Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+22
May
Suus
Try
Blond
Serena
Cheesegirl
Raindrop
Roze Roos
Merai
girli
Caroow
Qiara
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Lejow
Lynn_
Sweety
VeryCherry
Lotus
Burn
TNMN
26 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Snoes wo 23 feb 2011 - 9:29

Lynn, ik werk in een ziekenhuis op gynaecologie smile

BA, ja die kriebels zijn er echt al lang, maar nooit echt zo intens. Nu wil ik het wel heel graag, maar mijn gevoel zegt tegelijkertijd ook om toch zeker nog een paar maanden te wachten. Nog een keertje een vakantie met mijn vriend alleen, je weet maar nooit hoe snel het kan gaan (al kan het net zo goed heel lang duren). Het zal in ieder geval geen jaren meer duren bij ons Very Happy

Jordana, ZO eens met Lynn en Reeva!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jordana wo 23 feb 2011 - 9:29

Beauty Addict schreef:@Jordana: Je mag toch op zijn minst wel verwachten dat hij de beleefdheid neemt om er even naar te kijken oid?

Ja dat dacht ik dus ook dat hij het leuk vindt en even kijkt wat ze precies bieden maar nee geen vinger aangeraakt.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:31

Ik ga slapen, doei

Gast
Gast

Bericht  Qiara wo 23 feb 2011 - 9:31

Ik ben het eens met de anderen, verre van een toffe reactie! hug

Gefeliciteerd met je nieuwe contract en fijn dat je een werkgever hebt getroffen waar je het naar je zin hebt!

Slaap lekker Anousch!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lynn_ wo 23 feb 2011 - 9:32

Wat doe jij nog bij hem?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Snoes wo 23 feb 2011 - 9:32

Slaapzacht Anousch!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:33

Eens met Reva.

Zo mag hij niet met jou omgaan en dat moet jij echt absoluut niet accepteren. Jullie gingen ervoor vechten, maar als ik jou zo 'hoor' is hij weer in zijn oude gedrag vervallen en ben je mijns inziens beter af zonder hem.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:33

Truste Anousch!!

Gast
Gast

Bericht  Jordana wo 23 feb 2011 - 9:36

Ik reageerde shagi op hem omdat hij zo deed. En dat is dan verkeerd bij hem want hij voelt zich helemaal niet lekker en hij doet zielig.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Lynn_ wo 23 feb 2011 - 9:40

Ik ga slapen! Tot de volgende keer weer... Slaap lekker allemaal :-).
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:42

Ja dús? Dan nog heeft hij niet het gore lef om zo ongeinteresseerd te reageren??? Ik toon nog meer interesse als mijn partner komt vertellen dat hij eindelijk dat snotje uit zijn neus heeft gekregen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:42

Wat gaat iedereen vroeg weg.. Slaap lekker allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:43

Jordana, waarom blijf je hem kans op kans geven? Heb je nog wel een beetje gevoel van eigenwaarde over of ben je dit door hem helemaal kwijt?
Je bent toch veel meer waard dan dit?!

Gast
Gast

Bericht  Qiara wo 23 feb 2011 - 9:44

Slaap lekker Lynn, ik maak het vandaag denk ik ook niet laat...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow wo 23 feb 2011 - 9:44

Goedenavond!!

Ik ben bezig met huiswerk, maar het is niet echt boeiend, dus het wil nog niet echt lukken. Ik mocht van mezelf pas roken als ik tien vragen had gemaakt, ik heb er nog steeds geen 1 :shock:
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jordana wo 23 feb 2011 - 9:45

Reve ja je hebt echt gelijk. Ik heb net zitten rekenen kwa bruto nou voor het uitzendbureau en wat ik dan ga verdienen. Ik vertel het hem, mmmh oke. Zijn reactie is dat met of zonder reiskosten. Ja moet je het lezen. Zegt hij niets. Echt,Ik kan wel janken nou.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:45

Jordana schreef:Ik reageerde shagi op hem omdat hij zo deed. En dat is dan verkeerd bij hem want hij voelt zich helemaal niet lekker en hij doet zielig.
Mannen kunnen ook wel érg zielig zijn als ze zich niet lekker voelen.

Wijs hem anders op jullie gesprek van laatst. Dat jullie ervoor gekozen hebben er samen voor te gaan end at je dus van hem verwacht dat hij nu even wat moeite voor jou doet.
Jammer als je er om moet vragen. Maar soms kan het voor de ander niet eens duidelijk zijn wat voor gedrag hij of zij vertoond. Tenmisnte, ik verstootte al zonder het in de gaten te hebben.
Niet dat ik je vriend in bescherming wil nemen ofzo hoor. En dat ik zijn gedrag goed keur. Maar laat het er niet bij zitten. Zeg er wat van. Wijs hem er op. Dan weet je heel zeker dat jij je boodschap hebt overgebracht bij hem, en hij niet kan zeggen dat hij het niet begrepen had wat jij nou precies bedoelde ofzo..

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 23 feb 2011 - 9:46

Slaap lekker Lynn!

Ik ben ook weg, nog wat tv kijken.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  girli wo 23 feb 2011 - 9:47

@ Jordana ik heb niet alles gevolgd rondom je situatie, maar wat ik ervan weet kan ik me alleen maar aansluiten bij de rest!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Qiara wo 23 feb 2011 - 9:48

Fijne avond Snoes, bye!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:48

Ik kan me goed voorstellen dat je je kut voelt. Heb je hem al gevraagd waarom hij zich zo gedraagt? Ik zou goed pissig zijn als mijn vriend totaal geen interesse toont in mij. Voor zelf de meeste onzinnige dingen jij verteld zou hij aandacht moeten hebben. Dit zijn toch heel belangrijke zaken. Die dingen gaan toch in principe over jullie toekomst?

Gast
Gast

Bericht  girli wo 23 feb 2011 - 9:48

Dolcis_ schreef:
Jordana schreef:Ik reageerde shagi op hem omdat hij zo deed. En dat is dan verkeerd bij hem want hij voelt zich helemaal niet lekker en hij doet zielig.

Wijs hem anders op jullie gesprek van laatst. Dat jullie ervoor gekozen hebben er samen voor te gaan end at je dus van hem verwacht dat hij nu even wat moeite voor jou doet.
Jammer als je er om moet vragen. Maar soms kan het voor de ander niet eens duidelijk zijn wat voor gedrag hij of zij vertoond. Tenmisnte, ik verstootte al zonder het in de gaten te hebben.
Niet dat ik je vriend in bescherming wil nemen ofzo hoor. En dat ik zijn gedrag goed keur. Maar laat het er niet bij zitten. Zeg er wat van. Wijs hem er op. Dan weet je heel zeker dat jij je boodschap hebt overgebracht bij hem, en hij niet kan zeggen dat hij het niet begrepen had wat jij nou precies bedoelde ofzo..
Aan de ene kant ben ik het met je eens, aan de andere kant vraag ik me af of het niet beter is om daarmee te wachten tot hij uit zijn zielige bui is.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:49

Jordana schreef:Reve ja je hebt echt gelijk. Ik heb net zitten rekenen kwa bruto nou voor het uitzendbureau en wat ik dan ga verdienen. Ik vertel het hem, mmmh oke. Zijn reactie is dat met of zonder reiskosten. Ja moet je het lezen. Zegt hij niets. Echt,Ik kan wel janken nou.

Sta voor jezelf lieve meid. Laat jezelf niet zo afschepen. En ga ook echt niet als enige vechten voor jullie relatie. Als hij zijn best niet doet voor jou, doe het dan ook niet voor hem. Dat put je uit en wekt volgens mij alleen maar meer frustratie.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:52

girli schreef:
Dolcis_ schreef:

Aan de ene kant ben ik het met je eens, aan de andere kant vraag ik me af of het niet beter is om daarmee te wachten tot hij uit zijn zielige bui is.

Ik had er niet mee gewacht in elk geval. Dat hij zielig is wil niet zeggen dat ik me maar bij hem moet gaan aan passen. Hoeveel moeite kost het nou om even 2 min aandacht te schenken aan je partner? Ik hoor ook echt dagelijks wel 100en verhalen aan over het vissen. Ook als ik me niet zo lekker voel. Zoals nu dus. maar als ik éven niet aan mezelf denk. En éven mijn oor spits zodat mijn vriend zijn ei kwijt, dan heb ik erna meer rust.

Gast
Gast

Bericht  Jordana wo 23 feb 2011 - 9:53

Dolcis: Ik weet het en ik ga hem daar niet nou met confronteren. Dan krijg ik toch de volle laag over mij heen en daar heb ik nou echt geen zin in. Want dan ben ik de verkeerde en hij niet.

Ik vraag me nou echt af waarom ik ervoor gekozen om te vechten. Sad
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud