Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

+3
Paper Crown
VeryCherry
Caribbeanlover
7 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Caribbeanlover do 3 mei 2012 - 8:50

Heb net m'n nagels gelakt met doorzichtige lak en het brandt als de $%^&, prikt enorm en kan amper typen, het doet gewoon pijn! Het tintelt ook nog eens Eerder prikte het ook al, maar een stuk minder en ik dacht toen niet dat het aan de lak lag. Nu weet ik het zeker. Auwwwww het doet echt pijn. :twisted:

Ik maak geen grapje. Iemand dat al eens eerder gehad. Ik heb wel eens als ik een wondje heb dat het kan prikken, maar dat weet ik waar het door komt.

Nu heb ik die niet.

Iemand dit wel eens gehad?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 8:50

Maar, waar doet het zeer? Echt op je nagels, of de rand eromheen, of is er wat op je vingers gekomen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Caribbeanlover do 3 mei 2012 - 8:52

Onder de nagelriemen en aan de andere kant dus het van de nagel zelf daar waar je vel hebt, dat bolle gedeelte zeg maar. Tering he, het is echt niet te houden! Serieus ik kan wel janken.

Heb dat nooit bij doorzichtige zo erg gehad en koop dit merk ook niet meer!

Iemand DE tip om er vanaf te komen en niet ''hak je vingers eraf'' zeggen, want ik heb nou niet in voor grapjes!


Laatst aangepast door Caribbeanlover op do 3 mei 2012 - 8:53; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 8:52

Au. Gelijk met remover het er weer afhalen meid!! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  VeryCherry do 3 mei 2012 - 8:53

Ken het gevoel. Ik heb het ook als ik wat mee bleek heb afgeschrobt en geen handschoenen aan heb gedaan. Gewoon goed wassen en insmeren met crème, dan trekt het zo wel weg smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Caribbeanlover do 3 mei 2012 - 8:54

Pippa schreef:Au. Gelijk met remover het er weer afhalen meid!! :hug:

Ga ze ff onder de koude kraan houden, ff zien of dat helpt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Caribbeanlover do 3 mei 2012 - 8:55

Heb de nagelbedden zelf gevijld, maar niet heel erg ofzo. Wilde het egaal/glad hebben. Kan het daardoor komen? Raar dat het zo doordringt in de hele vingertop.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 8:55

Heb je de lak nog steeds op? Dat moet je er echt afhalen hoor! Er is waarschijnlijk iets op je handen waar het op reageert.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 8:57

Caribbeanlover schreef:Heb de nagelbedden zelf gevijld, maar niet heel erg ofzo. Wilde het egaal/glad hebben. Kan het daardoor komen? Raar dat het zo doordringt in de hele vingertop.

Ja, daar kan het zeker door komen. Je nagelbedden kun je beter niet vijlen, hooguit bufferen. Ik heb zelf eens acrylnagels gehad met tip, toen heeft die mevrouw die ze zette door mijn nagelbed heel gevijld. Dat was ontzettend pijnlijk, ik kan me voorstellen dat het me nagellak niet beter wordt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Caribbeanlover do 3 mei 2012 - 9:03

Joan schreef:
Caribbeanlover schreef:Heb de nagelbedden zelf gevijld, maar niet heel erg ofzo. Wilde het egaal/glad hebben. Kan het daardoor komen? Raar dat het zo doordringt in de hele vingertop.

Ja, daar kan het zeker door komen. Je nagelbedden kun je beter niet vijlen, hooguit bufferen. Ik heb zelf eens acrylnagels gehad met tip, toen heeft die mevrouw die ze zette door mijn nagelbed heel gevijld. Dat was ontzettend pijnlijk, ik kan me voorstellen dat het me nagellak niet beter wordt..

Heb ze onder de koude kraan gehouden en direct was de pijn weg, echt zo raar. Ik wil er mooi uitzien dus moet er nog een kleurtje op, dat doorzichtige was al basis. Nu het ik dat klotegevoel weer, maar weet nu zeker dat het komt dmv nagelbedden vijlen (heb geen bufferding ofzo wat daarvoor is). De lak loopt op deze manier ook lichtjes onder de nagelriemen en vandaar die pijn.

Jij weet wat ik bedoel volgens mij. Nou da's ook kut zeg, die vrouw hoort te weten wat ze moet doen.

Voor mij geldt ............ nagelbedden NOOIT meer vijlen en wie mooi wil zijn moet pijnlijden voor nu dan he.

Het gekke is dat ik gister 1 nagel zo heb gedaan en geen last heb gehad iig niet dat ik weet, want die pijn herinner je wel. Heb nu dus het bescherm laagje eraf gevijld toch?!


Laatst aangepast door Caribbeanlover op do 3 mei 2012 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  VeryCherry do 3 mei 2012 - 9:05

En kan je je nagels niet polijsten met zo'n speciaal soort vijlblokje met vier kanten. Krijg je een hele mooie glans van, maar het is niet slecht voor je nagels. Dan kan je er daar na altijd nog een kleurtje op doen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Caribbeanlover do 3 mei 2012 - 9:08

VeryCherry schreef:En kan je je nagels niet polijsten met zo'n speciaal soort vijlblokje met vier kanten. Krijg je een hele mooie glans van, maar het is niet slecht voor je nagels. Dan kan je er daar na altijd nog een kleurtje op doen.

Die heb ik niet en we gaan morgen weg dus geen tijd meer om het te kopen. Wilde weggaan met mooie nagels, ze hebben eindelijk allemaal een wit randje ook al is het ini mini. Dmv m'n werk breken ze vaak af nl en nu heb ik eindelijk iets wat op nagels lijkt.

Ik ken die polijstdingen wel. Ben nu gewoon erg dom geweest!

Het is maar goed dat ik ze nu lak, want morgen moet ik m'n tas pakken en geen dingen vergeten dus dan is die pijn hopelijk weg wat ik wel denk aangezien het dmv de koude kraan zo wegging.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  VeryCherry do 3 mei 2012 - 9:19

Ga je een weekendje weg?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Caribbeanlover do 3 mei 2012 - 9:55

Ja

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  VeryCherry do 3 mei 2012 - 9:57

Leuk!! Waar ga je heen?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Caribbeanlover do 3 mei 2012 - 10:01

Je hebt een pm

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Paper Crown do 3 mei 2012 - 20:18

Gebruik je toevallig Herome? Ik kreeg een tijdje terug whatsapp berichten van mijn vriendin dat ze helemaal gek werd omdat ze nagelverharder op had gedaan en dat dr vingers in brand stonden zowat..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Caribbeanlover do 3 mei 2012 - 22:07

Nee

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  _Muppit vr 4 mei 2012 - 0:45

Als ik indd mijn nagels afgedaan heb met nagellakremover en er vervolgens (ietsjes later) nagelverharder op smeer gaat het ook ongeloofelijk trekken!
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Caribbeanlover zo 6 mei 2012 - 7:23

Trekken was het niet, wel een heel erg naar branderig en tintelig gevoel.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Caribbeanlover ma 7 mei 2012 - 20:59

Sinds die dag durf ik de lak er niet af te halen, maar aangezien het kleurtje aan het afbrokkelen is staat dat zo lelijk dus moet het er eigenlijk wel af. Ben bang dat het weer zo gaat irriteren.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Rush ma 7 mei 2012 - 21:04

Nooit je nagelbed vijlen! :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Caribbeanlover ma 7 mei 2012 - 21:44

Dankzij jullie weet ik idd hoe het komt alhoewel ik wel een vermoeden had. Wat voor vijl is wel goed, zo buffer? Denk je dat ik nu geen last meer ervan zal hebben? Hoe lang doet een nagel erover voordat het genezen is?

Ik doe het NOOIT meer!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Rush ma 7 mei 2012 - 21:50

Je nagelbed vijlen is sowieso niet goed. In principe hoef je helemaal niets aan je nagelbed te doen. Je kan wel zo`n bufferblock gebruiken om je nagels te laten glanzen van zichzelf, maar echt vijlen is heel slecht.

Je nagel 'geneest' helaas niet, het zal moeten uitgroeien. Als je daarna weer een sterke nagel hebt, zal je er waarschijnlijk nooit weer last van hebben.

Je kan wel een potje nagelverharder halen voor beschadigde nagels. Etos eigen merk heeft wel 1 voor een fijn prijsje. Dat is een doorzichtig potje met groen/doorzichtige lak erin, geloof ik.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Caribbeanlover ma 7 mei 2012 - 22:01

Ik wilde het oppervlak glad hebben zodat het mooi zou ogen onder de gekleurde lak. Dat had toch geen nut vrees ik.

Thanks voor de tip, ga morgen ff kijken.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak. Empty Re: Vingers doen zeer dmv gebruik nagellak.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum