Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 12:26

king Geef ons onze pagina's terug in ons nachtcafe topic. Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_wtf


Laatst aangepast door Smikkell op wo 5 jan 2011 - 12:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 12:30

king Burgemeester Yvette, JIJ BEN ONLINE!! Wat is er gebeurd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 12:31

En ook graag meteen een protest-emoticon, zodat ik die nu direct in kan zetten:

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_protestWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_protestWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_protestWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_protestWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_protestWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_protestWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_protestWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_protestWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_protestWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_protestWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_protestWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_protest

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Toet wo 5 jan 2011 - 12:32

Of deze: Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 12:33

toetje_ schreef:Of deze: Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad

Die werkt alleen bij Smikkell king Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 12:33

king Ik vind dit echt niet grappig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 12:35

Maar ik zie het nut er ook niet echt van in? Sowieso: waarom gooi je vijftig pagina's weg? Twee: waarom kom je dat dan niet even uitleggen?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Toet wo 5 jan 2011 - 12:35

Ik ook niet. June, waar haal jij die emoticon vandaan?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 12:36

Ik ga in staking!!! Ik boycot dit forum en in ga in hongerstaking tot alle pagina's EN de openingspost weer terug zijn!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 12:36

Hyves Cool, afbeeldingslocatie kopiëren en dan plakken nerd. Als ik hier geen protest-emoticon krijg, dan haal ik 'm wel ergens anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 12:37

Smikkell schreef:Ik ga in staking!!! Ik boycot dit forum en in ga in hongerstaking tot alle pagina's EN de openingspost weer terug zijn!!!
Of dat doe je niet :P. Dat is voor ons ook niet leuk! En wij hebben al zoveel verdriet Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 12:37

king Dit gaat sinterklaas niet leuk vinden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 12:40

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_cryWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_throwpc

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 12:41

Smikkell schreef:Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_cry

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_cryWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_cryWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_cryWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_cryWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_cryvWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_cryWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_cryWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_cryWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_cryWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_cryWie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Smiley_cry

Die is ook goed! Die maal duizend!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 13:00

Gaat niemand een verklaring geven???

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 13:01

Ik voel me bijna persoonlijk bedreigd, maar ik weet het echt niet Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 13:56

Smikkell schreef: king Burgemeester Yvette, JIJ BEN ONLINE!! Wat is er gebeurd?

Wat is er aan de hand?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 13:57

Burgemeester Yvette schreef:
Smikkell schreef: king Burgemeester Yvette, JIJ BEN ONLINE!! Wat is er gebeurd?

Wat is er aan de hand?

Er zijn vijftig pagina's weg van het Nachtcafé Sad. Waaronder mijn mooie openingspost, die met liefde is geschreven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 14:02

Ik zie dat het eerste bericht van gisternacht 2:08 dateert, maar daar horen nog berichten voor bedoel je toch? Ik weet zo snel niet waar die gebleven zijn, maar ik zal kijken of ik er iets over kan vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 14:03

Burgemeester Yvette schreef:Ik zie dat het eerste bericht van gisternacht 2:08 dateert, maar daar horen nog berichten voor bedoel je toch? Ik weet zo snel niet waar die gebleven zijn, maar ik zal kijken of ik er iets over kan vinden.

Ja, ik weet niet welke nacht de eerste nacht was. Zondag? Maandag? In ieder geval, het eerste bericht moet van eerder zijn! Nu staat er dat ik het topic heb geopend, maar het eerste bericht is van Isa, best raar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 14:07

En heel erg jammer. Het topic gaf heel even aan dat het niet meer bestond toen ik wilde posten en daarna waren er opeens nog maar 8 pagina's. De eerste 50/53 waren weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 14:13

Heel apart, ik heb geen idee hoe dit kan, maar we gaan het uitzoeken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 14:19

king Dat is fijn. En uhhhh... ik ben hier de nachtburgemeester. Dus ga jij maar lekker slapen, Yvette!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 14:26

Dat ga ik doen! Succes met je nachtdienst Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!! Empty Re: Wie zit er met zijn vingers aan de knoppen!!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum