Pinksterweekend vol regen - wat zijn jullie plannen?
+22
SoGood
Mizz_S
M-G
Oasis
Caroow
Bosjesvrouw
Burn
Middleme
Rush
Kowalski
Mermaid
mii_joyce
Razz
Printje
Snoes
Ibbeltje
Bliss
Exogenesis
Joan
Puggle
Nyx
Manderijn
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Pinksterweekend vol regen - wat zijn jullie plannen?
Morgen de hele dag werken, 's avonds gezellig met vriendinnen hapjes en drankjes en daarna op stap We blijven daar allemaal slapen, dus dat wordt zondagochtend ook nog erg gezellig. Zondagmiddag een pilsje pakken op de pinkstermarkt, 's avonds waarschijnlijk naar hap stap en maandag met een vriendin gezellig doen.
Eigenlijk moet ik dit weekend aan mijn onderzoeksvoorstel werken... Zien jullie nog gaatjes?
Eigenlijk moet ik dit weekend aan mijn onderzoeksvoorstel werken... Zien jullie nog gaatjes?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik wil veel haken en maandag een vriendin aanmoedigen tijdens de fiets elfstedentocht.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Morgenochtend uitslapen, wat dingen voor school doen, opruimen, knutselen.
Morgenavond tot en met maandag weekendje weg met vriend
Morgenavond tot en met maandag weekendje weg met vriend
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Morgen is mijn moeder jarig, voor de rest geen plannen..
Maar goed ook, ik zal veel met mijn knie omhoog moeten wil ik volgende week zaterdag op vrijwilligersvakantie kunnen..
Maar goed ook, ik zal veel met mijn knie omhoog moeten wil ik volgende week zaterdag op vrijwilligersvakantie kunnen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pippa schreef:Zus schreef:Pippa schreef:Den Haag is mijn stad Kustplaats, dus altijd kouder dan andere plekken in NL
Niet altijd hoor, in de winter vaak niet whaha .
Maar dan staat er zóveel wind, dat het alsnog echt koud(er) aanvoelt Iig, zo ervaar ik het op de fiets haha.
Ik fiets ook gelukkig nooit (als er iets is dat ik vreselijk vind...)
Gast- Gast
We hebben morgen een bruiloft op een hele mooie locatie in Baarn.
Voor zondag en maandag nog geen plannen.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Zus schreef:Pippa schreef:Zus schreef:Pippa schreef:Den Haag is mijn stad Kustplaats, dus altijd kouder dan andere plekken in NL
Niet altijd hoor, in de winter vaak niet whaha .
Maar dan staat er zóveel wind, dat het alsnog echt koud(er) aanvoelt Iig, zo ervaar ik het op de fiets haha.
Ik fiets ook gelukkig nooit (als er iets is dat ik vreselijk vind...)
Haha, ik fiets dagelijks 5 km naar mijn werk toe (en dus ook 5 km weer terug) dus weet helaas dat het heel koud, glad EN nat (nog steeds!!!) kan zijn. Wees blij met je auto
Gast- Gast
Bosjesvrouw schreef:We hebben morgen een bruiloft op een hele mooie locatie in Baarn.
Wat grappig, morgen ben ik ook in die plaats, ik ben daar opgegroeid en mijn opa & oma wonen daar nog Is het in het kasteel?
Gast- Gast
Pippa, dat was ik ook zeker met de winter want dan kon ik daarin af en toe mijn handen en voeten ontdooien als ik buiten aan het werk was. Ik kan je vertellen dat dat ook geen pretje is .
Gast- Gast
Yes! Mijn gymfilm is klaar! Sneller dan verwacht Dus morgen en overmorgen 'lekker' alleen maar studeren.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Wij gaan naar de camping
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Nee pipa in het paleis
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Morgen overdag aan school werken, 's avonds uit eten en naar een concert met Chocoholic;
Zondag ook aan school werken, en lekker koken 's avonds;
Maandag overdag weer school (saai he!) en 's avonds even langs mijn ouders en misschien nog naar de bioscoop.
Zondag ook aan school werken, en lekker koken 's avonds;
Maandag overdag weer school (saai he!) en 's avonds even langs mijn ouders en misschien nog naar de bioscoop.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Morgen nog niet veel bijzonders: op de hond van mijn vriendin passen en verder eigenlijk niet.
Zondag: bbq'en en maandag komt mijn schoonvader met zijn vriendin (die wonen aan de andere kant van het land)
Zondag: bbq'en en maandag komt mijn schoonvader met zijn vriendin (die wonen aan de andere kant van het land)
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Vandaag: huishouden, boodschappen doen en misschien ga ik met m'n vader naar een andere camper kijken.
Zondag: in de ochtend ga ik aan de studie en 's middags gaan we naar opa en oma, want die zijn 55 jaar getrouwd. 's Avond gaan we uiteten.
Maandag: aan de studie, naar een jaarmarkt en bij mijn ouders eten.
Zondag: in de ochtend ga ik aan de studie en 's middags gaan we naar opa en oma, want die zijn 55 jaar getrouwd. 's Avond gaan we uiteten.
Maandag: aan de studie, naar een jaarmarkt en bij mijn ouders eten.
Gast- Gast
Wij hadden gisteren al weekend, heerlijk! Gister uitgeslapen, het huishouden gedaan, boodschappen gehaald, en 's avonds wezen bowlen en wat drinken.
Vanmorgen lekker een rondje over de markt gelopen en allerlei lekkers gehaald. Net alvast eten gekookt voor van de week (dat vries ik in) omdat we dan weinig tijd hebben om te koken en er staat een lekkere chocoladecake in de oven. Verder lekker relaxen vanmiddag, en vanavond lekker samen op de bank hangen met lekker hapjes en het Songfestival kijken.
Morgen komen er 's middags gezellig vrienden langs voor een spelletjesmiddag. Maandag niet echt bijzondere plannen verder.
Vanmorgen lekker een rondje over de markt gelopen en allerlei lekkers gehaald. Net alvast eten gekookt voor van de week (dat vries ik in) omdat we dan weinig tijd hebben om te koken en er staat een lekkere chocoladecake in de oven. Verder lekker relaxen vanmiddag, en vanavond lekker samen op de bank hangen met lekker hapjes en het Songfestival kijken.
Morgen komen er 's middags gezellig vrienden langs voor een spelletjesmiddag. Maandag niet echt bijzondere plannen verder.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Vandaag zou ik actief gaan shoppen en lopen maar ik heb besloten binnen te blijven. Mijn vriend en ik hebben samen al schoongemaakt. Ik ben nu een beetje aan het koken, zometeen een filmpje en vanavond heerlijk dansen met vrienden op een dansfeest hier in de stad!
En morgen mogen we weer, festival hier in de stad dus is het niet echt onverstandig om mijn benen even rust te geven.
En morgen mogen we weer, festival hier in de stad dus is het niet echt onverstandig om mijn benen even rust te geven.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Vandaag heb ik hardgelopen, boodschappen gedaan, een kwarktaart gemaakt voor morgen en zo meteen komen er vrienden die morgenavond op mijn feest niet kunnen. Vanavond songfestival kijken.
Zondag: uitslapen, naar de oma van mijn vriend, want zij ligt in het ziekenhuis, 's avonds mijn verjaardagsfeest
Maandag: uitslapen, opruimen van gisteren, huishouden doen en misschien nog een rondje hardlopen
Zondag: uitslapen, naar de oma van mijn vriend, want zij ligt in het ziekenhuis, 's avonds mijn verjaardagsfeest
Maandag: uitslapen, opruimen van gisteren, huishouden doen en misschien nog een rondje hardlopen
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Zonnetje> lekker kwarktaart!
Ik heb ook al hardgelopen, boodschappen gedaan, slaapkamer eens goed opgeruimd, en iets anders ingedeeld, en schoongemaakt. Straks nog een was aan zetten en badkamer poetsen en woonkamer poetsen/opruimen.
Ik heb ook al hardgelopen, boodschappen gedaan, slaapkamer eens goed opgeruimd, en iets anders ingedeeld, en schoongemaakt. Straks nog een was aan zetten en badkamer poetsen en woonkamer poetsen/opruimen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Vandaag met mijn vriend naar Loods 5 geweest om naar een bank te kijken voor in ons nieuwe huis.
Nu is hij naar een festival in Utrecht en hang ik lekker op de bank. Bruid&bruidegom lezen, tv-programma's terug kijken en een beetje opruimen in huis.
Morgen 30 km wandelen als vierdaagse training en 's avonds verjaardag van een vriendinnetje.
Maandag (bij goed weer) weer 30 km lopen en verder lekker helemaal niks!
Nu is hij naar een festival in Utrecht en hang ik lekker op de bank. Bruid&bruidegom lezen, tv-programma's terug kijken en een beetje opruimen in huis.
Morgen 30 km wandelen als vierdaagse training en 's avonds verjaardag van een vriendinnetje.
Maandag (bij goed weer) weer 30 km lopen en verder lekker helemaal niks!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Vandaag naar de kapper geweest en gewinkeld, verder lekker relaxen. Morgen lekker dansen op het Back In The House festival.. In de zon want het wordt 20 graden! Maandag hebben we een verjaardag van het nichtje van mn vriend.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Wat een saai weer zeg! Bah. Ben vandaag maar heerlijk wezen winkelen, boodschappen gedaan en zelfs nog hardgelopen! Morgen naar een festival toe en dan komt mijn vriend weer thuis. Maandag nog even niks staan, maar uiteraard wel een lekker dagje met mijn vriend!
Bliksem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 24
Registratiedatum : 28-11-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zijn jullie plannen vandaag?
» N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?
» Wat zijn jullie plannen voor vanavond?
» Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?
» Wat zijn jullie plannen voor morgen?
» N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?
» Wat zijn jullie plannen voor vanavond?
» Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?
» Wat zijn jullie plannen voor morgen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: