Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

24 weken zwanger en steek in linkerzij....

+2
Amber-
Mida4you
6 plaatsers

Ga naar beneden

24 weken zwanger en steek in linkerzij.... Empty 24 weken zwanger en steek in linkerzij....

Bericht  Mida4you vr 17 mei 2013 - 19:38

Ik heb sinds gisteravond behoorlijk pijnlijke steken in mijn linkerzij. Ik had gehoopt dat het over zou gaan vannacht maar heb er nog steeds last van :-( is er iemand die weet wat dit is?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

24 weken zwanger en steek in linkerzij.... Empty Re: 24 weken zwanger en steek in linkerzij....

Bericht  Amber- vr 17 mei 2013 - 19:43

Misschien bandenpijn? Ik had ook veel felle steken in mijn buik/zij. Maar kan me niet zo goed meer herinneren of dat echt in mijn zij zat of wat meer richting mijn buik.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

24 weken zwanger en steek in linkerzij.... Empty Re: 24 weken zwanger en steek in linkerzij....

Bericht  Supertalentje vr 17 mei 2013 - 19:52

Ik dacht ook gelijk aan bandenpijn. Dat heb ik een paar weken geleden voor het eerst gehad en toen waren het ook steken in mijn zij. Google zegt warme kruik erop en zelf heb ik van dat zwanger-ondersteunende-ondergoed aangeschaft, misschien helpt het?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

24 weken zwanger en steek in linkerzij.... Empty Re: 24 weken zwanger en steek in linkerzij....

Bericht  Annemie vr 17 mei 2013 - 19:53

Ik heb dat ook zo af en toe, ook in de linkerzij, doet idd behoorlijk pijn, maar geen idee wat het is.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

24 weken zwanger en steek in linkerzij.... Empty Re: 24 weken zwanger en steek in linkerzij....

Bericht  Silver vr 17 mei 2013 - 20:04

Heb ik ook heel erg gehad, bij mij zaten mijn buikspieren mijn banden in de weg. Wat bij mij hielp was liggen met een warmwaterzak op de buik en 2 paracetamol.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

24 weken zwanger en steek in linkerzij.... Empty Re: 24 weken zwanger en steek in linkerzij....

Bericht  Stitch vr 17 mei 2013 - 20:59

Ik heb ze sinds begin van de week ook. Bij mij is het waarschijnlijk een nierbekkenontsteking. Zit nu ook aan een antibiotica-kuur. Zou toch even aanraden om je urine te laten testen. Want bij mij bleek het dus toch iets meer te zijn als gewoon bandenpijn (helaas)
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

24 weken zwanger en steek in linkerzij.... Empty Re: 24 weken zwanger en steek in linkerzij....

Bericht  Mida4you vr 17 mei 2013 - 21:43

Ik ga zo eerst even warm douchen en daarna rustig liggen. Daarna zie ik even verder....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

24 weken zwanger en steek in linkerzij.... Empty Re: 24 weken zwanger en steek in linkerzij....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum