Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

+11
Tania
Barbabella
moepie
PapillonRose
Linda
M@niek
Parisienne
Liadan
Pien
Aimee
Mida4you
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Mida4you vr 6 jul 2012 - 21:14

Mijn dochtertje wordt 3 augustus 2 jaar en we willen haar heel graag een keukentje kopen. Er zijn alleen zoveel verschillende en nu weet ik niet meer te kiezen. Ons 1e voorkeur ging altijd naar die van de ikea
( http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49874533/ )

Maar ik begin alweer een beetje te twijfelen of deze niet 'saai' is..... Welke hebben jullie? Onze voorkeur gaat wel uit naar de houten en tot maximaal 100 euro
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Aimee vr 6 jul 2012 - 21:23

http://www.fonq.nl/product/janod-keukentje-klein/39380/?osadcampaign=beslist&utm_source=beslist&utm_medium=cpc&utm_content=feedbeheer&utm_campaign=63143-Speelgoed%20en%20kinderproducten*

http://www.ikenik.nl/i-m-toy-keukentje.html?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist

http://babybutt-nl.erwinmueller.com/shop/artikel-NL-nl-BB/8000-8300-8310-(35563,54012,94910)/Houten-keuken--94910.htm?wmn=2010431&chk=cookie


Ik vind persoonlijk de kidcraft keukentjes erg leuk, maar die zijn wel wat duurder dan 100 euro...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Aimee vr 6 jul 2012 - 21:25

Oh trouwens, ik denk helemaal niet dat het ikea keukentje saai is. Ik denk dat het toch gaat om de aankleding, leuke pannetjes erbij, serviesje, snijfruit!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Pien vr 6 jul 2012 - 21:25

Ik wou een roze kopen van Janod. TOch nog niet gedaan omdat ze er nog te jong voor is...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Liadan vr 6 jul 2012 - 21:25

Wij hebben het keukentje van Ikea en de kinderen vinden 'm helemaal niet saai. We hebben er ook leuke gekleurde houten keukenspulletjes van de Hema en vilten spullen van Ikea bij gekocht.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Parisienne vr 6 jul 2012 - 21:36

Wij gaan waarschijnlijk voor deze:

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? 4815_keuken
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  M@niek vr 6 jul 2012 - 21:37

Wij hebben het keukentje van smoby tefal, erg leul zit ook een gelduidje in een succes!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Mida4you vr 6 jul 2012 - 21:38

Parisienne schreef:Wij gaan waarschijnlijk voor deze:

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? 4815_keuken

heb je.hier een link van?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Linda vr 6 jul 2012 - 21:42

Ik wil dat roze hoekkeukentje van kidkraft, die vind ik zo leuk! Maar echt belachelijk duur!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Mida4you vr 6 jul 2012 - 21:49

De keukentjes van kidkraft zijn erg leuk maar idd belachelijk duur. Ik vind 100 euro al veel geld. Maar we gaan het keukentje samen geven met mijn ouders.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Pien vr 6 jul 2012 - 21:59

kan geen plaatje plakken, maar dit is die wij ooit gana kopen



http://www.ilovespeelgoed.nl/speelgoedmerken/janod-2/keukentje-roze.html

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  PapillonRose vr 6 jul 2012 - 22:52

Heb even geen plaatje vanaf de telefoon, maar wij gaan voor de big and bright van kidkraft. Erg prijzig, maar we gaan hem met meerdere personen geven.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Mida4you vr 6 jul 2012 - 23:21

PapillonRose schreef:Heb even geen plaatje vanaf de telefoon, maar wij gaan voor de big and bright van kidkraft. Erg prijzig, maar we gaan hem met meerdere personen geven.

die is idd echt wel mooi maar ook super duur!! poeh zeg
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  moepie vr 6 jul 2012 - 23:26

Onze dochter heeft deze;

http://www.houtenkeukentjes.com/files/content/images/janodkeukentje.jpg

Hij bevalt goed!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Barbabella vr 6 jul 2012 - 23:44

.


Laatst aangepast door Barbabella op za 12 okt 2019 - 2:11; in totaal 1 keer bewerkt
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  PapillonRose za 7 jul 2012 - 0:23

Mirjam4you schreef:
PapillonRose schreef:Heb even geen plaatje vanaf de telefoon, maar wij gaan voor de big and bright van kidkraft. Erg prijzig, maar we gaan hem met meerdere personen geven.

die is idd echt wel mooi maar ook super duur!! poeh zeg
Ja, hij is inderdaad erg duur! Zou hem ook in mijn eentje niet geven, dat wordt te gek. Maar ze heeft al zo enorm veel speelgoed dat we deze nu met een paar mensen geven. Dan kunnen we een wat groter en duurder cadeau geven waar ze ook echt wat aan heeft en komt er verder niet zoveel speelgoed bij Razz

Er zijn ook genoeg andere leuke keukentjes te krijgen hoor. Ik vind de keukentjes van Janod ook heel erg leuk! En het keukentje van Ikea vind ik ook leuk, heb er laatst nog bij staan kijken. Zeker met wat leuke spulletjes om te koken erbij, helemaal leuk!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 1:32

Hier hebben we ook een Ikea keukentje. We hebben 'm vorig jaar over gekocht van vrienden. Ik vind het helemaal geen saai keukentje en S. vind 'm geweldig. Het zijn toch ook meer de accessoires die het leuk maken. Het is een mooi stevig keukentje en kan voor een jongen en een meisje

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Parisienne za 7 jul 2012 - 1:52

Hier de link van dat wit-grijze keukentje:
http://www.kinderkeukens.nl/houten-keukens/houten-keuken-houten-speelgoed-kinderkeuken.html
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Mida4you za 7 jul 2012 - 2:09

We hebben besloten dat we toxh voor het ikea keukentje gaan. dat was in eeeerste instantie ook onze 1e keus :-) en dan keuke attributen erbij kopen :-) sorry voor de typfouten. ztyp op mobiel
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 2:10

....


Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 6:41; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Tania za 7 jul 2012 - 2:58

J. heeft deze, we hebben hem voor 110,- gekocht.
Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Kidkraft_sweet_pastel_speelkeuken_groot

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  loesje za 7 jul 2012 - 3:20

a heeft er eentje van plastic van Tefal heel erg leuk keukentje met pannetje en andere dingetjes erbij en koste 45 euro. a heeft er veel plezier van.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  PapillonRose za 7 jul 2012 - 4:30

Tania schreef:J. heeft deze, we hebben hem voor 110,- gekocht.
Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Kidkraft_sweet_pastel_speelkeuken_groot
Waar heb je hem voor die prijs gekocht Tania? Dit is de pastelkleurige versie van het keukentje dat ik A. wil geven voor haar verjaardag.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Mida4you za 7 jul 2012 - 7:00

Oeh die is ook erg leuk zeg!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Tania za 7 jul 2012 - 7:04

Via een advertentie op marktplaats. Ik zal even zoeken of ik hem nog kan vinden.

Edit; gevonden maar hij is nu 120 euro geworden zie ik. Ze had toen alle keukentjes van kidkraft maar ik weet niet of dat nogsteeds is:

http://kind-baby.marktplaats.nl/speelgoed-houten-speelgoed/573207141-grote-vrolijke-keuken-large-pastel-kitchen-kidkraft.html?return=eJw1jUEOgyAQRe%2FSRJcKionBkKZuuu8NiGgkoEwAU9umd%2B%2FQ2t37M%2B%2FPSE75S3PSBV7Rip%2FCKP0wd3OMwMvSOBjXYpHeRLBSxlCstvwpBcxw3q2guQoiuqy%2B0KzuYUMgCEojNIQkBjiGNiI8NcY%2BTCr8O%2FFYL8lbt2X0ekj2ngTC2u8R%2B8DEWkoahsncMRmtjJcT1nsX0r8qB9gEycGFODg1iorW7Ho7de8POKpFZQ%3D%3D&df=1&fta=eNot0M1uwyAMB%2FB34dCz%2BQgkRj3vtsNeoCIYtqhpg0rSZqv67iOhtx%2B2hey%2FQ4PPjC2y5Tae7m7MzGbkApCt45EfKB%2FnCblNC4KlARsAsCmVxzjj35BsjpS3%2FlxKl4TX5RJug7fjihxUW4bHX1Qth0bZ8wPPA51vLs52ygOKQ0rLEQ5pyrOfKBwFl%2Brja1tAIUvuOzA7lL8zSmQD7ZsJ0Mhk73oi2a8VjS7otfed3MB7H9SOzjXwhhGr4EDUxlgRTYFQYHQPBUKb0PodraS2QkdT0fmmIoQ63AmKFdrXipNAG5zmwlRQI3YYoZsKRWFHJ6OuCIb2wMuF85Qc5dMYrt%2Fzz3a5Lo0O2cWtpy2Mcj%2FtaQhk7sHs55t3Zh0CPl%2Bvf%2F0JiRo%3D&fta_ind=20&fs=1#

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum