Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar? Empty Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar?

Bericht  Mari do 24 feb 2011 - 1:29

Mijn vader en moeder vragen al jaaaaaren of mijn broertje en ik niet is samen een mooie foto kunnen laten maken.

Over een maand is mijn vader jarig en over 2 maanden mijn moeder dus heb ik bedacht dat we inderdaad maar is een shoot willen laten maken voor onze ouders (broertje weet het nog niet, haha, maar ken hem goed genoeg om te weten dat hij het goed vind).

Nu kom ik uit Zeeland en tja hier is nou nooit is iets waar je heen kan, heb al op internet gezocht naar studio's en het wordt toch echt de randstad zoals het eruit ziet. Naja dan maken we er een dagje uit van, gelukkig zag ik al dat je meestal ook in het weekend terrecht kan, dus dan hoeven we ook geen vrij te nemen.

Heeft iemand dit wel is gedaan en waar, het kost veel geld en ik wil zeker weten dat we door proffesional op de foto worden gezet.

Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar? Empty Re: Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar?

Bericht  VeryCherry do 24 feb 2011 - 1:31

Is een foto ergens buiten niet leuk. In het bos of op de hei ofzo, dan krijg je ook niet zo'n statieportret-idee smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar? Empty Re: Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar?

Bericht  Mari do 24 feb 2011 - 1:35

CherrieLola schreef:Is een foto ergens buiten niet leuk. In het bos of op de hei ofzo, dan krijg je ook niet zo'n statieportret-idee smile

Haha, ik snap wat je bedoelt, dat wil ik nog wel is doen, maar nu willen we juist zon statieprotetidee. Ben van plan om van de zomer zelf op het strand met broerlief een fotoreeks te maken.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar? Empty Re: Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar?

Bericht  Arcade do 24 feb 2011 - 1:55

Ik heb het nooit gedaan, maar hier staan iedere dag nieuwe op aangeboden:
http://www.vakantieveilingen.nl/beauty/fotoshoot.html

Arcade
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar? Empty Re: Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 2:09

Het is jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik je wel op de foto willen zetten in mijn studiootje. Is er echt geen leuke fotograaf in zeeland te vinden met een studio en welke niet al te duur is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar? Empty Re: Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar?

Bericht  Mari do 24 feb 2011 - 2:12

Zomersproetjes schreef:Het is jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik je wel op de foto willen zetten in mijn studiootje. Is er echt geen leuke fotograaf in zeeland te vinden met een studio en welke niet al te duur is?

A das lief, ik ga nog is heel goed zoeken op google. Misschien ff op zeelandnet zoeken die site deed het gister niet. Ik kan me ook niet voorstellen dat er niks is.
Waar moet ik op letten? Heb wel is al tiener foto's laten maken bij een grote fotograaf (haha dat is geen woord) maar die foto's vond ik spuuglelijk.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar? Empty Re: Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar?

Bericht  Mari do 24 feb 2011 - 2:18

@ zomersproetjes, heb er 1 gevonden, vragen 120 euro voor een duoshot, maar kan niet zien of het p.p. is
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar? Empty Re: Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 4:36

Als het om een duoshot gaat, zal het voor jullie tweetjes zijn, niet p.p. (anders moeten ze het ook geen duoshot noemen). €120,- is een mooie prijs. Ik zou zeggen, mailen en goed zijn/haar foto's bestuderen of het iets voor jullie is.

Wat krijg je trouwens voor die €120,-?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar? Empty Re: Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 4:50

Mari, je kunt eens kijken op vakantieveilingen.nl smile Daar worden ook fotoshoots geveild.
Hoe gaat het trouwens verder met de voorbereidingen voor het feest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar? Empty Re: Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar?

Bericht  Mari do 24 feb 2011 - 4:55

Yasmin schreef:Mari, je kunt eens kijken op vakantieveilingen.nl smile Daar worden ook fotoshoots geveild.
Hoe gaat het trouwens verder met de voorbereidingen voor het feest?

Heb ik gezien, ben naar de website geweest, wederom niks in ons Zeeland helaas, sommige lijken nog wel interesant maar ik rij toch liever geen 2 uur.
Voorbereiding zijn we druk mee bezig, over 2 weken vertrek ik naar Miami en dan moet het meeste toch wel geregeld zijn, heb wel veel zin in het feest smile
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar? Empty Re: Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 4:58

Ja klopt, maar in Zeeland zal sowieso ook best moeilijk zijn.. Lekker hoor Miami! Ben je een stuk dichterbij hihi

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar? Empty Re: Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 5:48

En bij Chocolate Cookie? :P of bij mij? hihi.

Maar wel super leuk idee om te geven!!! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar? Empty Re: Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 10:23

Waar in zeeland woon je precies, Mari?
Ik zou het in theorie ook kunnen doen, en dat we dan halverwege meeten (ik heb een locatie aan het Haringvliet, waar ik heen kan komen). Maar ik heb alleen een witte achtergrond en daar kan je max met 2 personen op.

Verder zou je nog via trouweninderegio.nl kunnen zoeken naar bruidsfotografen in zeeland (heb Yerseke al voorbij zien komen) en ik denk dat een aantal bruidsfotografen ook wel groepsportretten in de studio (kunnen) doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar? Empty Re: Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar?

Bericht  TGR vr 25 feb 2011 - 1:08

CherrieLola schreef:Is een foto ergens buiten niet leuk. In het bos of op de hei ofzo, dan krijg je ook niet zo'n statieportret-idee smile

lol

Staatsieportret bedoel je. Of wil je op de foto met een zootje lege colaflessen?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar? Empty Re: Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar?

Bericht  Mari vr 25 feb 2011 - 1:17

TGR schreef:
CherrieLola schreef:Is een foto ergens buiten niet leuk. In het bos of op de hei ofzo, dan krijg je ook niet zo'n statieportret-idee smile

lol

Staatsieportret bedoel je. Of wil je op de foto met een zootje lege colaflessen?

Haha, mijn collega zit me nu aan te kijken waarom ik zo hard zit te lachen.

Maare meiden echt heel leuk dat jullie zo meedenken. Vanavond ga ik het er met mijn broertje over hebben, wat de opties zijn, en wat we willen doen.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar? Empty Re: Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 2:14

Ik weet niet hoe je gezocht hebt op google maar als ik fotograaf zeeland intik, komen er zo een heel stel uitgerold.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar? Empty Re: Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar?

Bericht  Mari vr 25 feb 2011 - 2:21

Hazeltje schreef:Ik weet niet hoe je gezocht hebt op google maar als ik fotograaf zeeland intik, komen er zo een heel stel uitgerold.....

Fotograaf wel, maar ik wil wel in een prof studio. haha. Heb wel is foto's bij de fotograaf laten maken, maar ik wil ook dat haar en make-up gedaan wordt, zodat we echt mooi op de foto komen te staan. Had ik er misschien eerder bij moeten zeggen. Verschillende achtergronden willen we ook.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar? Empty Re: Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 2:31

Ooooh op die manier!
Nee, dat begreep ik er niet uit haha.

Je kunt er ook een paar mailen anders.
Ik weet dat er hier ook fotografen zijn die het niet op de iste hebben staan maar wel samen werken met kapsters cq visagisten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar? Empty Re: Fotoshoot voor mijn ouders, maar waar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum