuit of anti lek beker drinken!
Hmm dan was rond de 6 maanden wel heel positief van mij gedacht
Dan maar melk bijgeven op een lepeltje ofzo...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Volgens mij (weet het niet helemaal exact meer), dronk mijn dochter rond een maand of 8 uit een tuitbeker met een zachte tuit. Toen kwam er tenminste ook echt wat uit... Daarvoor sabbelde ze alleen maar op de tuit, of deed de beker niet achterover om te gaan drinken... (ook niet met onze hulp)
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn zoontje drinkt nu uit een rietjesbeker water en sap.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Kun je het niet gewoon proberen? Mijn zoontje is 6 maanden en kan uit een tuit beker drinken. Als hij warm eten krijgt doe ik er water in en geef hem de beker en hij drinkt er heel makkelijk uit.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Ik zou een gewone beker proberen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb met 6 maanden een tuitbeker geprobeerd, dat was niks. Toen hij 7 maanden was een rietjesbeker geprobeerd en dat ging na een paar keer oefenen perfect.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Op het werk hadden we een kindje wat ook moeite had met de fles, ze dronk er zelfs helemaal niets uit. Ware het niet dat het kind een paar dagen naar het kdv kwam. Moeder kwam haar live voeden, en als ze dat niet redde kreeg ze de borstvoeding met een bekertje. Hele kleine slokjes per keer, schoot niet op, maar kreeg ze toch steeds iets van 100 cc binnen. Toen ze rond de 5 maanden was zijn ze met lepeltje gestart, dus alle voeding ingedikt steeds. Dat ging wat beter en at ze weer iets meer steeds. Je moet wat op zo'n hele dag kdv, kan die kleine natuurlijk ook niet laten uithongeren!
Nu ze gestart is met bijvoeding en brood en groente/fruit eet gaat het beter. Dat eet ze allemaal uitstekend, maar die melk blijft lastig.
Nu ze gestart is met bijvoeding en brood en groente/fruit eet gaat het beter. Dat eet ze allemaal uitstekend, maar die melk blijft lastig.
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Wij zijn met 6 maanden gaan oefenen met een gewone beker. Al vrij snel kon hij dat zelf met zo'n oefen beker.
Ik zou t gewoon proberen met een gewone beker.
Ik zou t gewoon proberen met een gewone beker.
Gast- Gast
Aimee schreef:Dan maar melk bijgeven op een lepeltje ofzo...
Zo doen wij het dus hier wanneer het echt niet anders kan.. De eerste keer was het een beetje knoeien, maar daarna begreep ze al heel goed dat als het lepeltje kwam ze haar mond open moest doen. Zo ging er vrij snel zo'n 70cc in. Nadeel is dan wel dat het niet volledig op verzoek kan, want als het op die manier gaat terwijl ze al echt honger heeft, dan gaat het haar niet snel genoeg. Uit een flesje drinken gaat hier niet tot moeizaam.
Gast- Gast
Ik zou het net als Liadan uit een gewoon bekertje of difrax oefen bekertke proberen.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Drinken uit iets anders dan een fles..
» Vanaf welke leeftijd inbakeren?
» tot welke leeftijd fles?
» Vanaf welke leeftijd....
» vanaf welke leeftijd?
» Vanaf welke leeftijd inbakeren?
» tot welke leeftijd fles?
» Vanaf welke leeftijd....
» vanaf welke leeftijd?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: