Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met hoeveel vingers type jij?

+44
Ragazza
Jeanette
SoGood
xxjojootjexx
Jezzie
Evalynn
Mermaid
Flippin' Bitch
Taeda
Serena
Kaninchen
Dolphinne
Marin
June
Snoes
Toet
Tyrael
Shisha
Sterre
Parisienne
Oasis
Elliot
Bisq
Laurientje
silly-one
Caramba
Sushi
Chocoholic
Zonneschijn
Printje
Antibes
Anousch91
Angela_1986
girli
Lady Starstruck
Tsjip
Shopaholic
Razz
Middleme
Kowalski
Punk'd
Rush
Nyx
Pompoen
48 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Met hoeveel vingers type jij? - Pagina 3 Empty Re: Met hoeveel vingers type jij?

Bericht  Gast vr 24 mei 2013 - 2:08

Ik typ maar met 2 vingers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Met hoeveel vingers type jij? - Pagina 3 Empty Re: Met hoeveel vingers type jij?

Bericht  Gast vr 24 mei 2013 - 11:12

Met 10 vingers. Het irriteert me ook echt als ik mensen met 2 vingers zie typen, zo omslachtig Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Met hoeveel vingers type jij? - Pagina 3 Empty Re: Met hoeveel vingers type jij?

Bericht  Pompoen vr 24 mei 2013 - 11:42

Ik heb typen net als Antibes geleerd op een oude typemachine met elke keer een stickertje meer op een letter in de kleur van de vinger van die letter...ik heb wel enorm gesmokkeld met de snelheidstoetsen, maar door het veel te doen is het helemaal goed gekomen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met hoeveel vingers type jij? - Pagina 3 Empty Re: Met hoeveel vingers type jij?

Bericht  SoGood vr 24 mei 2013 - 20:30

Eens even kijken, ik geloof met 5. Ik kan eigen best snel typen, en blind ook nog ook al is het niet volgens de regels.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met hoeveel vingers type jij? - Pagina 3 Empty Re: Met hoeveel vingers type jij?

Bericht  Jeanette vr 24 mei 2013 - 20:31

Met 1 vinger laughcry Kan het wel razendsnel haha. Laughing
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met hoeveel vingers type jij? - Pagina 3 Empty Re: Met hoeveel vingers type jij?

Bericht  SoGood vr 24 mei 2013 - 20:31

Mermaid schreef:Met 2, en 4 vingers hebben een kleine bijrol.

Very Happy Ja zoiets zal het bij mij ook zijn.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met hoeveel vingers type jij? - Pagina 3 Empty Re: Met hoeveel vingers type jij?

Bericht  Ragazza vr 24 mei 2013 - 23:38

Ik typ met 10 vingers. Ik heb toen ik op de basisschool zat het typediploma gehaald. Ik heb het typen geleerd op een echte old skool niet elektrische typemachine met zo'n hendel als je naar de volgende zin wilde. Ik vond het de hel, maar ben mijn ouders achteraf wel heel dankbaar dat ze me op de cursus hebben gedaan en me gepushed hebben om toch altijd mijn huiswerk te maken etc.. Anders had ik het niet volgehouden. En sindsdien heb ik er zoveel profijt van.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Met hoeveel vingers type jij? - Pagina 3 Empty Re: Met hoeveel vingers type jij?

Bericht  Sanne vr 24 mei 2013 - 23:41

Ik typ met 10 vingers. Heb jaren geleden een cursus gedaan en dat is toch wel makkelijk gebleken, vooral het blind typen werkt wel in m'n voordeel.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met hoeveel vingers type jij? - Pagina 3 Empty Re: Met hoeveel vingers type jij?

Bericht  Exogenesis za 25 mei 2013 - 2:39

Ik typ met 6 vingers Met hoeveel vingers type jij? - Pagina 3 394967

Mijn ringvinger en pink doen niet mee, heb ik net gemerkt. Ik heb dan ook geen cursus gevolgd. Vind het ook niet nodig.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Met hoeveel vingers type jij? - Pagina 3 Empty Re: Met hoeveel vingers type jij?

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 2:42

Exogenesis schreef:Ik typ met 6 vingers Met hoeveel vingers type jij? - Pagina 3 394967

Mijn ringvinger en pink doen niet mee, heb ik net gemerkt. Ik heb dan ook geen cursus gevolgd. Vind het ook niet nodig.

Ik denk dat je daar echt anders over denkt als je eenmaal blind kunt typen haha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Met hoeveel vingers type jij? - Pagina 3 Empty Re: Met hoeveel vingers type jij?

Bericht  Taeda za 25 mei 2013 - 2:43

Taeda schreef:Acht vingers, mijn duimen gebruik ik nooit. In groep zeven heb ik een typediploma gehaald en wat haatte ik die cursus toen. Nu ben ik er erg blij mee!

Ik merkte dat ik toch mijn rechterduim gebruik voor de spatie. Dus negen vingers.
Op de Ipad gebruik ik wel maar twee vingers Wink
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Met hoeveel vingers type jij? - Pagina 3 Empty Re: Met hoeveel vingers type jij?

Bericht  Exogenesis za 25 mei 2013 - 2:45

Zus schreef:
Exogenesis schreef:Ik typ met 6 vingers Met hoeveel vingers type jij? - Pagina 3 394967

Mijn ringvinger en pink doen niet mee, heb ik net gemerkt. Ik heb dan ook geen cursus gevolgd. Vind het ook niet nodig.

Ik denk dat je daar echt anders over denkt als je eenmaal blind kunt typen haha Very Happy.

Wat je niet weet, mis je niet Met hoeveel vingers type jij? - Pagina 3 1578173417
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Met hoeveel vingers type jij? - Pagina 3 Empty Re: Met hoeveel vingers type jij?

Bericht  Arwyn za 25 mei 2013 - 2:57

Ik typ met 4 vingers, mijn wijsvingers en mijn middelvingers. Shift doe ik met mijn linker ringvinger merk ik net, dus eigenlijk 5 vingers. Ik heb wel eens geprobeerd mezelf aan te leren de enter met m'n duim te doen, maar dat blijft niet echt hangen.. Soms gebeurd het automatisch, maar meestal gebruik ik m'n rechter wijsvinger.
Ik heb ook nooit een cursus gedaan, maar kan wel zo goed als blind typen. Maak af en toe wel eens een foutje en dan kijk ik wel naar het toetsenbord, maar dat gebeurt niet eens heel vaak. Vergeleken met jullie zal ik dan ook vast niet zo snel typen, maar voor mij is het snel genoeg smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met hoeveel vingers type jij? - Pagina 3 Empty Re: Met hoeveel vingers type jij?

Bericht  Appeltje za 25 mei 2013 - 3:35

Met 10 vingers
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Met hoeveel vingers type jij? - Pagina 3 Empty Re: Met hoeveel vingers type jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum