Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf wanneer mag je gel in het haar van een baby doen??

2 plaatsers

Ga naar beneden

Vanaf wanneer mag je gel in het haar van een baby doen?? Empty Vanaf wanneer mag je gel in het haar van een baby doen??

Bericht  loesje vr 8 jul 2011 - 4:46

mij lijkt het wel leuk om bij a de haartjes iets korter te doen en dan met gel stekeltjes te maken maar vanaf wanneer kan dat eigenlijk?want zn fontanel is nog niet dicht.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer mag je gel in het haar van een baby doen?? Empty Re: Vanaf wanneer mag je gel in het haar van een baby doen??

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 4:49

Wat zou daar uberhaupt slecht aan zijn denk je?

Je mag gewoon gel in haren doen, dat trekt niet door het open fontanel naar binnen ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer mag je gel in het haar van een baby doen?? Empty Re: Vanaf wanneer mag je gel in het haar van een baby doen??

Bericht  loesje vr 8 jul 2011 - 4:52

ow dat wist ik niet dacht dat het slecht was of zo Embarassed dan gaat hij binnenkort naar de kapper Very Happy
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer mag je gel in het haar van een baby doen?? Empty Re: Vanaf wanneer mag je gel in het haar van een baby doen??

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 5:14

Ik zou niet weten waarom je daar mee zou moeten wachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer mag je gel in het haar van een baby doen?? Empty Re: Vanaf wanneer mag je gel in het haar van een baby doen??

Bericht  Annemie vr 8 jul 2011 - 5:22

Mijn knappe vent kreeg met 6 maanden al gel in, gewoon van mijn vriend, want die zwitsal gel is er na 5 minuten uit en zijn fontanel zit nu trouwens nog niet dicht...
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer mag je gel in het haar van een baby doen?? Empty Re: Vanaf wanneer mag je gel in het haar van een baby doen??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum